Ken ik niet. Werken ze denk ik niet mee, staat niet op hun site. Het is bellen voor op de dag zelf. En blijkbaar zaten ze vol vandaag en moet ik volgende week weer bellen. Kan niks inplannen vooruit bij huisarts zelf, POH wel.
Misschien brengt mijn bericht in wjekw ook wel geluk voor jou
Kussensloop gecheckt? En dan ergens onderweg je stijltang vinden
Aan mezelf. Naast dat ik bij mezelf echt bij alles denk er is vast iets mis denk ik dat dus ook bij mijn kat. Nu slaapt ze op dit moment sinds maanden weer eens binnen en meteen denk ik nou er zal vast wel iets mis zijn. ![]()
![]()
![]()
Ik zou echt willen dat ik hier mee kan stoppen (bij mezelf en mijn kat).
Ik had vandaag een reformer pilates les gepland maar nu word ik wakker met buikgriep en kan ik niet gaan. En ben natuurlijk te laat met annuleren dus dubbel balen.
Alle AI-content overal. Lelijke flyers zijn 1 ding, maar ik ben het ZO BEU om die plastic neppe mensen te zien, op Vinted, op Pinterest. Al die vrouwen zien er ook exact hetzelfde uit.
Oh wat balen en reformer Pilates is ook best prijzig, dus zonde van het geld ![]()
Bij mijn studio krijg je ook geen geld meer terug, als je later dan 12 u vtv afmeld.
Eigenlijk zouden ze voor dit soort gevallen toch 1x per jaar een uitzondering mogen maken.
Dat je 1x per jaar op de valreep mag afmelden. Voor gevallen zoals ziekte.
Beterschap !
Ik heb net reformer pilates gedaan met een op de naad gescheurde legging bij mijn kruis. ![]()
Ik begin die flyers ook wel zat te worden tbh. Iedereen lijkt nu een hysterische AI flyer te maken. Ik vond het fijner toen de bakker enz gewoon een duidelijke foto lieten zien van een product en wat tekst. Klaar.
Als een bedrijf zijn voeding promoot met AI meuk ga ik er absoluut niets halen.
Ja moet zeggen dat het mij ook niet echt naar de winkel toe lokt.
Omg ja en ook vacatures. Allemaal hetzelfd, wees origneel mensen ![]()
ik sta as we speak te wachten op een wrap bij mijn favoriete libanees en ineens hangen er allemaal ai posters ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()