Waar erger je je aan? #21

De discussie wordt voortgezet vanaf Waar erger je je aan? #20 - #5168 door Spencer.

Eerdere discussies:

2 likes

Wat een idioten. Misschien kun je ze het filmpje van Soundos doorsturen want eenzelfde idioot zei zoiets toen ook tegen haar.

Kan het niet uploaden want het is te groot maar hier het linkje. Denk dat je het al gezien hebt, vond het echt geweldig hoe ze hem op z’n plek zette.

https://vm.tiktok.com/ZGduP1BPp/

3 likes

En die idioot is dus een van de bekendste talkshowhosts van het land. Ik ben zo blij dat Soundos daar zat, geen enkele bekende Vlaamse vrouw zou hem zo op z’n plek gezet hebben. Jammer dat ze zich nog excuseerde achteraf

7 likes

Dit soort mannen zijn imo het grootste probleem en dragen bij aan het klimaat dat vrouwen niet serieus worden genomen. Overal, zowel in Nederland, Belgiƫ, of welk ander land dan ook.

3 likes

Ik vond het zo bizar dat hij zei: ā€œik heb vriendinnen die zeggen ā€˜waar hebben ze het over?ā€™ā€ ik geloof dat ook gewoon niet, dat hij meerdere vrouwelijke vrienden heeft die allemaal zogenaamd geen ideeeee hebben

1 like

Jawel dat zijn pick me’s daar heb je er helaas nog altijd genoeg van

9 likes

Misschien de Vlaamse variant van Gerda van 56 uit het Schubbekutteveen van Vlaanderen die nadat ze om 17:00 de aardappelen opzet ook de deur niet meer uitkomt.

3 likes

Mijn gat in mijn hand. Hoevaak ik denk ā€˜dit heb ik echt nodig’ en de dopamine die ik elke keer weer voel bij een aankoop is echt problematisch. En toch ook heel blij met alles.

2 likes

Misschien is dat idd iets voor wat oudere vrouwen om te vinden/zeggen/ervaren, ik heb geen idee wie zo blind is

3 likes

Ik ben hier zoals Soundos. Want er over praten gaat niet met deze man. Ookal kom je met cijfers. Ik heb het zelf ervaren en dat wordt door hem door zijn lraten ontkent.

Laatst vond ik dat hij bijna aan zwangerschaps discriminatie deed. Ik voer een deel van mijn nu net nieuwe functie niet uit omdat het veel te veel stress geeft. Hij zei het met niet zoveel woorden. Maar hij zei dat ik voornamelijk gepromoveert ben om dat te doen. Enbik het nu niet doe. Twijfelde zo ongeveer aan mn promitie.
Dus ik benoemde zwangerschaps discriminatie. Maar was hij het niet mee eens. Hij zei lets agree to disagree.
Nee hebbik erop gezegd. Absoluut niet.

En dan is er geen gesprek meer mogelijk.

2 likes

Klopt, toen ik het originele bericht las moest ik direct aan mn schoonmoeder denken :smiling_face_with_tear::sob:

1 like

O ik pijnig mezelf weer door hier weer naar te kijken
Heb echt zoooooveel irritatie en woede gevoeld bij die teringvent :skull_and_crossbones:

Ja echt hĆØ op een bepaald moment zie je z’n rotkop met zo’n kutlach op z’n smoel :sob:

1 like

Knap van je dat je er zo tegenin gaat. Klinkt heel bemoeiend en naar.

Ja of vrouwen die wel de deur uitgaan maar dan door een taxi of prive chauffeur op de drempel worden afgezet en opgehaald ofzo. En niet op hun fiets na een nachtdienst door drie buurten en onder een tunneltje hoeven fietsen.

Als je op een website zit en er komt de hele tijd een focking pop up of je wilt reserveren of in wilt schrijven ergens voor. BLOED IRRITANT

2 likes

Brave browser downloaden, dan heb je daar geen last meer van :ok_hand:t3:

Ik heb dit ook zo erg, als goede voornemen een no buy gestart en in januari ging het heel goed, ik heb echt bijna niets gekocht. Maar nu had ik deze maand veel nieuwe dingen nodig, kinderkleding vooral, en ik heb echt meteen een soort terugval :sob: