Waar erger je je aan? #21

Zonder gene avonden achter elkaar, fucking gênant.

4 likes

Mensen met harige huisdieren die dan niet ff zo’n roller oid in huis hebben waardoor je vertrekt met kleding vol smerig haar

1 like

Ik woon in een gehorig huis en er staat nu al dagen recht voor mijn deur (ok met een stoep er tussen) zo’n Dodge RAM unit geparkeerd. Elke keer als 'ie vertrekt lijkt het alsof een tractor optrekt :sweat_smile: :smiling_face_with_tear: Ga wegggggg (ik hoop echt dat dit bezoek is en niet een buur z’n nieuwe auto)

2 likes

Sowieso is er echt niemand in Nederland die die auto nodig heeft. Puur compensatie voor een micropenis.

28 likes

Hahaha ja ik vind ze ook echt lelijk, zo’n aanstellerige bak :smiling_face_with_tear:

1 like

Net zoiets als BSN-nummer (een ergernis van mij).

9 likes

Jaaaaa ik erger me hier ook zo aan. Terwijl echt iedereen dit zegt. Ja oke behalve ik haha

1 like

Ik erger dan aan mezelf als ik HIV-virus of HPV-virus zeg, als anderen het zeggen vind ik het niet zo erg.

Ik heb sowieso het idee dat ik de laatste tijd veel meer lawaaierige auto’s en scooters hoor. Wordt er echt agressief van zelf als ik rustig op de bank zit en zo’n herriebak langs hoor komen.

4 likes

Haha ik heb heeeeeel kort gedate met een man met een dodge ram en die had daadwerkelijk een micropenis :smiling_face_with_tear:

6 likes

Ik heb vlak voordat ik uit Nederland weg verhuisde via m’n oude werk een prijs van 500 euro gewonnen, in VVV-bonnen. Ik ga nu bijna verhuizen en heb echt dingen voor in huis nodig en zou heel graag die VVV-bonnen daar voor gebruiken maar dat is echt een logistieke puzzel!!! Ik kwam er eerst achter dat een van m’n favo kookwinkels in Amsterdam naar het buitenland verzendt én VVV bonnen accepteert, maar die optie verdwijnt dan weer bij een buitenlands adres???

anyway fuck vvv bonnen geef gewoon geld

Je kunt ze via van die wisselsites inruilen voor geld volgens mij. Dan krijg je wel iets minder dan 500 euro, maar misschien een optie als je er echt van af wil

1 like

Ja daar zat ik ook al naar te kijken! Maar ergnes toch bang om gescamd te worden haha, heb je goede ervaringen met een specifieke?

1 like

Ik zelf niet, maar heb het op het forum wel vaker voorbij zien komen

2 likes

Ik ga nog wel even rond zoeken, vind toch wel veel plekken waar je maar 80% krijgt bijv en dat vind ik wel een groot verschil op 500 euro

1 like

Kan je niet shippen naar NL en iemand het laten versturen/brengen naar je?

3 likes

Ja alternatief kan dat ook wel! Maar goed dan zit je ook wel weer met redelijk hoge verzendkosten (maar waarschijnlijk nog steeds wel voordeliger dan die bonnen inwisselen).

Ik heb ervaring met Wissel.nl. Heb toen wel gemerkt dat de bedragen schommelen voor wat je ervoor krijgt (vraag en aanbod). Ik heb daar toen mijn kerstpakketbon ingewisseld, dus geen idee of het alleen schommelt rond die tijd van het jaar. Scheelt wel in waarde, maar beter iets dan niets…

1 like

Vreselijk. Ik blijf dit ook gewoon een overleg noemen, ik weiger bila in mijn agenda te zetten.

1 like

Jaa en al was er geen vrouwengeweld, vind het echt heel apart dat iemand 88 keer naar zo’n concert gaat, gaat het dan wel goed met je?!

En inderdaad nóg erger dat je naar een vrouwenmishandelaar gaat. En lekker negeren als mensen daar wat van zeggen en vrolijk door blijven posten over hoe tof het was en de dresscode :face_vomiting:

2 likes