Nou echt hé! Ik vond het 2 jaar geleden ook juist een feestje toen ze tegen Turkije moesten. Mijn stad heeft een grote Turkse gemeenschap en dat was juist vet leuk dat je alleen maar kon winnen.
Ja!!!
Echt sneu dat ie zich kennelijk bijna verplicht voelde te noemen dat hij ‘dankbaar’ was dat hij hier mocht opgroeien. Is gewoon een Nederlander, echt wat zijn we aan het doen???
Ja precies, ik vond het toen ook al irritant toen Ziyech en Masroui en de Amrabatjes toen voor Marokko kozen, soort verontwaardiging. Wij kunnen alleen maar proberen te begrijpen hoe zij zich voelen richting het land waar ze níet geboren zijn, maar zich wel mee identificeren, en een diepgaande loyaliteit naar toe voelen. En daar gewoon respect voor hebben.
Was die enorme pak sneeuw in januari die het gehele land platlegde dan geen winter? Of duurde de echte kou te kort?
Ik heb vorig EK wedstrijden in de bios gekeken, en tijdens Nederland - Turkije waren er meer Turkse supporters dan Nederlandse in de zaal, maar ondanks dat ze verloren was het mega gezellig. Eentje wisselde z’n Turkse vlag om voor de Nederlandse haha. En buiten in de stad vet goede sfeer. Juist opeens allemaal tatta’s die gingen tuuteren etc.
Ik hoop daar ook op mocht Marokko winnen, alsnog dikke fissa.
Mijn droom dat Kaapverdië trouwens Argentinië verslaat is echt zoveel groter dan dat ik wil dat Nederland wint haha.
Haha ja die sneeuw in januari was echt drama, noem dat toch wel een winter ![]()
Sneeuw is er rond het vriespunt. Dat is niet koud genoeg helaas.
Het was ondanks dat een zachte winter
![]()
Ik ga echt de hele buurt wakker KRIJSEN als dit gebeurt ![]()
Heeft volgens mij meer met vorst te maken. Met een goede vorst die langer duurt en overal in doordringt vriest een groot deel van die insecten dood, en het was nu echt niet koud genoeg en het duurde niet lang genoeg idd. Maar correct me if I’m wrong.
Nee klinkt super plausibel hoor! Ik vond het zelf wel vrij winters door dat grote pak sneeuw, maar je kunt het uiteraard verschillend interpreteren. Qua gevoel met sneeuw wel winters, maar voor de insecten niet winters genoeg, want een andere variabele.
echt jaloers op wie in rdam woont dan
ja same hahah wk boeit me 0 maar ik ben wel helemaal blij voor kaapverdië elke x. cute ook dat ze vanuit alle hoeken van de wereld steun krijgen ![]()
Wakker geworden met een mierenplaag in de keuken ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg zo een lelijke tshirt tan door mijn werk shirt. Vind het toch lelijker dan ik dacht.
En ja, ik smeer mij netjes in.
Nou de verhuurder heeft tegen die kerel gezegd dat hij mijn fiets moet teruggeven, maandagochtend 11 uur. Drie keer raden wie er op dit moment voor het hok staat. Spoiler alert: niet de huismeester. Wat een idioot zeg
Wat een vreemd verhaal dit zeg. Ik vraag me echt af wat die huismeester wil bereiken hiermee
Ik hoop dat je snel je fiets terug krijgt
Aangifte doen? Je eigendom is weg genomen.
Je oke is wel een stap verder, maar zo krijg je je fiets niet terug.
Nou inderdaad, of laten doorschemeren dat je dat serieus aan het overwegen bent. Wellicht is het dan snel gepiept.
Ja had ik al gedaan, werd ie boos… Ik heb hem inmiddels terug en hij was ineens niet meer zo stoer, hij stond nog net niet te trillen die man
Heb er verder geen discussie meer over gevoerd, nul zin in. Heb mijn fiets gepakt en ben weggegaan