ja same hahah wk boeit me 0 maar ik ben wel helemaal blij voor kaapverdië elke x. cute ook dat ze vanuit alle hoeken van de wereld steun krijgen ![]()
Wakker geworden met een mierenplaag in de keuken ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg zo een lelijke tshirt tan door mijn werk shirt. Vind het toch lelijker dan ik dacht.
En ja, ik smeer mij netjes in.
Nou de verhuurder heeft tegen die kerel gezegd dat hij mijn fiets moet teruggeven, maandagochtend 11 uur. Drie keer raden wie er op dit moment voor het hok staat. Spoiler alert: niet de huismeester. Wat een idioot zeg
Wat een vreemd verhaal dit zeg. Ik vraag me echt af wat die huismeester wil bereiken hiermee
Ik hoop dat je snel je fiets terug krijgt
Aangifte doen? Je eigendom is weg genomen.
Je oke is wel een stap verder, maar zo krijg je je fiets niet terug.
Nou inderdaad, of laten doorschemeren dat je dat serieus aan het overwegen bent. Wellicht is het dan snel gepiept.
Ja had ik al gedaan, werd ie boos… Ik heb hem inmiddels terug en hij was ineens niet meer zo stoer, hij stond nog net niet te trillen die man
Heb er verder geen discussie meer over gevoerd, nul zin in. Heb mijn fiets gepakt en ben weggegaan
Heeft ie van z’n baas een flinke uitbrander gehad ofzo?
Fijn dat je hem weer terug hebt! ![]()
Influencers op m’n favoriete festival
Stalling was te vol, dus hij heeft te oude fietsen verwijderd. Zag er fietsen tussen staan die echt alles behalve oud zijn ![]()
Ik had dit van het weekend, heb alles afgenomen met een sopje met azijn erin, en vervolgens Deet gespoten op de plek waar ze binnenkwamen. Het lijkt tot nu toe te helpen
Dit had ik zaterdag
Ik heb de tips van het forum van de laatste tijd opgevolgd en heel goed schoongemaakt en gedweild met citroensap en azijn in het water, en daarna kaneel gestrooid langs de plinten en bij de deur. Eerst scharrelden er een paar tussen de kaneel maar sindsdien zijn ze helemaal weg!
Twee jaar verder en still going strong ![]()

hahaha ik vind t vooral komisch dat haar hele merk zich eerst richtte op plus-size en nu ze zelf veel is afgevallen niet meer
en zoveel video’s maakt ze nu over dat anderen dat aankaarten en ze zich met allerlei belachelijke argumenten verdedigt ![]()
dit ook echt “klaagden”
En een deel van haar jurken gaan maar tot L, niet eens XL. Heb haar overal geblokt, schijt en schijt irritant.
ook droog dat ze altijd zegt dat ze zon goedlopend bedrijf heeft maar alle videos gaan over producten die niet verkopen hha
Voetgangers die helemaal verbouwereerd zijn wanneer je met je auto op een stuk van het zebrapad staat omdat je voorrang aan het verlenen bent aan de fietsers die van rechts komen.
Een absolute flapdrol sloeg net op mijn auto, maar wat moet ik doen makker? Opstijgen? De fietsers neerkegelen?
pfffff ik vind haar ZO irritant, heb haar al op block, en nu zie ik haar hier toch nog ![]()