Met zo’n klitteband plakrand? Je moet die plakrand blijkbaar 2 a 3 uur laten zitten voordat je de hor eraan vastmaakt, daarmee voorkom je dat ze snel loslaten!
ja! dat stond niet in de gebruiksaanwijzing, wat irritant. thanks, ik denk dat ik gewoon nieuwe ga kopen en dat ga proberen want halve horren heb je weinig aan haha
Ja je hebt ook gelijk. Want ook inhoudelijk lees ik voor mijn gevoel steeds vaker fouten. Onder dezelfde druk om alles snel en meteen online te zetten.
Ik was net bij de dirk. Ze hebben vanaf vandaag van die mystery dumplings in de aanbieding. Ik dacht misschien kan ik er eentje voor mn neefje kopen. Maar nee hoor. De dirk gaat om 8 uur open, en er was dus iemand die al die dingen in haar karretje had gegooid en ermee weg ging. Iets van 100 van die dingen. Was niks meer over. Stond ook een klein meisje met haar moeder te huilen, omdat zij dus niks had.
Echt hoe kan je zo egoïstisch zijn, om echt alles mee te nemen?
Snap ook niet hoe de Dirk dit goedkeurt? Zeker ivm doorverkopen. Soms heb je toch erbij staan dat je een max aantal van iets mag
Wooww naast hebzucht en egoïsme is er ook totaal geen gêne. Zo bizar?
Ik heb wel eens 8 stuks van iets gekocht in een goede aanbieding, maar dan voel ik me al aso/ongemakkelijk als anderen zien dat ik dat aan het inladen ben en met een deel van het schap vertrek.
Stom ook dat er geen voorwaarden aan hangen of dat het winkelpersoneel er niks van zegt. Niet dat een kassamedewerker dat moet oplossen, maar de filiaalmanager mag er toch best een stokje voor steken denk ik?
Alle AI-beelden met perfecte lichamen (zelfs op fucking Vinted ontsnap je er niet aan), graatmagere celebrities etc.
Ik zou graag willen zeggen dat het geen impact heeft op hoe ik mezelf zie maar damn.
Zou mij als filiaalmanager echt geen drol boeien of mensen ze massaal kopen en doorverkopen. Het is geen voedingsmiddel of een zeldzaam product.
Nee maar de gemiddelde retailer denkt hier op het hoofdkantoor over na omdat dit voor die ene klant super leuk is, maar je daarna een hoop klanten teleur stelt.
Maar je hebt wel een hoop boze/teleurgestelde klanten als je 1 hebzuchtige Truus alles laat opkopen. Ik zou zeker een maximum per persoon hebben gedaan. Zeker met een product dat nu zo populair en gewild is.
Ik erger me aan die vreselijke schorre corpsmeid die steeds voorbij komt op Insta met bol.com reclame.
Ik vind bol al een kutbedrijf maar zo wordt het alleen maar erger.
Ligt het aan mij of zijn er dit jaar veel meer van die steekvliegen ![]()
Dat zoveel media door de aankomende wedstrijd Nederland Marokko zich zo fucking focussen op specifiek wie Nederlanders met een Marokkaanse achtergrond steunen en daar een soort loyaliteitsconflict van maken.
Ten eerste is een groot deel van die media (en hun lezers/kijkers in de reacties) de hele dag bezig met profileren van Marokkanen dus niet gek dat Marokkaans-Nederlanders zich dan sterker verbonden voelen met Marokko. En zelfs zonder reden mag je toch zelf kiezen wie je steunt? Vrienden van me die half-ander Europees of Amerikaans land zijn krijgen noooooooit gezeik over loyaliteit als ze twee teams steunen of een ander team dan NL steunen.
Bovendien snappen heel veel mensen volgens mij niet dat je twee dingen naast elkaar of door elkaar kan zijn en zijn best veel mensen voor zowel Marokko als Nederland en zijn ze blij met elke uitslag en vinden het bovenal jammer dat de teams niet allebei verder op het wk kunnen komen.
Mocht Nederland van Marokko verliezen dan ga ik ook gewoon voor Marokko juichen, juist omdat je dan nog de sfeer van het WK meemaakt met mensen die juichen etc. Vond het vorige keer in Qatar toen Marokko het zo goed deed ook heel leuk om al die blije mensen te zien steeds.
Bij mij om de hoek heeft iemand zijn huis heel mooi versierd met Nederlandse en Marokkaanse vlaggen een een goude zelfgefrabiceerde bokaal in het raam.
Ja precies, zag net (op insta haha) ook een straat in Rotterdam-zuid waar
vlaggetjes gewoon rij voor rij door de hele straat hingen, is toch het toppunt van gezellig?!
Ik erger me aan GLS; m’n pakket ligt al sinds 5 dagen in hetzelfde pakketcentrum in Duitsland… ![]()
Yep… geen winter gehad he. Dus die krengen blijven leven.
Had vandaag het geweldige idee om met mijn twee oververmoeide en chagrijnige kinderen als verrassing mijn man op te halen op Schiphol nadat hij een week in het buitenland was geweest voor zijn werk. Dik anderhalf uur bij de (verkeerde) aankomsthal gestaan om dan een appje te ontvangen met ‘ik zit in de trein’. FML
Zag je net ook Ibi bij de NOS? ![]()