Waar erger je je aan? #21

Ik had een seksdroom over Chris Martin :sob: Why

5 likes

Ozempicreclames. Vandaag onderweg naar mijn werk 4 reclames gezien voor zo’n aanbieder. Leave me alone!

3 likes

Ik zou op mijn werk een kitten photoshoot doen met WK thema en ik was helemaal blij want ik had een mini versie van de officiƫle wk voetbal gevonden.

En nu kan ik hem nergens meer vinden. Ik snap er echt niks van, hij lag gisteren 100% op mijn bureau en nu is hij gewoon van de aardbodem verdwenen. Ik heb al 2 uur gezocht en ik kan hem gewoon niet vinden, zo frustrerend.

8 likes

Je kunt natuurlijk daarop anticiperen en daarmee het zebrapad vrijhouden :woman_shrugging:t2:

30 likes

Op wat voor droomplek werk jij? Of is dit een ander woord voor onlyfans ofzo wat ik niet ken? :laughing:

2 likes

Niet als je het verkeer niet kan zien van die plaats he mopperkont. Ik ga daar niet staan als het niet nodig is.

Dat bedoel ik dus: jezelf een beetje in de ander zijn schoenen kunnen plaatsen is blijkbaar heel moeilijk in het verkeer.

Andersom: als een fietser van links komt (en die dus voorrang moet verlenen) en het verkeer laat het toe, laat ik die fietser ook gewoon voor zodat ie niet hoeft te remmen en opnieuw snelheid pakken.

2 likes

Ik dacht lekker op mijn verjaardag mijn haar te laten knippen bij de kapper, zegt ze dat ze neten niet zitten in mijn haar :thumbsdown: ze mocht me daarom niet knippen en ik zit nu luizenshampoo te laten intrekken. Niet helemaal hoe ik me de dag had voorgesteld

4 likes

Dat zoveel witte shirts zo doorschijnend zijn, ik zoek er gewoon een van goede kwaliteit :tired_face:

6 likes

Sowieso gejat

2 likes

Mannen shirts zijn 100 keer beter. Van de uniqlo bijvoorbeeld

3 likes

Dit vind ik als ik op de fiets zit juist heel vervelend, onnodig voorrang krijgen. Eerst twijfel, stopt die auto nou? Toch maar stoppen voor de zekerheid, o die auto stopt ook. Oke nou ja dan ga ik maar fietsen, shit hij gaat ook rijden, toch maar weer stoppen. Etc etc

57 likes

Ja, mee eens. Gewoon aan de regels houden, dan is het voor iedereen in het verkeer duidelijk.

14 likes

Oh dit doen Duitsers altijd! Zo irritant, als ze gewoon doorrijden ben je een stuk sneller ook.

2 likes

Zijn het echt neten? Ik heb dit als 13jarige namelijk ook een keer gehad. Ik was helemaal van slag, want had dat nog nooit gehad. Ben daarna met mn moeder meteen naar een andere kapper gegaan. Die keek en zei meteen, dit is gewoon roos.

1 like

Ik krijg eigenlijk altijd een glimlach en een zwaai! Misschien zijn Belgen aardiger daarin?
(Ik doe ook direct teken, dat helpt.)

2 likes

Ik vind het ook juist aardig hoor (NL). Vind het alleen als ik al een voet aan de grond heb niet zo handig, dan voel je je zo opgejaagd

5 likes

Haha ja en dan stuntelig proberen snel terug te starten maar je bent vergeten terug te schakelen voor het stoppen dus moet keihard trappen en intussen nog proberen een 'bedankt-handje op te steken. Maar alsnog lief

8 likes

Ja precies!! En vooral als het regent vind ik het attent!

2 likes

Ik vind dat ook, behalve als het regent. Dan vind ik iedere auto die me niet gewoon voor laat gaan een klootzak en mezelf heel zielig :joy:

2 likes

Ja belgen zijn veel galanter