Waar erger je je aan? #21

Ja dit wilde ik ook maar dat heb ik niet gevonden. Nu sluit ik in de zomermaanden een abonnement af en zeg het dan tegen de herfst weer op, het is gelukkig maandelijks opzegbaar (Cleanprofs) misschien toch handig voor je?

2 likes

Ja die kwam ik ook tegen, maar die werken niet bij ons in de buurt helaas. Alleen maar bedrijven die werken met een jaarabonnement en dat gaat me te ver. Maar mijn man zegt net dat hij zo’n service sowieso onzin vindt en we dat zelf kunnen, dus als de bak de volgende keer geleegd is mag hij aan de slag. :relieved:

1 like

Oh jammer! Ik heb het een poos zelf gedaan maar in de zomer wordt het zó ranzig dat een hogedruk toch fijner werkt. Maar dan mag hij het inderdaad zelf doen!

Bedrijven die service verlenen maar eigenlijk niet weten wat service is. Nu zit ik in een periode waarbij ik mijzelf train om wat meer tijd te gunnen aan de medemens om iets op te lossen, maar na bijna 1 maand wachten ben ik er wel klaar mee. Ze mogen de jurist gaan beantwoorden als ik nu niet geholpen word, dikke doei. Heb mijn tijd beter te besteden.

Stomme vraag maar waar laat je dat water? Ik heb geen putje ofzo in de tuin en kan moeilijk dat vieze water op straat gooien :grimacing:

In de goot bij een put?

Ja ik giet het dan in een put!

2 likes

Oh ja klinkt logisch, die hebben wij hier niet dus was het bestaan hiervan vergeten :see_no_evil:

Maar goed ook geen oplossing omdat ik niet in de buurt van een put woon :laughing:

2 likes

Woon je niet in NL? Er zitten toch overal putten bij de stoep / straat? Of zit ik een putten bubbel en is dit niet overal zo.

5 likes

Ik woon in Nederland maar in een wijk met veel water. Regen loopt hier dus het water in. Dat is niet iets voor mijn gore containerresten :joy:

2 likes

Haha oke ik had werkelijk geen idee :sweat_smile:

Ik heb dus nooit geweten dat er wijken/straten zijn zonder putten. 🫣

4 likes

Ik ook niet de fuck? Alleen in mn straatje met 8 huizen al drie putten

?? Welk festival en welke influencers?

2 likes

Is ook niet iets waar je vaak actief over nadenkt haha :joy: Maar bijvoorbeeld wijken met veel wadi’s hebben ook vaker geen putten.

2 likes

Dat mensen nu ook al hun ‘vakantie op de camping in Spanje’ delen via Polarsteps

8 likes

Vind ik ook zo irritant met glazenwassers, kan ook alleen maandelijks en dat vind ik echt te duur en overbodig, dus nu doen we het maar weer zelf (is het idee).

Oh… ik heb gewoon gezegd dat ik het 2x per jaar wil. Hahaha. Gaat tot nu toe al 2 jaar goed.

1 like

Die van ons komt 8x per jaar. Lekker random en daarom moet ik altijd gaan zoeken naar geld als hij dan weer eens voor de deur staat.

3 likes

Dat de zomervakantie weer is begonnen en de komende zes weken de stad weer niet te doen druk gaat zijn.

1 like