Hahaha nee geen eufemisme.
Ik heb de leukste baan ever ![]()
Dit was bijvoorbeeld een shoot die ik voor kerst deed:
@Kauai het lag op mijn bureau in mijn huis!!! Dat is het frustrerende!
Hahaha nee geen eufemisme.
Ik heb de leukste baan ever ![]()
Dit was bijvoorbeeld een shoot die ik voor kerst deed:
@Kauai het lag op mijn bureau in mijn huis!!! Dat is het frustrerende!
Oh hahaha heeft je kat of je vriend m gejat?!
Mijn vriend is deze week niet thuis maar ik dacht dus dat inderdaad mijn katten er misschien mee hebben gespeeld maar ik heb echt overal in en onder gekeken
zelfs in kasten en lades die zij helemaal niet open kunnen maken ![]()
Wat gek en frustrerend! Had je m niet al in je auto gelegd ofzo?
Ja ik snap het gewoon niet, lijkt wel een glitch in de matrix dat het opeens weg is. Ik heb hem morgen nodig dus ook geen tijd meer om opnieuw te bestellen. En ik had het al aan het social media team laten zien die helemaal enthousiast waren ![]()
Ik ga wel voor de zekerheid in mijn auto kijken zo maar dat kan eigenlijk niet.
Ik ga nog even wat dingen noemen want ik wil fotoās van katten met die bal zien:
Als ik iets kwijt ben ga ik altijd hard nadenken over wat ik er allemaal mee gedaan heb en waar. Dat helpt meestal wel!
Dit gaat is niet eens meer om een ergernis maar maakt me bijna gewoon boos. Mijn ouder heeft een gehandicaptenparkeerkaart. Hiermee mag je op de daarvoor bestemde parkeerplekken staan. Een van de voordelen is o.a. dat parkeerplekken extra breed zijn. Nu stonden we vandaag in het midden van zoān extra brede parkeerplek geparkeerd. Had iemand anders dus zijn auto naast onze auto geparkeerd. En ik overdrijf niet als ik zeg dat er max vijf centimeter tussen onze en die andere auto zat. Ik ben dus over de bijrijdersplek naar de bestuurdersplek geklommen om de auto weg te rijden. En dat iemand op zoān plek zo inparkeert vind ik al aso (als ik er niet bij was geweest had mijn ouder niet eens weg gekund) maar deze aso had dus niet eens een parkeerkaart voor deze plek.
Ik heb een andere ontharingscreme gebruikt die echt kut en plakkerig is, ben ook maar half haarloos nu terwijl ik anders van fluweel voel ![]()
Wist niet dat er fijne ontharingscrĆØmes bestaan haha ik ruik al zo die chemische meur uit mijn tiener tijd
Situatie: twee werklui die een of andere glaswolfluff in de zolder van de buren pompen (vanaf 17:30 en het is nog bezig) en daarbij al pp 6 sigaretten lopen te roken.
Ergernis: een van die venten gooide die sigaretten in mn voortuin, nu ik ze in de gaten houd, flikkeren ze nog steeds die sigaretten brandend en al in gemeenteperkjes
Je het is sowieso kut hoor, stinkt altijd naar vis vind ik. Maar nu ben ik ook gewoon niet haarloos :ā) Die van Veet werkt wel altijd goed bij mijā¦
Dat gieren elke avond. Lekker mān ramen in de slaapkamer open om te luchten en dan in de mesthoop slapen.
Haha totdat ik het woord mesthoop las dacht ik dat het ging om mensen die buiten heel hard zaten te lachen en je daar geluidsoverlast van had ![]()
Klinkt minstens zo vervelend! ![]()
We hebben een folder in de bus gehad voor klikoreiniging en dat lijkt me echt chill want onze gft bak is echt goor, maar je moet dan meteen een abonnement afsluiten. Ik wil m gewoon eens in de zoveel tijd een keer schoon laten maken ipv elke maand. ![]()
Ja dit wilde ik ook maar dat heb ik niet gevonden. Nu sluit ik in de zomermaanden een abonnement af en zeg het dan tegen de herfst weer op, het is gelukkig maandelijks opzegbaar (Cleanprofs) misschien toch handig voor je?
Ja die kwam ik ook tegen, maar die werken niet bij ons in de buurt helaas. Alleen maar bedrijven die werken met een jaarabonnement en dat gaat me te ver. Maar mijn man zegt net dat hij zoān service sowieso onzin vindt en we dat zelf kunnen, dus als de bak de volgende keer geleegd is mag hij aan de slag. ![]()
Oh jammer! Ik heb het een poos zelf gedaan maar in de zomer wordt het zó ranzig dat een hogedruk toch fijner werkt. Maar dan mag hij het inderdaad zelf doen!
Bedrijven die service verlenen maar eigenlijk niet weten wat service is. Nu zit ik in een periode waarbij ik mijzelf train om wat meer tijd te gunnen aan de medemens om iets op te lossen, maar na bijna 1 maand wachten ben ik er wel klaar mee. Ze mogen de jurist gaan beantwoorden als ik nu niet geholpen word, dikke doei. Heb mijn tijd beter te besteden.
Stomme vraag maar waar laat je dat water? Ik heb geen putje ofzo in de tuin en kan moeilijk dat vieze water op straat gooien ![]()