Waar erger je je aan? #21

Nope het is nog steeds gaande. Het blijkt een brandalarm te zijn die in de container zit, maar het is weekend dus er kan maandag pas iemand komen. :clown_face:

1 like

Dat meen je! En nu moet de hele buurt daarmee zitten? Sowieso wat voor sukkel gooit dat in de ondergrondse :expressionless:

2 likes

Vorig jaar ging een vakantie met een vriendin op het laatst niet door, door wat persoonlijke dingen aan haar kant. Omdat ze later dat jaar wel met andere vriendinnen op vakantie ging, liet ik het idee daarom maar los. Kwam ze vorige maand mee om het dit voorjaar in te halen en daar reageerde ik heel enthousiast op en ook allemaal ideetjes uitgewisseld. Heeft ze nu rond die tijd toch met andere vriendinnen geboekt. Kom er dan niet mee als je het toch niet van plan bent :roll_eyes:

11 likes

Hmm sommige erven een fortuin, een goede naam of een lap grond van hun voorvaderen en anderen erven de bijnaam Poep. :rofl::sweat_smile:

3 likes

Chris Bergstrƶm :joy:

4 likes

Jeetje, dat is echt heel stom! Heb je bij haar aangegeven dat je het jammer en vreemd vindt? Haar communicatie lijkt ook helemaal niet handig, omdat er verwachtingen zijn geschept bij jou dat jullie samen zouden gaan…

2 likes

Ja de hele buurt kan meegenieten.

3 likes

Die vriendin weet dondersgoed dat dit niet aardig is? Ze heeft het zelf over inhalen en boekt vervolgens met anderen een vakantie. Ze weet heus wel dat dat niet leuk is

6 likes

ew :woozy_face:

2 likes

Ik merk dat ik het moeilijk vind om dit aan te geven, omdat ze wel echt een lastige periode heeft gehad en ik heb het idee dat ze niet helemaal doorheeft dat ze deze verwachtingen bij mij schept. Tegelijkertijd weet ze van mijn verleden en mijn struggles met afwijzingen… Ik heb wel het voornemen als het weer een keer ter sprake komt, om het aan te geven. Nu ga ik proberen om het weer even los te laten.

Fool me once shame on you, fool me twice shame on me. Ik zou in staat zijn die vriendschap te verbreken, hier kan je toch niet in mee gaan… echt niet tof van haar

6 likes

Mensen zonder electrische fiets of fiets met krat/mand die hun fiets wel op zo’n plek in de bewaakte stalling zetten verdienen een plek in de hel :upside_down_face:

5 likes

Dat er nog mensen bestaan die geen knoflook eten want ja ze hebben de volgende dag een belangrijke afspraak oid. :joy: als je geen hele rauwe knoflooktenen op eet merk je daar de volgende dag echt niet wat van.

17 likes

Ik sta hier echt heel anders in merk ik :sweat_smile:, verder echt een goede vriendschap, maar op een paar dingen pakt ze het op dit moment gewoon niet goed/handig aan.

Ook echt een ergernis richting mezelf dat ik dit dan weer niet uitspreek tegenover haar.

Ja elke situatie is ook weer anders en heeft veel nuances natuurlijk! Maar idd gewoon ff aangeven dat je het jammer vindt, hoeft niet heel zwaar te worden

2 likes

dat kan je nog steeds doen?

7 likes

Aan de enorme hoeveelheid fouten in ondertiteling momenteel. Wordt dat allemaal met AI gedaan ofzo?
1 klein voorbeeld: ā€œAltmanā€ (naam) werd ā€œO manā€

6 likes

Mijn favoriet blijft: a can of mace, wat vertaald werd naar een blikje mais.

Laatst bij een serie dat ze het hadden over hun kind Faith dat ze verloren waren, dat werd vertaald met dat ze hun moed verloren hadden? Soms is de context van een woord toch vrij belangrijk. (En is faith geloof ipv moed dacht ik?)

5 likes

Ja, volgens mij is dat nu allemaal AI idd. Ik kijk altijd met ondertiteling en voorheen af en toe een foutje maar de laatste maanden is het idd enorm toegenomen, vooral ook van die domme fonetische foutjes die een mens nooit zou maken.

7 likes

Maar dat is eerder een slechte vertaler dan AI :joy:

4 likes