Waar erger je je aan? #21

Meeste is zover ik weet (nog) geen AI. Bron: saaie date die dit als werk deed

1 like

Dit had ongeveer zoiets moeten zijn:
‘Het spook van een huidflap(?) die is dood gegaan door nalatige artsen in opleiding’

… flap werd sierplant
Residents werd bewoners

Echt om te janken

6 likes

Dat broeken weer laag zijn? Why?! Ben ik de enige met een reetspleet of zo?!?!
Ik zag deze short bij de Bershka. Super cute, maar dit is gewoon vragen om problemen :smiling_face_with_tear:

3 likes

Pfff dit is nog niets vergeleken met mijn Miss Sixty jeans die ik eind 90’s / begin 00’s droeg :stuck_out_tongue_closed_eyes:.

Maar serieus, wat een ellende als dit weer gangbaar gaat worden :sob:

3 likes

Ja dat gaat het, net zoals capri broeken, 3 hemdjes over elkaar en brede riemen

3 likes

Ik haat het, laat mij gewoon lekker een taillebroek dragen

4 likes

Gewoon doen dan, niemand houdt je onder schot haha

6 likes

Ha dat zou wat zijn
Mijn punt was meer dat je op een gegeven moment nergens meer iets kan kopen wat je enigszins past want de mode is laag. Maar goed dat is een ergernis op zich, een passende broek vinden

7 likes

Sowieso hebben medische shows ondertitelaars nodig met enige medische kennis haha, ze weten ook nooit het verschil tussen co-assistenten en arts-assistenten

4 likes

Kan er dan ook iemand komen die wel werkwoorden kan vervoegen?

1 like

Wc-papierdispensers waar maar 1 blaadje per keer uitkomt. Doe niet zo gierig :mad:

En mijn invisalign die nu al een tweede week op rij superstrak zit :sob:

21 likes

Ja en het is altijd van dat super dunne papier dus 1 velletje kan never nooit genoeg zijn tenzij je natte handen wil.

4 likes

Dat als ik achteraf betalen invul bij bol.com ik na een kwartier al de rekening krijg. Dat heef toch geen nut??

3 likes

Je hoeft dat niet te betalen. Kan je gewoon laten hangen tot je wilt betalen.

5 likes

Dat weet ik maar ik vind het irritant.

3 likes

Late reactie maar ik voel dit zooooo erg!!
Mede daarom heb ik Instagram weggedaan, ik kon echt niet meer tegen het gevoel dat ik altijd maar achter de feiten aanliep.
Ben je eindelijk geswitcht van flatbread naar wit brood, moet je weer een speciale kaneel kopen. Blijkt dat je dat niet kan omdat je HSP hebt en ook nog eens ADHD dus de hele handeling van het boodschappen doen is gewoon helemaal veel te veel voor je. Gelukkig is er een influencer die er wel een cursus voor aanbiedt, kost je wel 1200 euro maar goed er zitten bonussen bij ter waarde van 2400 euro en normaal is de cursus 4499 dus is echt een koopje hoor!! Wel snel beslissen want de speciale prijs geldt nog maar 24 uur. De aftelklok in beeld wakkert je fomo nog even extra aan.
Eindstand totale verlamming.

Ik ben echt beter af zonder die wijsheden. En ineens blijkt er helemaal niet zo veel mis met me

22 likes

Dat het volume tussen verschillende streaming/mediadiensten zo ontzettend verschilt. Had net even op een normaal tot zacht volume een serie gekeken op HBO en dacht ik zet even voor het koken een muziekje op met m’n Qobuz muziekapp. Blaas gelijk mezelf met katten al van de bank af, tering zeg.

24 likes

Hahaha sorry maar ik moet lachen want ik herken dit zo, HBO moet hier altijd relatief hard en dan vergeet ik het, zet youtube aan en echt hartverzakking

7 likes

Ja dit is echt mega irritant!

1 like

Zie ik online eindelijk een mooi tv-meubel, heeft ie 26-28 weken levertijd? Moet de boom nog gekapt worden ofzo :sob:

6 likes