Sowieso hebben medische shows ondertitelaars nodig met enige medische kennis haha, ze weten ook nooit het verschil tussen co-assistenten en arts-assistenten
Wc-papierdispensers waar maar 1 blaadje per keer uitkomt. Doe niet zo gierig ![]()
En mijn invisalign die nu al een tweede week op rij superstrak zit ![]()
Ja en het is altijd van dat super dunne papier dus 1 velletje kan never nooit genoeg zijn tenzij je natte handen wil.
Dat als ik achteraf betalen invul bij bol.com ik na een kwartier al de rekening krijg. Dat heef toch geen nut??
Je hoeft dat niet te betalen. Kan je gewoon laten hangen tot je wilt betalen.
Dat weet ik maar ik vind het irritant.
Late reactie maar ik voel dit zooooo erg!!
Mede daarom heb ik Instagram weggedaan, ik kon echt niet meer tegen het gevoel dat ik altijd maar achter de feiten aanliep.
Ben je eindelijk geswitcht van flatbread naar wit brood, moet je weer een speciale kaneel kopen. Blijkt dat je dat niet kan omdat je HSP hebt en ook nog eens ADHD dus de hele handeling van het boodschappen doen is gewoon helemaal veel te veel voor je. Gelukkig is er een influencer die er wel een cursus voor aanbiedt, kost je wel 1200 euro maar goed er zitten bonussen bij ter waarde van 2400 euro en normaal is de cursus 4499 dus is echt een koopje hoor!! Wel snel beslissen want de speciale prijs geldt nog maar 24 uur. De aftelklok in beeld wakkert je fomo nog even extra aan.
Eindstand totale verlamming.
Ik ben echt beter af zonder die wijsheden. En ineens blijkt er helemaal niet zo veel mis met me
Dat het volume tussen verschillende streaming/mediadiensten zo ontzettend verschilt. Had net even op een normaal tot zacht volume een serie gekeken op HBO en dacht ik zet even voor het koken een muziekje op met m’n Qobuz muziekapp. Blaas gelijk mezelf met katten al van de bank af, tering zeg.
Ja dit is echt mega irritant!
Zie ik online eindelijk een mooi tv-meubel, heeft ie 26-28 weken levertijd? Moet de boom nog gekapt worden ofzo ![]()
Omg ja helaas ben ik ook gevictimized door haar esn eiwitlimonade ![]()
Zin om brood te knippen nu
Ik heb een week geleden toevallig twee datumprikkers ingevuld en ze zijn allebei nog steeds niet gepland ![]()
Echt geen zin om hier nog rekening mee te houden
Dat thee uit de thermosbeker zo anders en minder lekker smaakt
.
Ik zit in de wachtkamer van een ziekenhuis omdat ik een afspraak heb met een arts, bijna 25 minuten uitloop. Ik hóór haar gewoon kletsen met een collega over ditjes en datjes. Ik snap hier dus echt helemaal niets van, hoe kan je zo met andermans tijd omgaan?
Sowieso, hoezo loop je om 9uur 's ochtends al 25 minuten uit. Dan ben je toch ook gewoon te laat begonnen.
maar je weet toch helemaal niet waarom er uitloop is? misschien wacht ze wel op een uitslag of op een andere arts om mee te overleggen ofzo en kletst ze in de tussentijd met een collega?
Ik heb net dezelfde schermafbeelding gemaakt om hier te posten. Beetje overdreven wel deze kop.
Ik hoef echt niet bij elke stap gemaild te worden dat mijn pakket onderweg is Bol.com. Ik zie hem vanzelf verschijnen, ga weg met je mailtjes.