Haha oh deze mening vind ik dan weer stom, een vrij elitaire take eigenlijk. Laat mensen lekker hun Knor maaltijd lekkerder vinden
Maar goed mijn ergernis is juist weer dat mensen eens naar een land zijn geweest en dat alles in Nederland (zoals pasta of gelato) dan ineens niet meer te vreten is want ze zijn echt naar Italiƫ geweest en nu echte kenners!!! Echt flikker op ![]()
hahhah en dan ook alles per se willen doen hoe ze het in dat land doen. 'in italie drinken ze alleen ās ochtends cappuccinoā en āin thailand eten de meeste mensen bijna nooit pad thaiā. oke dus? wat moet ik daarmee?
Hahaha ja exact dit!! Nou en?! Doe gewoon lekker waar je zin in hebt pffft.
Waarom is de enige vega optie ook falafel als vulling ![]()
Is āFransā in BelgiĆ« een ander woord voor āstoner van 16ā want ik geloof dit menu bijna niet???
Het is uitgevonden door een Fransman. Wij hoeven hier echt geen credits voor.
Ja laat ze dit houden, in de plaats van proberen friet te claimen.
Ik heb dit restaurant nog nooit in het echt gezien maar ken het vooral als plek met zeer slechte reviews (ik lees graag negatieve reviews op Trustpilot en Google)
Veel mensen hebben een slechte nacht op het toilet na het eten van die rommel.
Mijn vriend is er van overtuigd dat dat 62 OāTacos een witwaspraktijk is
Ik dacht dat het een Waalse keten was maar het is dus Frans. (Maar dat is uiteindelijk hetzelfde, vind ik)
Ik dacht dus ook dat dat de naam was⦠62 OāTacos⦠maar volgens mij zijn er 62 filialen⦠toch? Of niet. Ik ben in de war nu
Volgens Google heet het OāTacos.
Oh hahah ik ken het totaal niet, hij had het er toevallig vorige week over en nu zie ik het ineens hier dus ik heb sowieso niet de goede naam.
Haha nee same dus ik Googlede net ā62 OāTacosā en toen kwam ik er achter ![]()
Je hebt in London een indiaas restaurant waar mensen voor in de rij staan (dishoom). Was ook zoooo lekker.
Hier heb ik ook heerlijk gegeten!
Ik snap dit niet, Indiaas is echt het lekkerste eten everrr
En 9 van de 10 keer kwam het eten wat ze zo fantastisch en authentiek vonden van een mega toeristische plek met 0 authenticiteit of aandacht voor het eten.
Hoe de mensen in het desbetreffende land echt eten, heeft er weinig mee te maken.
Ik heb er 2 x eten gehaald toen ik desperate was en er problemen met de trein waren (Utrecht) en ik vond het best lekker voor een fastfood last minute snack