Waar erger je je aan? #21

Nou ik kan me je jaloezie wel indenken hoor, dat is ook best heftig als hij opeens een soort ‘nieuw gezin’ heeft

10 likes

Ik heb bij professioneel wielrennen meer dan bij andere sporten het idee dat het ZO afzien is

8 likes

Ja en ze krijgen vaak hartklachten. Het vergt te veel van een lichaam. Kan er verder niet op in gaan
Maar er werd bij mijn vader gezegd dat hij het sporten(toen was ik nog jong) heel langzaam moest afbouwen. Omdat anders ja eh, het heet een “sporthart”. En je kan ineens dood neervallen. Dit is gebeurd bij een familievriend van ons. Dit komt niet vaak voor hoor. Maarja dat gehaat op (pro) wielrenners vind ik ook wel naar worden.

de grootste haters zijn ook vaak zelf de meest aso autorijders (SUV types)

4 likes

Ik heb ergens iets besteld en dat had allemaal vertraging. Nou prima kan gebeuren.
Zie ik bij een hoop influensers dat zij hun pakketjes eerder hebben dan ik (gratis!).
Ergenis 1: als het dan al mis loopt doe dan eerst de betalende klanten
Ergenis 2: nou mist er nog een deel van de bestelling ook
:smiling_face_with_tear:
First world problems hahaha

Ik heb Instagram van m’n telefoon verwijderd en nu heb ik vandaag al 2 mailtjes gekregen van Instagram over de dingen die ik aan het missen ben? Ik heb in al die jaren nooit mail gehad en nu 2 op een dag. Slinks hoe ze je terug aan je verslaving proberen te helpen

4 likes

Ik was vanmiddag in de buitenruimte aan het opruimen omdat het echt een zooitje was en zooi trekt zooi aan (dat is op zich al een ergernis, maar oke). Komt er een man aanlopen die dus ziet waar ik mee bezig ben en hij tyft zo zijn eigen grofvuil neer. :exploding_head: Naaaaaah dus ik eerst nog beleefd vragen hoe of wat, maar hij loog en liep zonder blikken of blozen weg toen ik aangaf dat ik hard mijn best deed de boel juist schoon te krijgen. Toen heb ik heel petty het grofvuil opgepakt en voor zijn deur gezet. Uren later staat dat grofvuil er weer. Dus drie keer raden wat ik net ben gaan doen… Met een briefje erbij 🫠

27 likes

Ik heb het een half jaar geleden van mijn telefoon gegooid en ik heb nooit een mailtje gehad. Snel je instellingen aanpassen en je kunt genieten van je rust :relieved:

3 likes

Ik was aan het drinken met vrienden en toen begonnen ze over keuringsdienst van waarde en hoe er een aflevering was over een bepaald product. Maar dat product heb ik gewoon mede ontwikkeld en de dingen die ze noemde waren dingen die ik soms mede bedacht en waar ik alles van wist. En toen wilde ik steeds dingen uitleggen, maae ik kwam en niet doorheen en toen begonnen ze ook nog over dat je denkt dat er geen toevoegingen in zitten, maar die zitten er wel in!!! Terwijl in 99% zit geen toevoegingen en dat was een heel verklarende uitzondering.

Maar ik kwam er amper doorheen en ze wilde niet luisteren. Echr zo irritant, maar sowieso zijn mensen vaak niet benieuwd naar de (soms simpele) waarheid, maar willen liever klagen over hoe ze voor de gek worden gehouden.

En ja ik weet dat we allemaal aangeschoten waren, maar van alle mensen in nederland ben ik gewoon 1 van de weinigen die hier alles over weet. :sob::sob::sob: En ik vind het al zo dom al zo dom als mensen leugens over voeding verspreiden.

Oh ja en 1 vriendin zei ook nog dat ze joep rovers volgde :nauseated_face:

21 likes

Ik vind vooral mensen die je niet aan het woord laten zo ontzettend irritant. Ik heb zo een oud-collega die mij wel eens belt om te horen hoe het gaat, en dan begint ze een heel lang oninteressant verhaal te vertellen, met allemaal niet relevante zijpaden om het verhaal te verduidelijken. En als het een onderwerp is waar ik iets van afweet dan probeer ik er tussen te komen om wat te zeggen en dan zegt ze, nee neee neee. Gisteren heb ik haar erop aangesproken en heb ik gezegd, heb je door hoeveel je zelf aan het woord bent en niet de ander ruimte geeft om te praten. Echt waarom bel je met een persoon als je zelf alleen wil ratelen, neem een voicebericht op voor jezelf ofzo of start een podcast maar bel mij niet meer. En aan het einde: en hoe is het met jou.

13 likes

Als je ooit een tv aflevering ziet over iets waarvan je (veel) kennis hebt, merk je pas hoe slecht journalistiek soms kan zijn. Halve waarheden, kort door de bocht conclusies etc.

Ik heb echt een beetje mijn vertrouwen verloren in programma’s als Radar.

16 likes

Kan je geen melding van hem maken dat hij illegaal vuil dumpt?

2 likes

Ja herkenbaar. Mijn werk is best vaak in het nieuws (geweest) en heel vaak kloppen dingen gewoon echt niet. Heel frustrerend.

2 likes

Ja en ik weet wel dat veel programma’s gemaakt zijn voor entertainment, maar toch blijft het stom dat de cocnlusie is: ja de italiaanse chef koopt dit niet!!! Ja duh, denk je dat de hele supermarkt vol zit met italiaanse chefs???

En zo slap dat sommige mensen daar voor vallen

2 likes

Wat goed, hoe reageerde ze?

4 likes

Wtf waar haal je het lef vandaan om zoiets te doen??? Ik neem aan dat jij met je oude spullen naar het recyclagepark moet?
Wat zei hij toen je hem er een eerste keer op aansprak?

1 like

Moet meganodig plassen maar de wc op het station is buiten gebruik, pray for me dat de wc in de trein een beetje fatsoenlijk is :smiling_face_with_tear:

1 like

Einde vriendschap voor mij, bij Joep trek ik de grens !

5 likes

Same. Soms kijk ik even op zijn profiel om te bekijken wie hem allemaal volgen en dan weet ik dat ik al die mensen in het vervolg kan cancellen. :slight_smile:

5 likes

Ik heb er dus in de vriendengroep zo’n Joep en anti zonnebrand aanhanger… ik spreek haar al weinig één op één maar dat beperk ik nu zoveel mogelijk. Echt vreselijk.

2 likes