Bleghh haat dat, familie van mij is ook zo, vreselijk, en veel rood vlees eten ![]()
Sterk ![]()
Ja ik zag nog 2 vrienden die ik niet meer spreek en een oud collega. En ik weet wel dat ze allemaal bezig zijn met gezondheid, maar ik snap dan niet dat ze voor zijn onzij vallen!??
Late reactie, maar dit artikel herinnerd mij dat ik een keer op mn racefiets op een drempel werd gelanceerd. Nou vol mn vulva geklapt op mijn oude leren zadel. Heb ongeveer twee weken met een wond op mn schaampil gelopen en pijn bij het plassen. Vind stoepjes en drempels nog lastig soms ![]()
Ik heb op Instagram per ongeluk een advertentie van een damesdispuut in mn stad aangeklikt en nu krijg ik steeds advertenties voor herendisputen in Rotterdam en christelijke studentenverenigingen in Arnhem enzo ![]()
Ik volg hem bijv ook maar als irritainment dus er is nog hoop dat je niet iedereen die hem volgt hoeft te dumpen!
Ik moet op mijn eten letten maar ik kan alleen maar aan slecht eten denken.
Mensen die, wanneer het begint te regenen, hun telefoon pakken en dan zeggen ânee hoor, volgens buienradar is het droogâ.
Ja Gerrit, maar ik voel toch echt druppels.
Ze zat heel hoog in haar energie en schrok er denk ik van maar bleef doorratelen: ja maar ik wilde alleen uitleggen dat dit en dit (onrelevant) is gebeurd waarna dit gebeurde. Ik heb toen gezegd dat ik moest ophangen omdat ik wilde gaan sporten en toen appte ze sorry volgende keer zullen we het over jou hebben.
Ik heb ineens sinds gisteren een soort pijnlijk plekje/ wondje aan de binnenkant van mân wang ter hoogte van mân achterste kiezen. Elke keer als ik nu wat eet dan bijt ik er dus op
Hoop echt dat dat snel weg gaat, maar ja op deze manier blijft het natuurlijk dik en het eet heel kut.
Herkenbaar, ik heb een aft in mijn onderlip (binnenkant) en daar bijt ik de hele tijd op als ik aan het eten ben aarghhh!!
Als je een film graag wilt zien en je ook best wat streamingsdiensten hebt, en zĂ©lfs nog wel een paar euroâs zou willen betalen om te huren maar:

Ik word er zo gek van en ik vind illegaal streamen/downloaden ook geen top alternatief - naast dat het natuurlijk eigenlijk niet de bedoeling is - het werkt ook gewoon crap
hbo/videoland? welke film is het
Dit is echt zoooo vaak
ik wil al heel lang Vivarium kijken en die is nergens beschikbaar.
Heb je de app just watch? Daarop staat altijd op welke streamingdienst iets staat. En soms staat het op geen enkele maar dat geeft de app dan aan.
the fifth element, dus ik denk dat mân beste kans de kringloop/marktplaats voor de DVD is haha
maar ik heb zo een hele watchlist vol films die nergens op staan
Nee maar deze screenshots zijn van letterboxd en moviemeter waar ook bijna alle diensten bij staan, helaas staat hij gewoon nergens ![]()
Welke zoek je?
Edit: dat zeg je hierboven al. Heb voor je gekeken en hij is inderdaad niet beschikbaar behalve op blue ray.
Staat op youtube!
Oh chill! Dan ga ik hem daar kijken, youtube was niet echt in me opgekomen als optie haha, thanks.
Herkenbare ergernis hoor! Ik heb op Letterboxd bij services ook de Amerikaanse Netflix/prime/hbo erbij staan, daar staan veel meer films op dan in NL. Je hebt m nu al via YouTube maar zo staat The Fifth Element bijv wel op de Amerikaanse Netflix! Moet je wel weer een vpn hebben natuurlijk. Maar ik download inmiddels ook gewoon weer van alles illegaal, je blijft aan de gang met al die streamers.