Waarschijnlijk omdat je levensstandaard omhoog gaat? Dus meer geld kwijt aan boodschappen, uitjes, abonnementen, etc. Ik ben ook wel benieuwd wat er bedoeld wordt
Ik was net op een zeroes feestje maar oprecht meer dan de helft van wat de DJ draaide kwam helemaal niet uit de zeroes ![]()
De kinderopvangtoeslag nivelleert. Dus je bent als die twee kinderen een paar dagen opvang nodig hebben een paar jaar een flinke hap van je inkomen kwijt. Als je in die periode dubbele woonlasten kunt dragen op zoân inkomen heb je of een andere meevaller gehad of leef je enorm sober.
Ik herken dat juist niet bij kamperen; zit qua werk echt in een linkse hoogopgeleide bubbel en 9/10 mensen (met gezinnen) daar kampeert en er wordt indirect denk ik neergekeken op bijv all inclusive vliegvakanties en dat wordt denk ik juist tokkie gevonden.
Aan mijn eigenwijze broertje. Hij staat ingeschreven voor sociale huurwoning maar dat duurt natuurlijk eeuwig. Maar er zijn dan wel lotingwoningen dus waar iedereen kans op maakt los van inschrijftijd. En dat hij zich daar dan niet voor inschrijft âwant de kans is zo klein want het zijn maar weinig woningen en veel inschrijvingenâ. Ja dus?? Als je je niet inschrijft voor die woning heb je 0 kans. Echt frustrerend haha. Vooral omdat het echt.1 druk op de knop is om je in te schrijven voor een woning en mijn andere zusje op deze manier een woning heeft gekregen dus een direct voorbeeld dat het kan met heel veel geluk ![]()
God wat is dat met broertjes en huizen?? Ik heb me ook echt jarenlang kapot geĂ«rgerd aan mân broertjes geslachtoffer dat ie âgeen woning kon vindenâ terwijl hij alleen maar op woningnet reageerde, en geen enkele poging daarbuiten ĂŒberhaupt probeerde. En dan ook nog regelmatig iets opfokken met reageren waardoor ie weer punten kwijt raakte.
Sorry dit haalde ff wat persoonlijke frustratie omhoog haha, maar ik snap gewoon de logica niet van âik wil heel graag een huis MAAR ik zet maar één strategie in om dat te krijgenâ.
Die van mij net zo, wilde heel graag uit huis maar deed 0 moeite want hij zou toch geen huurwoning kunnen vinden OF een hypotheek krijgen (nee de meeste begin twintigers niet lol). Oja hij had zich niet eens ingeschreven op woningnet omdat het toch 15 jaar zou duren voordat hij via daar een woning zou kunnen krijgen. Broertjes ![]()
![]()
![]()
@quarterlife ik heb zo ook een woning gekregen, in Amsterdam. Wel al 10 jaar geleden besef ik me nu haha
Oh zo zonde! Mijn eerste woning was een lotingwoning, ik stond net 1,5jr ingeschreven en dat was toen ook al weinig en ik was heeeel wanhopig (woonde in een goor studentenhuis) dus dat was echt zoân geluksmoment ![]()
Ik ben iets meer dan een maand terug flink door mân enkel gegaan en kan nu eigenlijk qua bewegen bijna alles wel weer doen zonder pijn, maar ik kan nog steeds niet in chill kleermakerzit zitten omdat mân gewicht dan op die enkel leunt, zo irritant!!!
Ik erger me aan iedereen die dezelfde AI templates gebruikt voor insta posts, zo stom. Een winkel, yogadocent, sportschool en bakkerij hebben nu steeds exaaact dezelfde uitstraling, lettertype kleuren etc.
Ik krijg een briefje door de deur dat iemand zijn feestje geeft en dat ik aan de deur mag komen als ik er last van heb, nou ja prima, MAAR WELKE DEUR? Er staat geen afzender bij alleen xxx (en ook van die doorgestreepte woorden met spelfouten, ik denk daarom dat het mijn buurjongen is hahaha maar toch het geeft me ook een beetje âransom letterâ vibes
)
(Wel irritant ergens want ik slaap al dagen niet zo goed maar ok het is wat het is, edit: shit nee dat kan niet bij dit topic dus ik bedoel DAT VIND IK ERGERLIJK)
Snel nog ff oordopjes halen zodat je die in kan doen vannacht en er hopelijk doorheen slaapt!
Ik slaap al vaak met oordopjes in, maar ze helpen nooit heel veel en vallen vaak uit (en ben te gierig om ze op maat te laten maken) maarrrr ik denk toch dat het niet mijn naaste buren zijn maar een stukje verderop, dus het zal denk ik wel meevallen!
Dat er altijd zoân stigma over het innemen van medicijnen hangt. Dat het niet goed is of meer kwaad dan goed kan doen.
In mân privĂ© maar ook in mân werk zijn er zoveel mensen die zich schamen of hun medicijnen helemaal niet innemen terwijl het juist zo goed met ze gaat als ze het wel doen.
En ik snap echt wel dat bepaalde medicijnen vervelende bijwerkingen hebben en dat het misschien vervelend is dat je er altijd aan moet denken maar dat spul is er om je te helpen denk ik dan.
dit gaat over andere medicatie denk ik maar EENS
van die mensen die zich helemaal verheven voelen omdat ze bij (flinke) hoofdpijn écht geen paracetamol gaan nemen
geniet van je pijn
In het geval van antidepressiva zijn er ook mensen die heel trots moeten benoemen dat ze âde depressie ZELF overwonnen hebbenâ en geen medicatie hebben gebruikt. Vind ik ook echt stom.
Het is ook ZO herkenbaar en opvallend en daardoor zo afgezaagd en niet-origineel. ![]()
Ik word helemaal GESTOORD van vliegen in huis die de hele tijd op je gaan zitten!!!
ik wilde net googelen waarom ze dat doen en toen ik alleen al âwaarom gaanâ intypte, gaf ie al de eerste suggestie âwaarom gaan vliegen op je zittenâ. Een nationaal probleem
Kan me niet voorstellen dat ze een logische reden hebben
Er is een vriend van mijn vriend bij ons aan het logeren en ik kan gewoon niet relaxen op een of andere manier.