Geeft je parkeer app zelf geen meldingen dan? Bij mij wel namelijk, zie altijd in mijn scherm dat de parkeeractie nog loopt.
Ja of na een uur met hallo je parkeeractie loopt nog? Dat doet die van de anwb wel
Neejoh. Ook met twee keer 4.000 netto kom je er niet (dan is het leven ook een stuk duurder). Zijn eerder mensen die naast een goed salaris vier ton overwaarde op een doodnormaal rijtjeshuis hebben.
Anwb geeft elk uur (?) een melding. Bij Parkmobile stond er gedurende de parkeertijd EEN HELE GROTE MELDING OP MāN SCHERM. Dat was wel chill.
Bij mij ook maar ik vergat ām alsnog uit te zetten. ![]()
Ik zie vooral veel bezorgers van thuisbezorgd bij klushuizen komen ![]()
Bij easypark zie je een grote widget op je scherm van je telefoon en als je in de auto zit ook via carplay. Ik vergeet het nu minder dan bij 4411 bvb.
Oh grappig, ik zie die zelf helemaal niet namelijk. Wel verbouwen (dus een tijd zonder keuken of week of 7 zonder badkamer en dan in fases). Maar echt een half jaar tot een jaar zonder verwarming stopcontacten, keuken en stromend water (behalve je buitenkraantje) eigenlijk niet haha.
Dat zal mijn bubbel dan wel zijn!
@Hippe_kikker ja zeg dat ![]()
![]()
Ja dat heb ik dus ook, echt zo dom
Heb nu elk uur maar een melding aan gezet, vind dat echt irritant maar onnodig betalen vind ik nog irritanter.
Ik gebruik instapark, dan schat je in hoe lang je wilt parkeren en dan betaal je vooruit. Ben je eerder terug ontvang je het resterende bedrag direct terug d.m.v. een tikkie (moet je wel zelf aangeven). Als je het dan alsnog vergeet uit te zetten mis je niet zóveel geld.
Aan mezelf, ik probeer echt donāt put it down, put it away te implementeren om mijn huis niet zo te laten ontploffen elke keer maar het wil maar niet blijven plakken in mān hoofd
Dat laatste, ik heb dus ook steeds meer mensen in mn omgeving die echt enorme huizen kopen. Toevallig appt met mn nicht me dat ze een nieuw huis hebben gekocht. Vrijstaand met echt een enorme stuk grond eromheen. Op een perceel van bijna 1700 m2, sorry vind dat echt enorm. En ze zijn gewoon parttime apothekersassistent en hovenier. Maar ja wel een huis met overwaarde kunnen verkopen. Ergens vind ik het gewoon niet normaal. Of een kennis laatst, haar zoon van met 20 heeft een huis gekocht. En bij de vraag waar ie het van doet, krijg je zoān vaag antwoord. Ja Ja voor gewerkt. Oh ja tuurlijk, allemaal met hard werken, niet met een zak geld van zn ouders of een dikke spaarrekening. Die jongen is net klaar met zn studie!
Dat ik zo beinvloedbaar ben. Heb vorig jaar een loopband gekocht, 10 keer ofzo gebruikt. Steeds geen zin dat ding neer te zetten.
Ijsmachine en pilatesbord zelfde verhaal.
Nu zie ik steeds een trilplaat voorbij komen en lijkt me zo chill. En veel sneller dat ik die ga gebruiken dan die loopband steeds neerzetten.
Maar mag niet kopen van mezelf. Iig niet tot ik die andere apparaten meer gebruik.
Ohja en moet mn geld ook gewoon sparen.
Ik vind dat zo storend. Vertel gewoon, daar hebben we allemaal wat aan. Iedereen moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zou dat nooit gatekeepen
Nou dat, waar ben je bang voor? Ik ga dat huis echt niet voor je neus wegkapen hoor met mn dooie ouders en 5000 euro aan spaargeld
(en nog belangrijker: geen koophuis)
Aan mezelf, ik had in een impulsieve bui een robotstofzuiger gekocht die ik niet meer wil. Ik ben daarbij ook zo lui dat ik het gewoon niet wou gaan afhalen zodat het automatisch retour gaat. Dat duurt nog drie weken maar ik wil mijn geld sneller terug. Dus nu overweeg ik nog eerder om het gewoon te halen en toch te houden.
ik kende dit niet als ādingā zeg maar, maar probeerde ook afgelopen week om dingen gewoon terug te zetten als ik ze gebruikt heb. Het valt me alleen op dat ik op de een of andere manier dit heel vermoeiend vind, terwijl het is maar drie seconden extra werk meestal, maar word er al helemaal recalcitrant van
Zoān britse etiquette coach, william hanson. Wat een sukkel, o.a. hoe je een banaan in een restaurant eet met mes en vork. Whaha ga toch weg joh
en hij is niet eens sarcastisch.
Ik wil niet zo zijn maar ik ben echt altijd ontzettend jaloers op deze mensen.
Oprechte vraag: hoe is het leven duurder met 2x 4k netto?