Waar erger je je aan? #21

Ik doe normaal pas m’n retinol op m’n gezicht vlak voor ik ga slapen, maar nu had ik het wat eerder al gedaan alleen dat spul is super glad en nu glijdt m’n bril steeds naar beneden op m’n neus :mad: :mad: :mad:

1 like

Ik wil naar bed maar ik moet eerst douchen want morgen ochtend wil ik het nog veel minder dan nu. Edit: en alvast de volgende ergernis: als ik er zo onder sta dan wil ik er niet meer onder uit.

3 likes

God ja ik heb ook een vriendin die altijd moeilijk doet over pijnstilling, want ze wil niet allemaal ‘rare dingen ik haar lichaam’. En die dan een kwart of halve pcm neemt…kan je toch net zo goed een lepel lucht nemen tsjonge jonge.

11 likes

Ohhh ja die mensen moet ik ook niet, vreselijk. Knap hoor dat je dat helemaal zelf hebt gedaan met, laat me raden… Gezond eten, sporten en een meditatieapp 🫠

4 likes

Ik herken dit heel erg! Ik heb het ook met paprika chips en ringlings, maar wel echt lekker! Ik kies daarom wel uit welke avond ik het eet, niet als ik bijvoorbeeld de volgende dag naar kantoor moet ofzo

1 like

Iemand die ik niet mag noemde me net wijffie :sob:

Dat mensen altijd hun troep en afval voor de fietstrommel zetten. Hoe ben je zo asociaal.
Het is elke keer zo’n gezeik om bij mijn fiets te komen

4 likes

Is dit in Utrecht (Lombok) of zie ik het verkeerd? Wat onwijs aso.

Nee, Rotterdam

1 like

Ik liep laatst in deze wijk en toen zei ik tegen een vriend “Wow dit is net Rotterdam noord”. Lijken echt op elkaar.

5 likes

Ik dacht ook gelijk Utrecht, maar dan Croeselaan. Hier in Utrecht elke dag ongelooflijk veel huisvuil, maar wordt wel snel opgehaald. Ook buiten die ene dag dat je het op bestelling kan laten ophalen.

1 like

Mensen die chat gpt gebruiken voor dingen die ook gewoon makkelijk te googlen zijn.

32 likes

Dat heel marktplaats en vinted vol staat met die stomme pompoen pan van de action. En dan uiteraard voor twee of drie keer de prijs. Zelfs mensen die er gewoon vijf te koop hebben staan met zo’n kut smoesje oepsie per ongeluk te veel gekocht!

6 likes

Hoe boekinfluencers boeken vasthouden. Met zo’n platte hand tegen de zijkant aan. Echt een domme ergernis maar ook: waarom doen ze het???

7 likes

Ik heb bij dit soort influencers echt zoveel ergernissen dat ik soms ook niet meer weet waarom ik ze volg, het ergste vind ik silent book reviews :tired_face:

2 likes

Wow ja ik dacht ook Vleutenseweg

4 likes

Dat ik in de voorbereiding van mijn verhuizing al wekenlang tegen dingen aanloop die ik niet kan regelen omdat ik mijn adres bij de gemeente nog niet gewijzigd had. En daarbij liep ik er weer tegenaan dat de gemeente een ondertekend huurcontract wilde om de verhuizing door te geven. Nu heb ik dat eindelijk en kan ik dus shit gaan regelen, en nu werkt het digitaal doorgeven via de site van de gemeente gewoon al 2 dagen niet. Echt regel je zaken stomme gemeente, dit is gewoon belangrijk en irritant dat ik het niet kan afvinken.

Per ongeluk. Nee wat ik afgelopen tijd heb geleerd is dat men steeds meer en meer aso wordt. Zeker na dingen uit tijdschriften zoals CT bij de elle echt een graaicultuur

Wat is een fietstrommel?

3 likes

Kleine afsluitbare fietsenstalling, zodat je fiets niet op straat staat als je geen berging of schuur hebt. Is van de gemeente en daar betaal je dan voor om je fiets te stallen.

1 like