Als ik spreek voor mezelf: zodat ik mn vingers niet op de titel heb en niet de content dus opnieuw moet opnemen omdat je de cover/titel niet goed kan zien om die reden. Maar ik heb m ook vaak gewoon wel “normaal” vast (denk ik hahaha)
Ja toen ik dat bericht last heb ik bij jou gecheckt en je doet gewoon normaal ![]()
![]()
Volgende ergenis; dat het nog steeds niet weg is ![]()
![]()
Ik zat in een goed werkende app-groep om samen te sporten en door omstandigheden is die niet meer gaande. Ik mis het zo, maar eenzijdig het gesprek steeds proberen op te starten is inmiddels een beetje gênant. Heb soms het idee dat ik iets mis heb gedaan (feitelijk niet echt mogelijk) en ik ga daar heel raar van doen.
PS: natuurlijk mogelijk om na te vragen, maar of ik een écht eerlijk antwoord op krijg.
Er vliegen wel eens straaljagers (?) om te oefenen over onze wijk heen. En af en toe maken die zo’n hard geluid dat ik serieus denk dat ze neerstorten bovenop ons huis. Schrok me net weer helemaal kapot, en de katten ook🥺
Is het een groep waarmee je standaard samen sportte op een vast moment? Of sprak je elke week een nieuw moment af?
Misschien kan je er wel op een andere manier leven in proberen te blazen door niet proberen af te spreken of te vragen maar te zeggen dat je dag tijdstip x gaat sporten en mensen vrij zijn om aan te sluiten. Wie weet hoe het vervolg dan gaat. Of misschien heb je dat al 5x gedaan,dan heb ik niks gezegd. Ik snap je wel want ik zou het ook jammer vinden en willen weten wat er is gebeurd. Ik zou die nieuwsgierigheid ook niet voor me kunnen houden dus ik zou wel zeggen dat ik het samen met de groep sporten mis en vragen of zij die behoefte niet meer hebben. Ik denk dat mensen daar wel eerlijk antwoord op geven eigenlijk. Of vermoed je dat ze zijn verder gegaan met de groep maar zonder jou?
Ik denk dat het laatste wat je zegt wel klopt - ik denk dat ze met een andere groep verder zijn gegaan. We sportte niet elke week op dezelfde dag, maar wel heel regelmatig. Opeens was het superlastig om iets te plannen. Maar je andere tips ga ik overwegen. Dank!
Mijn nieuwe dure fiets is bezorgd maar de lift doet het niet. Daarbij woon ik in een buurt waar alles gestolen wordt.
Aan mezelf. Heb een nieuwe bril gekocht maar ben al sinds de aankoop aan het twijfelen of ik wel genoeg verschillende modellen heb gepast en of ik de juiste heb gekozen. Vermoeiend!
Hierom stel ik dit soort keuzes eindeloos uit. Toch bang dat ik dan de verkeerde keuze maak en achteraf bezien voor lul loop. Vreselijk haha
Het was inmiddels 13 jaar geleden dat ik een nieuwe bril had uitgezocht dus werd wel echt tijd. Ik hoop dat als ik hem ophaal ik er toch blij mee ben haha
Dat er hier in de straat steeds meer cameras worden opgehangen. Eentje draait ook duidelijk mee als je erlangs loopt
echt waarvoor ook, gebeurt hier nooit wat
Ik erger me KAPOT aan wanneer ik net op de plee op werk zit te schijten er ALTIJD collega’s binnenkomen. En die dan wanneer ze zien dat de wc waar ik op zit bezet is (enige wc) blijven wáchten. Terwijl er nog andere wc’s in het gebouw zijn. Echt een grote bron van ergernis. Want ik STINK en dan bedoel ik echt stinken. Ik vind het zo tering awkward om dan die plee uit te lopen en dan te weten dat die ander gewacht heeft om in een gore beerput te moeten gaan zitten. Zo.
En ja: dit schrijf ik op desbetreffende wc.
Mensen die de bocht nemen door een hele omweg te nemen. Dus niet gewoon afslaan maar eerst een stukje de straat op komen. Whyyyy?? Hoeft echt niet bij de meeste bochten, je kan gewoon de weg volgen
Ik zeg dan vaak ‘ehhh ik zou even een andere wc pakken als ik jou was’ met een lieve glimlach
Radio die op openbare plekken veel te hard staat. Muziekje op de achtergrond helemaal prima, maar ik word helemaal leip van die hysterische kutreclames op hard volume bij bijvoorbeeld de apotheek en tandarts.
Omg ja. Echt de enige reden waarom ik mijn vorige baan mis: was op een onderwijsinstelling dus kon daar dan lekker naar een ruimte met 10 wc’s ofzo die midden tijdens een lesuur natuurlijk ook vrijwel allemaal leeg waren. Heeerlijk. Nu helaas veroordeeld tot hokjes met twee wc’s op drukke gangen ![]()
Bij mijn vorige werk waren er twee wc’s vol in de gang direct NAAST de koffieautomaat en twee kantoren. Echt huilen, ik ging soms naar een andere verdieping, maar daar was het dezelfde inrichting. Toen heb ik wel succesvol gelobbyd dat er zo’n poepspray en schoonmaakmiddelen op een plankje boven de wc kwamen, maar je zit gewoon nooit rustig.
De hel op aarde. Ik begrijp niet waarom mensen zichzelf dat aandoen: voor ons is het shit maar wij zijn maar even in zo’n apotheek, niet van negen tot vijf. Stel je voor.
Dat het onmogelijk is om Belgische videos te streamen. Ik moet overal een Belgisch telefoonnummer invoeren. Laat mij gewoon dingen kijken omg