Bij ah voor 400 euro voor de brabantia actie. Vind ik ook belachelijk veel
Of 200 met premium
hoe kan het toch dat als je je dag niet hebt/gewoon chagrijnig bent er steeds dingen vallen, omdonderen, je tegen dingen aanstoot etc. wat is dit voor iets kut van het universum. ik raak dan ook zo opgefokt dat ik me echt moet inhouden niet te gaan gillen op een gegeven moment terwijl ik mezelf over het algemeen toch zie als een redelijk stabiel persoon ![]()
ik was net aan het stofzuigen en ELKE KEER flikkert die stofzuigerslang omver als ik even iets aan de kant moet zetten ofzo echt hou oooooop
Mensen die op het laatste moment afzeggen met een kut reden. ![]()
JA!
Mutti blikken die niet meer stapelbaar zijn ![]()
Dat waren ze nooit toch? (Dus altijd al irritant)
Oh ik had hier daterini blikken staan die stapelbaar waren? Maar wel oud waarschijnlijk want ik koop altijd heel veel tegelijkertijd. Waarom zou je het zo maken? Echt irritant ![]()
Hmm misschien een limited edition?
ik gebruik nu denk ik een jaar of 7 mutti en dacht dat ik ze altijd al als zoān blikkentoren op de kermis moest stapelen
Ik denk dat jij dan mijn rij ergenis bent. Mensen die links rijden op adaptive cruise control. Ćberhaupt mensen die rijden op adaptive cruise controlš
Ja dit herken ik helemaal. Zo irritant!
Oja kan. Ik vind het alsnog kneitergevaarlijk dat mensen blijkbaar geen snelheid kunnen inschatten en hun auto naar links gooien.
Ik vind mensen die niet anticiperen omdat ze op adaptive cruise control rijden en daardoor deze ruimte laten vervelend en gevaarlijk
Ik heb eens gelezen dat je als je een slechte dag hebt, vaak net op een andere manier beweegt (bruusker ofzo) waardoor dus je afstand tot voorwerpen anders is dan normaal en je daardoor makkelijker ergens tegenaan stoot. Ik kon me daar ergens wel in vinden. Helpt niet bij de ergernis, misschien wel een leuk weetje ![]()
Sorry ik vind dit echt onzin. Ja als je er 4 meter tussenlaat is het zeker je eigen schuld en dan vraag je erom, maar je hoort gewoon afstand te houden van je voorganger. Toch irritant als mensen hem ervoor gooien en je, en alle autoās erachter, flink op de rem moet voor iemand die zich er nog even tussen wil knallen. Wat is er zo moeilijk aan om gewoon even je knipperlicht aan te zetten? Dan kan het gewoon op een veilige manier.
Cancel adaptieve cruisecontrol niet, het heet niet voor niks adaptieve cruisecontrol. Je kan je max snelheid en afstand tussen de voorganger gewoon instellen. Juist veiliger mits je het goed gebruikt.
Huh, het is toch veel irritanter als mensen iedere paar meter versnellen en weer afremmen ipv met een constant tempo rijden? Maar eens dat het irritant is als er dan een heel rijtje mensen met adaptieve cruise control links blijft hangen. Al vind ik persoonlijk mensen die rechts inhalen veeel irritanter en gevaarlijker, zeker als er drie of vier banen zijn. Autorijden is gewoon heel frustrerend.
ACC is prima op rustige wegen, maar in druk verkeer werkt het gewoon minder goed. Mensen voegen continu in en dan remt het systeem onnodig, waardoor je juist onrust krijgt. Als iedereen hetzelfde zou begrijpen met afstand was het anders maar je weet dat het niet gebeurd en Nederland gewoon erg druk op de weg is. Ik snap dat het frustreert want je wil juist veilig rijden met acc maar je kan niet verwachten dat iedereen daar ook op anticipeert die denken gewoon snel er voor duiken.
Ik heb het over mensen die daarop rijden en niet meer anticiperen. Alleen omdat je het gebruikt, betekent niet dat je veilig rijdt.
Ja jouw frustratie zit nu puur op die cruise control, maar door die afstand ben je juist in staat om te anticiperen als er iets gebeurt voor je. Je moet natuurlijk altijd nog zelf je aandacht erbij houden en handelen als nodig is en niet alleen maar op zoān functie af gaan. Als ik iets niet anticiperen vind, is het dat je bij overduidelijk snelheidsverschil vlak voor iemand naar links gaat en dan met 100 km/u gaat inhalen. Blijf dan gewoon lekker op de rechterbaan.
Het invoegen en niet inschatten van de snelheid is ook heel frustrerend en gevaarlijk. Dat ben ik zeker met je eens.