Haha wat ![]()
Donât ask ![]()
![]()
Ff tussendoor over je mega krampen die ik herken;
Slik je ook een nsaid of mag je dat niet slikken vanwege medicijnen/contra indicaties ofzo?
Paracetamol doet niks met mijn menstruatiekrampen, ik slik dat alleen zodat die periode tussen 2 dosis naproxen in, niet helemaal zonder pijnstilling is.
Mijn menstruaties wisselen heel erg qua intensiteit. Soms is paracetamol genoeg en soms gaat het daar inderdaad dwars doorheen en slik ik ook naproxen! Maar nu heb ik meloxicam gekregen als pijnstiller voor mân ogen als paracetamol niet genoeg zou zijn, en dat is ook een NSAID. Heb van mân ogen geen last, wel van mân menstruatie maar ik hou het maar braaf bij die 4x 500mg paracetamol en 2x 7,5mg meloxicam
ik vind het echt irritant dat ik niet weet of er een reden voor is (interactie met mân oogdruppels ofzo?) of dat ik voor niets pijn lijdt
Denk omdat die combinatie ondersteunend werkt en er dan geen hogere dosering pcm nodig zou zijn (voor je ogen dan)
Eerlijk gezegd zou ik die kliniek weer opbellen, en vragen naar een ander persoon (arts?). En je vraag opnieuw stellen, zoals je het hierboven hebt verwoord.
Ja heb dat gisteren nog wel overwogen maar ik had er geen zin in en ook geen vertrouwen in. Mân menstruatie is nu bijna voorbij en voor mân ogen heb ik niet meer pijnstilling nodig
Ik heb net kaartjes op ticketswap gekocht voor een voorstelling. Rij plus stoel nummers stonden er niet bij. Wel dezelfde rij maar met een stoel er tussen??
Ach misschien wil de persoon tussen ons in ruilen, maar alsnog hinderlijk dat mensen de rij plus het stoelnummer niet vermelden.
In theaters wordt vaak gewerkt met even en oneven kanten dus kans is groot dat jullie wel naast elkaar zitten (ik heb lang als bijbaan theaterkaarten ingeboekt en dit was een veelvoorkomende vraag)
Ik heb in theater wel eens gehad dat de ene helft van de zaal de evennummers waren en dan de andere helft de oneven. Misschien is dat hier ook zoiets?
Jullie hebben helemaal gelijk
nou dan ben ik gewoon blij met mijn spontane aankoop!
Vind ik heel onlogisch, in principe is post operatief gewoon 4dd1000 + nsaid, als dat goed genoeg werkt stop je eerst de nsaid naar mijn weten.
Denk eerder dat ze bang zijn dat mensen te lang in hoge dosis doorgaan en dat ze geen zin/tijd hebben om de uitzonderingen toe te lichten (bij laag gewicht of verminderde leverfunctie geef je wel een lagere dosis) dus dan maar liever iedereen laag.
Ik zie geen enkele reden waarom @boonie niet haar standaard dosis kan gebruiken
Ik zag laatst juist een Insta filmpje van een geneeskunde student waarbij pcm juist een spiegel opbouwt en de andere pijn medicatie een aanvulling daarop is?
Veel plezier alvast! (Oh nee âdan wens ik u alvast een prettige voorstelling en een fijne dagâ dit gaat er nooit meer uit đ« )
Dankje dit leek mij dus ook
haha
Bovendien heb ik altijd geleerd âéén paracetamol is geen paracetamolâ idd @Solee
In een van de 100 documenten waar steeds andere informatie in staat (lol sorry ik ben echt niet te spreken over de informatievoorziening van deze kliniek) las ik eerder dat ik paracetamol met codeine zou krijgen. Is 4x 1 tablet dan wel logisch? Heb gewoon een huismerk paracetamol gekregen zonder codeine maar ik had zelf nog de hypothese dat het daar mee te maken had
CodeĂŻne of coffeĂŻne?
Volgens mij maakt dat voor de dosering niks uit.
Codeine!
Rij-ergernis: ik rij op de snelweg vrijwel altijd op adaptive cruise control. Mijn auto houdt daardoor wat afstand tot de auto ervoor, want ja dat is de veilige afstand. Het gebeurt zĂł vaak dat ik dan op de linkerbaan aan het inhalen ben en mensen (9/10 keer mannen) op de rechterbaan denken dat er genoeg ruimte is om naar links te gaan terwijl ik meer snelheid heb. Moet ik weer op de rem terwijl zij op een slakkengang inhalen.
Aan mezelf
ging speciaal bij de jumbo boodschappen doen vanwege een kortingsvoucher die alleen dit weekend geldig was. Ben ik vervolgens vergeten die voucher te gebruiken