Sowieso kunnen echt weinig mensen goed verhalen vertellen. Overdrijf, of verzin er van mijn part iets bij, ik hoef geen blaartrekkend saaie precies accurate verhandelingen.
Stomme ergernis maar vind het ook altijd stom als mensen zeggen âik had gister een feestje, wat heb Ăk heb gelachen!â
Dan denk ik ok wil je nu dat ik vraag wat er grappig was? Of wat betekent het?
Ik heb dezelfde ergernis, maar ik ben ook zelf die persoon die zo is
ik weet het van mezelf, maar ik krijg het niet voor elkaar om een verhaal kort te vertellen
Ik heb van mezelf ook erg weinig geduld met lange gesprekken moet ik toegeven. Ik krijg al snel de gedachte als iemand begint met âIk had toen eensâŠâ die scene uit American Pie voor me âOne time at band campâŠâ en dan zoom ik uit.
Je hebt ook nog r/USdefaultism hahah
Maar dit is geen goede irritainment voor mij want word er gewoon boos van hahha.
Dat mân tijdlijn volstaat met iedereen en zân moeder die gisteren de Marathon van Rotterdam hebben gerend. Zelfs op LinkedIn ![]()
Ja omdat Strava stuk was/is ![]()
Dat is echt heerlijk om te lezen. Niet elke dag maar idd als je zin hebt in irritainment.
Het ergste zijn koppels die dan elkaar gaan verbeteren over details die totĂĄĂĄl niet cruciaal zijn voor het punt van het verhaal.
Ik ben niet goed in to the point komen, maar dit kan ik in ieder geval WEL. Ik vind het ook irritant als mensen heel diep gaan nadenken over dat soort kleine details, dat is echt funest voor de spanningsboog. Je bent toch geen proces-verbaal aan het opmaken
who cares???
Vind dat er wel een verschil zit tussen een verhaal vertellen in de context van een alledaags 1 op 1 gesprek, of in een setting waarin je al verhalen aan het uitwisselen bent. Dat eerste is irritant en vrijwel nooit interessant, maar bij die tweede mogen mensen van mij best wat zijsporen erbij halen als ze een beetje leuk aan het vertellen zijn. Ik hoef toch nergens heen lol
Ohh een vriendin van me doet dat ook. Ben daarna helemaal leeggezogen want meestal is het ook een rant over iets wat me al niet boeit. Heb dan geen puf meer om over mijzelf te praten ![]()
Mijn man verpest mijn verhalen. Als ik dan vertel: en toen kwamen we op die camping, was daar letterlijk nĂemand en toen gi
Man: er waren wel een paar anderen
Ik bepaal zelf hoe ik mân verhaal vertel en ik was er ook dus weet heus wel hoe het was
Dit was ik vroeger toen ik om het jaar met mân jongere zusje in de klas zat en zij telkens mijn net iets mooier gemaakte kring-verhalen verpestte.
Ik was gisteren ook leeggezogen. Want ik heb elk detail gehoord hoe hij haar op straat benaderde, wie erbij was, wat ze deden, hoe ze reageerden, iedereen bij hun naam noemen terwijl ik niemand kan. Na een uur zei ik, en is er gezoend? Ja ik ben blijven slapen. Begin daar dan mee, ik hoef al die nietszeggende details niet te horen.
Oh ik ben helemaal plaatsvervangend geĂŻrriteerd; dat iemand (jij) het verhaal dan gewoon VOOR IEDERS BESTWIL leuker en vlotter maakt en er dan zo iemand bijzit die de hele tijd zo âehhhh eigenlijk zat dat het anders in elkaar
â. Ik weet niet mensen die altijd eerlijk of feitelijk willen zijn vind ik heel vervelend. Zoân slechte eigenschap.
Ook letterlijk met zoân gezicht inderdaad

Ik heb een collega en die doet juist het tegenovergestelde als ze wat verteld: die praat met -20 context. Dus uit het niets; âhaha zij dus gister ook vertellen dat ze naar ItaliĂ« ging en dan ook naar die show toe gaatâ
En dan zit ik: wie is zij?? Waar was je gister!? Welke show???
Dat ik lekker in bed lig maar wel heel nodig moet plassen. Heb helemaal geen zin om eruit te moeten, maar niet gaan is ook geen optie. ![]()
Ik ben al vanaf half 4 wakker door mijn kind, en zij ligt al vanaf 4:00 weer lekker te slapen maar mij lukt het niet meer. Dus nu ga ik mezelf maar actief wakker houden want als ik nu weer in slaap val word ik over een uur mega brak wakker
Wordt weer een lange dag vandaag ![]()