Ja gekregen van iemand, is een cadeaubon die je zelf kan inwisselen voor een cadeaubon naar keuze ![]()
Alleen al dit concept erger ik me aan
(Je koopt met geld, een bon, voor een bon, voor een product) ?
Ja, ook niet mijn keus hahaha
mensen die zo droog zeggen ‘ik ga stuk’ terwijl ze niet eens moeten lachen. zo irritant vind ik dat
Ik vind deze juist chill om te krijgen. Als je me dan een
Bon geeft dan graag dat ik zelf kan kiezen. Ipv dat ik overal een bon voor krijg en dus overal vaak nog wat bij moet leggen of de bon niet gebruik.
Ja mijn dag kannie meer stuk. Helemaal leuke nieuwe hobby ontdekt, voor vriendinnen allemaal cadeautjes gemaakt helemaal klaar om binnenkort met vriendinnen weekend te geven. Gaat het mis bij de laatste stap, alles de prullenbak in ![]()
![]()
Ik sluit mezelf op voor de rest van de dag.
ik ben een briefje van 20 verloren en nu laat ik mn tas op de grond mieteren en is er iets aardewerks dat ik net heb gekocht helemaal kapot gevallen
fantastisch dag 30 eu!! en helemaal mn eigen schuld allemaal ook echt chill
Wat klote zeg!! (Ik ben wel benieuwd naar de hobby!)
Kleien haha!
Ik dacht gisteravond dat ik toch nog even moest moest wandelen. Struikel ik op de laatste hoek over een tegel, hoor mn enkel knakken en nu heb ik een paarse dikke enkel en doet lopen pijn ugggggghh zo irritant zo’n verstuiking.
Zeker weten dat ie niet gebroken is? Ik hoorde ook zo’n duidelijke knak ![]()
![]()
Denk dat ik het zou voelen? Heb nog nooit iets gebroken, maar kan er wel gewicht op zetten.
Allllll die spon online voor sezane. Ik vind het echt zooooo inspiratieloze suffe kleding.
Ben nog steeds boos van die 3 boomermannetjes die zo naar me gingen omdraaien en lachend naar me gingen kijken terwijl ik puffend aan het joggen was. Laat me met rust!! Ze zeiden geloof ik ook iets maar deed alsof mijn neus bloedde. Grrrrrrr.
Ik kon vroeger echt eten wat ik wilde zonder issues, maar sinds een paar jaar is mijn gestel zo gevoelig. 1 keer een ander soort brood dan normaal? Opgeblazen als een ballon. Lactose? Nucleaire situatie. Iets met zoetstof? ![]()
Het is echt hoge wetenschap om gewoon NIET opgeblazen te zijn. Hoezo ontstaat dat ineens ![]()
Heb je een andere baan sinds het begin waardoor je mogelijk minder lichaamsbeweging hebt? Sinds ik een kantoorbaan heb, heb ik dat ook, terwijl ik niet slechter/anders eet of minder sport
Nee ik heb het juist sinds ik een jaar of 4 geleden veel ben afgevallen en veel gezonder ben gaan leven
In het begin was het heel erg, maar dat is logisch (minder bewerkt, meer vezels, toen ook veel eiwit en dat is nu teruggeschroefd). Inmiddels pas ik steeds iets aan en dan voel ik me stabiel en dan kan ik ineens weer iets anders niet verdragen.
Joh als iemand links 110 rijdt en niet uit de weg gaat rijd ik er rechts langs hoor.
Ik heb een maand geleden mee gedaan aan een panelgesprek / enquete voor een groot bedrijf in ruil voor een cadeaukaart. Maar nu werkt de link naar de cadeaukaart nu al niet meer
ik weet zeker dat er stond dat je een jaar had, je moest m weer inwisselen voor een andere cadeaukaart dus ik dacht toen, even kijken wanneer ik welke shop wil hebben.
Sowieso online cadeaukaarten die je moet inwisselen voor een andere online cadeaukaart vind ik ergerlijk.
Ah echt irritant he! Ik heb dus blijkbaar ineens maagklachten waar ik rekening mee moet houden. Ook zo irritant