Waar erger je je aan? #21

Mezelf. Ik ga altijd te lang door als ik ergens last van heb onder het mom ‘het valt toch wel mee, moet gewoon uitzieken’ waardoor ik altijd over mijn grenzen ga en eindig met een veel groter probleem dan had gehoeven. Vandaag bleek ik een dubbele longontsteking rijker te zijn en ik dacht nog steeds dat ik voor niks de hap belde maar mijn partner stond erop😬

En het allervervelendste is is dat ik het een ander wel weet te vertellen dat ze geen aanstellers zijn, naar hun lichaam moeten luisteren bladiebladiebla. Hypocriet much.

7 likes

Ahh shit, das naar, sterkte!

4 likes

Oei een dubbele longontsteking :confounded: Herkenbaar hoor, je bent voor jezelf altijd veel strenger dan voor een ander. Maar goed dat je vriend erop stond. Met een longontsteking ben je wel ff zoet volgens mij, wel echt een teken dat je rust moet pakken! Hoop dat dat ook lukt en dat je je snel weer iets beter voelt, veel beterschap :four_leaf_clover:

1 like

sorry ik ben echt xenofoob naar amerikanen toe soms maar ik erger me er ZO aan dat ze zichzelf als het centrum van de wereld zien. alsof zij de hoofdpersonen zijn en alle andere landen figuranten. ik zag afgelopen week ook een tweet van ‘ja alleen in nyc kun je na je werk ff 6 miles gaan wandelen’. iedereen reageerde natuurlijk van uhhh buiten de vs om kan dat bijna overal? en toen gaf diegene ook toe dat hij geen erg had in andere landen. hoe kan je nou vergeten dat andere landen bestaan wtf, kan echt alleen amerikanen gebeuren :skull:

ff repost want ik kan de post waar ik op reageerde niet meer vinden, miss verwijderd? dus dacht even dat ik in het verkeerde topic zat

17 likes

Ooh ja ik had hem verwijderd want zat me echt op te vreten en dacht ik verwijder het toch weer want wil gewoon een chille zondag. Maar het ging over Amerikanen op reddit, die gingen klagen over lange wachtrijen voor US citizens op een vliegveld in Lissabon.

Nu zullen die rijen vast lang zijn, maar de audacity gewoon. En ook nog even benadrukken dat ze US citizens zijn (en dus overal recht op moeten hebben ofzo?). Had erop gereageerd met dat ze dan maar thuis moesten blijven, of naar landen die ze zijn binnengevallen zoals Venezuela haha. Maar krijg haatreacties dat ik dan vast uit Portugal kom en mijn eigen geschiedenis moet leren hahahah.

8 likes

Als je zin hebt in irritainment moet je even op r/shitamericanssay kijken :grimacing:

4 likes

Mensen die je een verhaal vertellen waar je bij had moeten zijn om het grappig te vinden met te veel details. Ik heb gisteren gebeld met iemand die een uur heeft gedaan om een verhaal te vertellen dat ze met iemand mee was geweest en ik heb toen alle details moeten horen van wie wat deed en hoe de mensen allemaal heten die erbij waren. En toe had ze nog het lef om te zeggen dat ze een paar stukken ging skippen omdat ze het idee had dat mijn geduld opraakte. En na een uur, genoeg over mij hoe gaat het met jou? Ik ben blij dat ik zei, goed hoor maar ik moet nu echt ophangen laten we een andere keer bellen om het dan daarover te hebben.

6 likes

Sowieso verhalen met verschillende zijwegen voordat ze bij de kern komen. Schiet gewoon op!

5 likes

Sowieso kunnen echt weinig mensen goed verhalen vertellen. Overdrijf, of verzin er van mijn part iets bij, ik hoef geen blaartrekkend saaie precies accurate verhandelingen.

4 likes

Stomme ergernis maar vind het ook altijd stom als mensen zeggen “ik had gister een feestje, wat heb ík heb gelachen!”

Dan denk ik ok wil je nu dat ik vraag wat er grappig was? Of wat betekent het?

9 likes

Misschien dat ze willen benadrukken dat ze het naar de zin hadden? Maar zeg dat dan gewoon inderdaad

3 likes

Ik heb dezelfde ergernis, maar ik ben ook zelf die persoon die zo is :sob: ik weet het van mezelf, maar ik krijg het niet voor elkaar om een verhaal kort te vertellen

3 likes

Ik heb van mezelf ook erg weinig geduld met lange gesprekken moet ik toegeven. Ik krijg al snel de gedachte als iemand begint met ‘Ik had toen eens…’ die scene uit American Pie voor me ‘One time at band camp…’ en dan zoom ik uit.

5 likes

Je hebt ook nog r/USdefaultism hahah

Maar dit is geen goede irritainment voor mij want word er gewoon boos van hahha.

1 like

Hahahaha, zo herkenbaar.

17 likes

Dat m’n tijdlijn volstaat met iedereen en z’n moeder die gisteren de Marathon van Rotterdam hebben gerend. Zelfs op LinkedIn :smiling_face_with_tear:

9 likes

Ja omdat Strava stuk was/is :sob:

Dat is echt heerlijk om te lezen. Niet elke dag maar idd als je zin hebt in irritainment.

2 likes

Het ergste zijn koppels die dan elkaar gaan verbeteren over details die totáál niet cruciaal zijn voor het punt van het verhaal.

16 likes

Oh man dat je tien minuten zit te wachten tot ze eruit zijn of het dinsdag of woensdag was. Schiet oppp

7 likes