Waar erger je je aan? #21

Ik kan hier ook écht niet tegen. Als het in een vakantiehuisje hangt ofzo haal ik altijd de batterij eruit totdat we weer weggaan.

5 likes

Haaaaaaat aan tikkende klokken.
Tip voor iedereen: bij ikea hebben ze vet goedkope STILLE klokken!!

5 likes

Ik had ooit een klok met drie extra tijdzones. Waardoor je dus 4 tikken per seconde hoorde!
Vanalles geprobeerd maar ze tikten nooit op hetzelfde moment.

1 like

Dankje voor de tip! Onze klok staat nu ook vaker uit dan aan ivm dat getik.

1 like

Ik geef weleens mijn rijbewijs achterstevoren, en sommigen kijken niet eens naar de voorkant en scannen hem meteen.

Het idee dat legitimatie verplicht is zodat niemand anders mijn pakket mee kan nemen vind ik wel fijn, maar zo heeft het ook geen nut. En inderdaad irritant als je hem vergeet.

Een vaste opdrachtgever die al sinds januari niks meer betaald heeft :face_with_symbols_over_mouth: en ook totaal geen transparantie geeft, duurt niet lang meer voordat ik mijn werk ga weigeren lullo’s die het zijn

1 like

Bekijk deze TUNNIS van IKEA

Hier heb je wat meer informatie:

Wandklok, zwart, 30 cm

https://applink.ikea.com/tY8M9r9M4w--00540485--nl--nl

Deze heb ik bijvoorbeeld!

1 like

Ik heb het ooit gebruikt en toen loste dat blokje niet goed op. Weet niet of het aan mijn oude vaatwasser lag, maar wil het niet nog een keer kopen/proberen

2 likes

Ben nu een artikel aan het lezen in het Parool over Nona. En weer wordt de Champions league vergelijking gebruikt om misbruik op de werkvloer te vergoelijken. Ik geef een ene ruk om voetbal. En daarnaast gaat een coach toch ook niet een fles gooien naar zijn speler, wegens prestatiedruk

Echt rot een eind op

Wil je je bloed even laten koken, dan moet je het interview van Mara Grimm lezen over de situatie

1 like

Dat als je je grenzen aangeeft bij iemand, dat dat gezeik oplevert.

11 likes

Een paar dagen geleden had ik de ronde fohnborstel van mijn moeder geleend en toen zat mijn lok vast. Ik heb toen geprobeerd het er heel rustig uit te krijgen, maar toen ik klaar was zag ik toch een stuk haar om de borstel zitten. Volgens mijn moeder valt het niet op maar ik zie als ik mijn haar in een middenscheiding draag toch dat er wat mis :tired_face: :tired_face: en het is echt een irritante hyperfocus geworden.

Dat tuinsets zo fucking duur zijn?!

4 likes

Ja wtf en vaak ook nog lelijk

3 likes

En @Karl_Lagerfeld ik vertelde dat dus aan mn zusje die in de ggz werkt. En die zei dat dat wel te maken heeft met dat zulk onplanbaar, chaotisch werk juist goed is voor drukke, adhd (achtige) mensen. Het is omkaderd, je kan nergens anders aan denken want: je moet zorgen voor andere mensen die hulpbehoevend zijn, je MOET een taak NU doen, uitstellen heeft grote gevolgen. Een beetje druk , daar gaan we goed op! Terwijl thuis tsja, die wasmand/schuur/kamer kan over 3 uur, 3 dagen of 3 jaar ook opgeruimd worden😂.

22 likes

Hier ook ADHD en een baan in de zorg die goed gaat, maar een kansloze chaos in de rest van mijn leven!

Maar idd, precies wat jij zegt. Mijn hele werk bestaat uit duidelijk omlijnde NU taken. Ik kan moeilijk besluiten mijn mail te gaan doen als mijn patient in de wachtkamer zit. Een baan met projecten die ik zelf moest opzetten en die maanden duren zou echt vreselijk zijn voor mij.

Ik zeg op mijn werk ook altijd: laat mij mensen opleiden, extra diensten werken, sollicitatiegesprekken doen of acute problemen oplossen of iets. Maar stop me alsjeblieft niet in één of ander projectgroep voor computersystemen of verbeterplannen. Komt nooit goed bij mij.

6 likes

de HBO app heeft regelmatig bugs waarbij een willekeurige aflevering van een serie plots enkel beschilbaar is in franse dub. ZO lelijk en irritant. Waarom zou ik Industry in het frans willen kijken :clown_face:

1 like

VPN aan en op de site van de bbc verder kijken!

1 like

Ja dat klopt zeker wel!!

Ik dacht ooit dat het misschien goed voor me zou zijn om regelmatig werk te gaan doen (als doktersassistent op een poli). Nou dacht dat ik dood ging zo saai. In acute situaties op m’n best!

4 likes

Ik dacht op een gegeven moment ook dat dagbesteding beter zou zijn “want lekker regelmatig werken” ben zo blij dat ik gewoon weer op een woongroep werk. Lekker af en toe in de ochtend kunnen sporten, of in de avond langer terrassen want ochtend vrij

2 likes

ik lees het boek van lale gül nu omdat ik toch benieuwd was (vind haar niet leuk) maar haar schrijfwijze irriteert me zo. ze gebruikt onnodig ‘moeilijke’ woorden maar schrijft tegelijkertijd ook heel plat. ‘mijn broertje mag dit wel want hij heeft een snikkel’ en ‘mijn moeder werkt niet want ze heeft een kut’ en ‘mijn oma is incontinent maar gaat wel naar de wc om te bouten’, WAAROM verwoord je dat zo?

en wat nog erger is, is het onnodig gebruik van racistische woorden in gesprekken tussen klasgenoten onderling in dat boek. aangezien ze er verder niet op in gaat snap ik niet waarom ze dat woord 100x uitschrijft.

15 likes