Waar erger je je aan #5

Oh ik heb dat dus met kledij.
Ik zie vaak op verkoop groepen voorbijkomen ‘lief jurkje te koop’
Hoezo is die jurk lief?? Geeft die complimentjes of zo terwijl je het draagt?

11 likes

Nee bij jou zeggen ze proper kleedje :joy::joy:

2 likes

Proper = netjes dus dat vind ik al veel meer kunnen dan lief!!!

2 likes

Schreeuwende kinderen. Serieus ik snap best dat kinderen plezier maken en spelen. Vind ik ook helemaal niet erg. Maar de hyenas die ik nu hoor mogen echt wel ff dimmen. Ze doen het er ook echt om inclusief bal trappen tegen schutting en de volwassenen erbij zeggen er niks van, in tegendeel die praten ook harder want die verstaan elkaar natuurlijk ook niet. Kan geeneens een vlog buiten kijken omdat ik er niks van versta, laat staan werken maar ik vertik het om binnen te gaan zitten met dit weer.

3 likes

Dat er ineens een hele pukkel kolonie op m’n kin zit. Waarom heb ik nog altijd de gezichtshuid van een 14-jarige?

1 like

Mensen die hun afspraken niet nakomen.

mijzelf. Wil graag iets nuttigs doen maar doe het niet en dan voel ik mij lamlendig omdat ik niets nuttigs doe. lastig lastig #zwaarleven

5 likes

Maar het is ook te warm voor alles. Klinkt als een prima aangepast tempo :slight_smile:

2 likes

Dat ik uit de douche kom en meteen weer bezweet ben.

Like voor de herkenbaarheid. Ben vandaag nog niet verder gekomen dan de kattenbak verschonen en vuilnis beneden in de containers gooien :woman_shrugging:t3:

1 like

Ja geen idee!
Die 2e van vandaag zat ook video’s van concerten enzo te kijken (sowieso al de hel) met gegil vanuit het publiek enzo. ??? Voel me dan altijd zo’n zure kut maar waarom moeten we dat met zn allen ondergaan haha

Dit had ik kunnen typen. Vandaag ook echt nog niets gedaan.

2 likes

Dat mensen op tikkies in groepsapps vaak reageren met: betaald! Ik ook! Geregeld! Voldaan!
Je kunt toch gewoon zien als iemand betaald heeft. En dan zegt die persoon zelf weer: top! Bedankt! Yeah! Nice!

16 likes

Ik heb al 2 dagen enorme geluidsoverlast van het Drumcode festival. Ik wens die organisatoren en elke bezoeker eeuwige jeuk toe.

1 like

Dat ik niet kan slapen en morgen gewoon weer vroeg op moet😩

Dat ik 2 dagen achter elkaar de stomme keus de heb gemaakt rond 17:00-19:00 nog een veel te lang dutje te doen, waardoor nu mn hele slaapritme kut is.

Ik zit dus de wachten bij de tandarts, wat sowieso niet 1 van de meest fantastische dingen is.

Zit er nu al een man tegenover me al 10 minuten lang vreselijk vals te neuriën en te fluiten. Ik was al niet heel vrolijk, maar m’n humeur daalt met de seconde.

1 like

Dat ik een contract heb voor min 28u - max 36u. Des week ben ik 28u ingepland, wat prima is, maar wel verdeeld onder 5 dagen. Wtf dat hebben ze niet gezegd. Nu moet ik vanaf van kwart over 10 tot kwart over 2 werken. Heb je dus precies niks meer aan je dag.

1 like

Wanneer is jouw dag afgelopen? Lig je om 18.00 uur in bed :stuck_out_tongue:

6 likes

tenzij je een hele lange reistijd hebt heb je na kwart over 2 toch nog veel tijd?

1 like