Waar erger je je aan #5

Omijngod ik heb dit ook zo vaak gehad.
En om het nog erger te maken mocht die soms mijn fiets lenen als die het vroeg. Maar soms pakte die mijn fiets gewoon. Kon ik lekker later op werk komen door zijn fout :mad:
Dit is trouwens al ruim een half jaar niet meer aan de hand maar kan er nog geïrriteerd door raken.

Mannen zijn meestal gewoon lekker hendig uitgevallen. (in mijn omgeving in ieder geval) zul je ook zien met kerstdiners vandaag en morgen. Vrouwen regelen de cadeau’s, koken een kerstdiner, versieren het huis, doen de afwas etc, en de mannen doen alleen de drankjes of zitten vooral zelf aan het bier.

6 likes

‘Ze ziet er nog best goed uit dus ik ben nog best gek op haar’

Ik heb een vintage (lees: gewoon oud) bankje gekocht van Marktplaats, maar hij is niet recht. Kan jammer genoeg niet de IKEA bellen voor een extra schroef, oid. En ik ben veel te onhandig om zo iets ouds te repareren.

Ik heb spijt dat ik niets van de wintercollectie heb gekocht bij lush.
Nu moet ik in bad met saai badolie van kneipp terwijl ik glitters en kleuren en woow wil.


Misschien kan het forum je helpen?

1 like

ga bijna weekendje weg met vrienden en daarvoor is een wiebetaaltwat aangemaakt, nouja prima, handig. maar nu gaat één vriendin ook allemaal andere dingen die ik haar moet betalen in die wbw gooien terwijl die exact niks daarmee te maken hebben. is toch ook vet onhandig voor die anderen, raken helemaal overzicht qua uitgaven kwijt dan

In een andere context misschien wel, maar je hebt gewoon een plicht om naar school te gaan vanaf een bepaalde leeftijd. Dus die bijdehante opmerking van hem gaat niet op

1 like

Je zou het bijna passief-agressief gaan liken, zou ik toe in staat zijn in ieder geval

1 like

Hahah gewoon droog op reageren; sorry, ik zie de grap niet helemaal?

1 like

Je "moet " terug dus eigenlijk een soort van tegen je zin of je mag terug en dit is de perfecte aanleiding om terug te “mogen” komen? Zo lees ik het

Maar dan zou de vraag zijn “willen of moeten” en niet mogen of moeten. Toch? Nouja ik snap er ook niks van @Reflect Vermoeiende manier van communiceren heeft hij.

1 like

Ik had vanmiddag kerstbrunch met de familie en het grote eten was rollade en beenham. Verder was er stokbrood, zalmsalade en stoofperen en wat kaasjes. Ik eet geen vlees, dus ik heb die andere dingen gegeten, maar ik heb nu alweer honger… echt irritant dat er geen warm vega eten was of vis.

Er liggen chips in de kast, maar ik zit nog vol :sob:

Dat kan ook, maar in mijn omgeving wordt ook moeten/mogen gebruikt.

Maandverband met 500 plakkers/verpakkingsmateriaal erop. Moet een halve unboxing doen joh op het toilet

23 likes

Ik heb gewerkt met een collega en het was echt te gezellig en nu vallen me allemaal dingen in die ik had willen doen zodat mijn stagebegeleider morgen onder de indruk zou zijn. Maar nee ik heb wedstrijdjes wie het hardst over de gang kon rennen gedaan :+1:t3:

27 likes

Ik heb een irritante knieblessure en nu heb ik vandaag al 2x die knie vrij hard ergens tegenaan gestoten :face_with_symbols_over_mouth:

Ik had gisteren de meringuetaart gemaakt die op de allerhande cover stond. Was helemaal goed gelukt en heel lekker. Ik had mijn schoonouders beloofd om alles wat over was mee te nemen voor het kerstdiner. We hadden heel veel over, maar hij is vannacht helemaal in elkaar gezakt :frowning: .

1 like

Haha, ach dat is ook wat waard toch? :stuck_out_tongue: