Hoezo is het ok als een man zijn foto’s gelekt worden en die van een vrouw niet? Dit is zo krom. Allebei is toch niet ok?
Buzzfeed is wel vaker heeeel hypocriet hierin
Van die wokkel elastiekjes die na 2x dragen helemaal uitgerekt zijn. Maar naar m’n werk heb ik ze nodig want van gewone stiekjes krijg ik barstende koppijn.
Schijnbaar krimpen ze weer als je ze in koud water legt! Heb dit zelf trouwens niet uitgeprobeerd, bij mij krimpen ze altijd weer een stuk als ik ze een paar uur niet in heb gehad.
Volgens mij juist in heet water
Ik heb even gegoogled en je hebt gelijk! Bij warm water (kokend water staat er zelfs) krimpen ze, verkeerd onthouden.
Oh super. Ga ik morgen meteen even proberen. Heb er 6 en zijn allemaal behoorlijk uitgerekt. Thanks voor de tip!
Nu ik het teruglees staat het er inderdaad wat onhandig.
Het zijn 3 voorbeelden van gesprekken waarin zij ieder random onderwerp op haarzelf weet te betrekken. Hoe onlogisch ook
Dat als ik een boodschappen lijstje naar m’n man stuur, hij altijd appt wat wat is en dat ie niks kan vinden en dat ie het haat. En waarom. Nu moet ik een toetje maken voor kerst voor zijn familie notabene en dan zegt ie “oh waarom zoveel appels” ja vriend, voor jouw fucking familie. Dan zit ik hier alweer helemaal geïrriteerd en doe ik het liever zelf. Waarom doe je zo moeilijk
Edit: ik heb nu wel vegan magnums
Er zit hier een man hier keihard te neuriën terwijl iedereen gewoon stil is. Wordt hier gewoon agressief van. En als hij dan even een paar seconden stopt gaat ie door met kerstliedjes fluiten. Hou op met me hoor
Fucking limburgers die voor/om verkeerd gebruiken zou er bijna door willen emigreren
Die foto van Redouan T. waarop hij zijn hoofd zo omhoog heeft en een kus geeft. Kan die vent echt niet meer zien.
De kat van de beneden buurvrouw heeft in het trappenhuis gekakt en geplast. De stank is echt vreselijk. Ik heb net de drol opgeruimd en buiten weggegooid, maar dat helpt niet eens zo veel. Aangebeld bij de buurvrouw, maar die is natuurlijk niet thuis (daardoor kon de kat vannacht ook niet naar huis waarschijnlijk) en ik heb haar nummer niet.
Dat ik het liedje van marsupilami in mn hoofd heb sinds vanochtend
Oh idd! En al die klanten die nu op werk komen en gaan zitten zeuren dat het druk is. Ja het is idd druk! Maar jij hebt lekker vakantie en ik moet gewoon werken en al jullie gezeik aanhoren
Ik moet voor kerst mijn eigen vegatarischr maaltijd maar meenemen, omdat ik de enige ben die geen vlees eet. Prima, maar dan moet ik het ook voor de hele familie maken blijkbaar. En ik weet nu al dat als ik wat maak dat mensen het niet hoeven of uberhaupt niet willen proeven, want ja vegetarisch. Ik heb ook geen idee wat ik moet maken, want het moet warm daar aankomen en er is daar geen oven.
He, lastig! Misschien iets van een ovenschotel? En dan in een deken of grote handdoek wikkelen, en daarna in een tas. Dan blijft het in ieder geval best lang warm.
Ging net ff helpen met vracht, ben ik bezig om iets aan de kant te zetten zodat hij erbij kan, duwt hij die kar gewoon keihard tegen me aan. Fak jou bitch. Dus ik zei: eh hallo!? Zegt ie: ja alsjeblieft. Toen heb ik doei gezegd en ben weggelopen. Doe ff relaxt man.
Ovenschotel is wel een goed idee, is ook altijd goed en wil zelf natuurlijk ook wel wat lekkers eten haha. Handdoek erom is wel een goede tip, dankje!
Drukte overal. Ik ga naar Limburg verhuizen