Iehh die uitspraak. Mijn broer maakte vorig jaar nog zo’n opmerking trouwens toen mijn zusje vertelde een nieuwe date te hebben. Had ik geloof ik toen ook in dit topic gepost. Hopelijk is het onderwerp zwarte piet met Kerstmis geen item meer bij de familie bijeenkomst.
Dat je een Macbook koopt voor 2300 euro wat al duur zat is en dat de verkoper dan vraagt of ik er nog accessoires bij wil “oh nee hoor ” en dat je er dan thuis achter komt dat ze alle USB-poorten hebben aangepast dus dat je dan alsnog een externe USB-poort erbij moet kopen
Love you Apple
Ja hij smeerde mij zo’n ding aan van 100€. Heb er op bol eentje van 10tje besteld. Tot nu toe red ik dat prima.
Ja joh die van Apple zijn echt duur. Heb er nu ook eentje voor 6 euro besteld
Wat voor de een niet werkt kan voor de ander wel werken, toch? Ik doe sinds m’n kind een baby is elke week samen met haar de weekboodschappen, ze is nu 4, gaat prima.
En wat bedoel je met die vrouw die ligt te fietsen de hele dag? Ik snap die zin niet. Heeft ze een ligfiets? En gaat ze dan de hele dag fietsen zodat haar man tijd voor zichzelf heeft? En waarom erger jij je daar aan?
Ligt rond te fietsen moet je niet zo letterlijk nemen. Die vrouw is blijkbaar de hele dag in de weer en aan het fietsen met haar kinderen, zodat die man zijn eigen ding kan doen.
Sowieso vragen of je " de enige bent"…
Nee, Karin. Er leven 7 miljard mensen op deze verdomde aarde. Je bent nooit de enigste.
Dat zou ik niet al te hard zeggen. @Patagonia is bijvoorbeeld wel de enige die filet american met hagelslag eet.
Oh dat is zo hatelijk. Kun je eindelijk ‘bijslapen’ omdat je kind er niet is krijg je zoiets! Had ik ook altijd. Hopelijk kun je nu wel uitslapen. Beterschap!
Sorry maar deze Karin is wel de enigste. Niet de enige, zeker wel de enigste.
Was het een kastje in de badkamer of in je eigen kamer, als het dat laatste is vind ik het extra raar.
Badkamer, alleen ik gebruik dit kastje. Dat je iets gebruikt, oké ja kan wel liever dat je het vraagt maar iets wegpakken
stroop
Ja blondering. Zie je meteen wie de dader is
Veet ontharingscreme
Erg vindingrijk #takingmentalnotes
Haha ook echt zo obvious ‘kijk mij eens drukke mama van 3 zijn’. Maarja de herkenning is wel mooi denk ik voor anderen. Ervaringen delen kan heel waardevol zijn en mensen zoeken erkenning.
Dit is één van de ‘vriendinnen’ van mijn moeder.
Ik: ik ga over twee maanden naar Berlijn.
Zij: oreert letterlijk drie kwartier over de geweldige ultra speciale dingen die zij en haar kinderen daar beleefd hebben zonder een wedervraag en ik kom er echt niet tussen gewoon.
Ik (een opgeleidde Duitslandexpert en Berlijnexpert met talloze ervaringen) in m’n hoofd:
/ * knikt af en toe *, * probeert een zin te beginnen *, * krekels *