Is het weggehaald?
Ja
Ja! Waar ging dit over?
Er is een storing op rtl 8 en nu kan ik de flut kerstfilm niet afkijken
Pff ik lig weer eens wakker terwijl ik gewoon lang wil uitslapen
Ik begin vandaag om 10 uur met werk, dus kan opzich een beetje āuitslapenā
Nou mooi niet dus, werd half 6 wakker van brandweerwagens die met loeiende sirenes onderweg waren naar een grote brand een paar km verderop. Daarna zou ik weer verder slapen, gaan ze hier in huis om half 7 uit bed, beneden allemaal meubels verplaatsen en geen idee wat ze nog meer doen met keiharde muziek aan. En nu is iemand van hen boos en is dus rond aan het stampen.
Echt top begin van mijn dag dit
Dat mijn vriend jarig is met kerst. Ik vind het zo kut, ik ga een eventuele toekomstige baby zo goed mogelijk proberen te plannen want deze ellende gun je niemand
Mijn Nespresso apparaat lijkt kapot
Kan ik daar nog iets aan doen? Die naald maakt het cupje niet goed open dus het water gaat er niet (goed) doorheen. Slootwater.
Mijn amandelmelk is op. Net een peeling gehad en no way dat ik nu zo naar buiten ga.
Je moet sws altijd na het koffie zetten je cupje in het bakje laten vallen. Anders worden die pinnetjes bot. Maar je kan de klanten service opbellen dan komen zij hem halen om hem te repareren. Of je kunt even met je machine langs een boutique gaan. Let wel maak je machine aub schoon want ik word zo chaggie van mensen die met een machine aankomen die bijwijze van door d3 strond is weze rollen en dan āHij doet het niet meerā nee goh maak hem schoon!!!
(Dacht ik gooi er ook even een ergernis bij)
Ja ik had dat ook en toen hielp het om hem te ontkalken/schoon te maken!
Een zoān lichtjessnoer uit mn kerstboom is stuk. Dacht wat is mān boom donker, heb ik 2 weken terug echt zo beroerd die lampjes opgehangen? Maar er is er gewoon een stuk. Geen gezicht dit, maar als ik nieuwe lampjes koop en erin wil hangen, moet ik mn halve boom leeghalen
Volgens mij ben ik deze week voor elke dienst die ingepland stond gevraagd of ik ook een andere dienst kon werken. Echt rot op. Ik ga niet om 07:00 beginnen als ik de dag ervoor tot 23:00 uur moet werken
Misschien alles gewoon laten hangen (ook de kapotte lampjes) en de nieuwe erbij hangen?
Ik ben gisteren vijf minuten langer dan normaal onder de zonnebank gegaan en nu is mān kont verbrand en staat mān string er helemaal in.
En ik wil even naar de winkel maar mān wenkbrauwen zijn net gedaan, dus loop erbij als Shin Chan. Fml.
De bus staat echt op standje sauna. Je wordt echt afgefikt in deze dagen. Zo koud is echt niet buiten.
Bij ons mag dat ook niet. Het systeem laat ook niet toe om mensen tot 22:00 te roosteren en dan volgende dag om 07:00 weer.
mag toch een keer per week? dan mag je toch tot 23:00 werken en om 7:00 beginnen? of het fijn is is een ander haha
Dit klinkt als mijn oom, die ging een stap verder en kwam bij mijn ouders aanbellen in het weekend om te zeggen dat hij een nieuwe zetel had gekocht, een grotere dan die van ons. Of dat hij een vakantie had geboekt en alvast de fotos van het resort wou delen.
Sowieso mensen die een vraag stellen op IG ivm dat algoritme. Mafklappers