stroop
Ja blondering. Zie je meteen wie de dader is
Veet ontharingscreme
Erg vindingrijk #takingmentalnotes
Haha ook echt zo obvious âkijk mij eens drukke mama van 3 zijnâ. Maarja de herkenning is wel mooi denk ik voor anderen. Ervaringen delen kan heel waardevol zijn en mensen zoeken erkenning.
Dit is één van de âvriendinnenâ van mijn moeder.
Ik: ik ga over twee maanden naar Berlijn.
Zij: oreert letterlijk drie kwartier over de geweldige ultra speciale dingen die zij en haar kinderen daar beleefd hebben zonder een wedervraag en ik kom er echt niet tussen gewoon.
Ik (een opgeleidde Duitslandexpert en Berlijnexpert met talloze ervaringen) in mân hoofd:
/ * knikt af en toe *, * probeert een zin te beginnen *, * krekels *
Ik word gewoon weer geappt door een collega in mijn vrije tijd.
âSJAT vergeet niet dat je vandaag om 13.30 begintâ
Terwijl dat niet eens waar is. Zou echt willen ik geen telefoon had.
Nou sjat, dacht het even niet.
Oh jemig ja. Zon type ken ik ook. Werkelijk waar ieder onderwerp weet ze op zichzelf te betrekken. En nul komma nul interesse in het verhaal van een ander
Haha echt hoor. Als ik een leuk verhaal te vertellen heb, laat ik me ook meeslepen door mân eigen verhaal. Maar ik probeer altijd iets terug te vragen.
App terug dat zij niet bestaat in je vrije tijd.
Zou ik zo graag willen. Vind het ook echt kut dat ze opeens mijn nummer heeft
Nee sjat, de sjat begint gewoon om 15.30
Ja maar in wat jij nu vertelt snap ik dat. Soms is het ook leuk om je verhaal te doen en wordt je daar enthousiast van. Maar hier gaat dat dus zo:
Mijn vriend vertelde dat hij een marathon gaat lopen. Voor hij uitgepraat is was het al âoh ja dat kijk ik altijd op tv, net als programma x en yâ
Ik heb een nieuwe baan na 2 sollicitatie gesprekken âoh ja. Dat had ik vroeger ook wel eens, leuk is dat. Dat herinnert mij aan de buurvrouw van de buurvrouwâ
We hebben een nieuwbouw huis gekocht en moeten de keuken kiezen en vertellen dat we over 2 weken een afspraak hebben âvroeger toen ik mijn keuken kochtâŠâ
Diegene is dus een 70 jarige vrouw.
Ik ben net terug van twee maanden vakantie, zie een vriendin weer voor het eerst en het gaat een uur lang alleen over haar werk en de jongen waarmee ze al een half jaar af en aan mee aan het daten is. Oh en na dat uur moest ze er weer vandoor. Ja, leuk elkaar weer te zien!
@Twonights het is dat ik nooit met mijn moeder in Berlijn ben geweest, maar het had haar zo kunnen zijn. Ze luistert niet naar een verhaal, maar wacht op een moment dat je ademhaalt ofzo en neemt het dan helemaal over met haar verhaal dat veel beter, heftiger en interessanter is dan wat de ander aan het vertellen was. Zo jammer want soms wil ik gewoon over dingen vertellen waar ik trots op ben en dat heeft ze dan niet eens gehoord.
Wow ik las je post ff niet goed. Dacht dat deze persoon het gesprek overnam bij die marathon en toen van de hak op de tak over de sollicitatie enz. Dacht al dat is wel next level leiding in het gesprek nemen. Zoals je het nu omschrijft is het irritant genoeg
Zie al op om één schoonzus te zien met Kerst want kon me gisteren niet inhouden, dat wordt
dus gezellig.
Nu is er bepaald dat de andere schoonzus gaat betalen daar waar we gaan eten met Kerst. Stuurde ze eergisteren een tikkie. Prima ik snap dat je het geld al wil hebben voor je zelf moet betalen, ik betaal wel voor we daar zijn. Krijg ik vanmorgen een reminder? Wat ongeduldig. Ze hoeft niks voor te schieten nu ofzo. Als ze het maar heeft als we daar zijn denk ik? Krijg ik ook nog een bericht dat je het qua feestdagen en banken niet weet. Nou nu weet ik veel meer over financiële zaken dan zij dus dat komt wel goed hoor. Het ongeduld.
Kan kerst geannuleerd worden nog?
Een vriend van mij zou om 12 uur hier zijn. Nou heb ik vanochtend echt als een malle lopen haasten om op tijd klaar te zijn. Ik heb mijn hele huis schoongemaakt (had ik een beetje verwaarloosd de afgelopen weken), toen ben ik onder de douche gesprongen en daarna heb ik nog heel snel boodschappen gedaan. Krijg ik om kwart over twaalf een appje van die grapjas dat hij zoals te verwachten (dat typt hij er zelf al bij) nu in de auto stapt en dat hij er dus over drie kwartier is.