Tijd voor wat ETID door de speakers.
Kan je verklappen dat dit vredig naast elkaar kan bestaan.
Effe opwarmen met Lana Del Rey, als de hint dan nog niet duidelijk is schakel ik over op het grove geschut.
Had wel liever gewoon Netflix gekeken maar goed, dan maar de was plooien enzo.
Aan mezelf. In plaats van dat ik alles hier ga opruimen, zit ik al een uur doelloos te klikken op internet en nu moet ik morgen nog meer doen.
Dankjewel hĆØ!
Jep āwat moeten andere er wel niet van denkenā āje weet dat iedereen die fotos kan zien heā etc etc zo stom. Ik heb het genegeerd (om nog meer drama te voorkomen), en het ging allemaal via de app. Eerst volgende keer dat ik ze zie is met eerste kerstdag in een restaurant⦠Zo geen zin in
Gistermiddag begon ik wat ziek te worden. Pijnlijke keel, overal spierpijn etc. Dus ik wilde vandaag echt even lekker niks doen en me een beetje laten verzorgen door mn vriend, zodat ik tijdens de kerstdagen weer helemaal fit ben.
Maar toen ik vanochtend wakker werd waren de eerste woorden die ik hoorde van hem: āOh nee, ik heb ook keelpijn nu. Nee voel me ook echt niet goed.ā
Wat natuurlijk heel sneu is voor hem. Maar feit is gewoon dat we nu beide ziek zijn en dus ik weer degene ben die moet zorgen ipv verzorgd worden etc. Want mannen zijn natuurlijk altijd veeeeeel zieker dan de vrouw
Kleine ergernis, maar toch
Maar dat doe je wel een beetje zelf, toch? Hoezo zou hij nu niks meer moeten doen nu? Zou lekker allebei niks doen, behalve omstebeurt thee zetten, fruit halen en soep eten ofzo.
Ja heb je helemaal gelijk in hoor. Doordat ik dat altijd zo deed is het ook zo gegroeid inderdaad.
Ik moest vanochtend naar de winkel voor strepsil en honing, dus vond het irritant. Maar heb wellicht ook te snel geoordeeld want hij is net uit bed en heeft koffie voor me gemaakt en een kruik
Aan mezelf dat ik per se mān haar gesteild wil hebben voor kerst, want dit gaat me 3 Ć 4 uur kosten zometeen Maar net al mān haar gewassen en mān krullen eruit geborsteld, dus nu kan ik al niet meer terug
Maarja heb het al een jaar niet steil gehad.
Omg ik ga nu meteen proberen want hij ligt dus al een jaar in een kast
OkĆ© heās still going strong
Zit te wachten tot mijn vriend klaar is met douchen zodat we boodschappen kunnen doen. Duurt wel erg lang. Staat meneer op zān dooie gemak de was op te ruimen. Hallo ik wacht op jou
Wauw het moment dat mijn vriend de was gaat opruimen ipv douchen zou ik echt koesteren, als het me ooit zou gebeuren
Haha ja ik vind het ook heel chill dat hij de was opruimt, maar niet als ik al heel lang op hem zit te wachten om weg te gaan
Jaaaa dit is zo herkenbaar!
Gelukkig heeft hij het zelf ook door, zo van wel toevallig dat ik dan vaak ook ineens keelkriebels enzo krijg. Ik zei: zit tussen je oren. Zegt hij: ja maar dat maakt niet dat ik dat dan niet voel zo.
Hij zegt ook vaak; jaa je moet echt rust pakken hoor (alsin niet teveel werken) maar dan wel vragen: wat eten we vanavond, kun je me ff helpen met⦠enz enz.
Maar ik zeg dan ook geen nee want ik denk kan wel ff (met veel moeite). Terwijl hij al helemaal beledigd doet als ik hem iets vraag als hij niet fit is.
Ik zit bij de kapper in de haarverf en ze gaf 35minuten geleden aan dat de verf nog een kwartier moest intrekken en dan echt uitgespoeld moest worden en nu zit ik hier angstig te wachten.
Ik ben erachter waar mān werk op lijkt.
Als het constant leren voor een proefwerk van een vak waar je helemaal niets van begrijpt en ook niet echt leuk vindt (bv natuurkunde).
Dit icm mān adhd zorgt dat ik alles 10 x lees en de hele tijd afdwaal. Dus nu zit ik te bedenken hoe ik minder last kan hebben van mān adhd verschijnselen bij mān werk.
Maar is je werk dan wel iets voor jou inhoudelijk? Geen idee hoe je situatie verder is uiteraard.
Het is heel inhoudelijk op vlakken waar ik weinig van afweet qua details (duurzaamheid).
Ik heb wel heel leuke collegaās (echt de beste) en het betaalt heel goed en het is niet erg dat ik het zo moeilijk vind en daardoor langzaam werk.
Dat ik keihard had geoefend op mijn supermarkt Italiaans en op alle vragen voorbereid was en dan negeert die vrouw me volkomen. Terwijl ze aan de mensen voor me wel vroeg of ze een tasje willen en of ze een Pam-kaart hebben. Ik ben me er van bewust dat ik buitenlander uitstraal met mijn regenjas terwijl de zon schijnt, maar ik kan het gewoon. Heb nu maar lichtelijk sarcastisch buon Natale gezegd.