Waar erger je je aan #5

Ja maar in wat jij nu vertelt snap ik dat. Soms is het ook leuk om je verhaal te doen en wordt je daar enthousiast van. Maar hier gaat dat dus zo:
Mijn vriend vertelde dat hij een marathon gaat lopen. Voor hij uitgepraat is was het al “oh ja dat kijk ik altijd op tv, net als programma x en y”
Ik heb een nieuwe baan na 2 sollicitatie gesprekken “oh ja. Dat had ik vroeger ook wel eens, leuk is dat. Dat herinnert mij aan de buurvrouw van de buurvrouw”
We hebben een nieuwbouw huis gekocht en moeten de keuken kiezen en vertellen dat we over 2 weken een afspraak hebben “vroeger toen ik mijn keuken kocht…”

Diegene is dus een 70 jarige vrouw.
:confounded:

1 like

Ik ben net terug van twee maanden vakantie, zie een vriendin weer voor het eerst en het gaat een uur lang alleen over haar werk en de jongen waarmee ze al een half jaar af en aan mee aan het daten is. Oh en na dat uur moest ze er weer vandoor. Ja, leuk elkaar weer te zien!

5 likes

@Twonights het is dat ik nooit met mijn moeder in Berlijn ben geweest, maar het had haar zo kunnen zijn. Ze luistert niet naar een verhaal, maar wacht op een moment dat je ademhaalt ofzo en neemt het dan helemaal over met haar verhaal dat veel beter, heftiger en interessanter is dan wat de ander aan het vertellen was. Zo jammer want soms wil ik gewoon over dingen vertellen waar ik trots op ben en dat heeft ze dan niet eens gehoord.

4 likes

Wow ik las je post ff niet goed. Dacht dat deze persoon het gesprek overnam bij die marathon en toen van de hak op de tak over de sollicitatie enz. Dacht al dat is wel next level leiding in het gesprek nemen. Zoals je het nu omschrijft is het irritant genoeg

2 likes

Zie al op om één schoonzus te zien met Kerst want kon me gisteren niet inhouden, dat wordt
dus gezellig.
Nu is er bepaald dat de andere schoonzus gaat betalen daar waar we gaan eten met Kerst. Stuurde ze eergisteren een tikkie. Prima ik snap dat je het geld al wil hebben voor je zelf moet betalen, ik betaal wel voor we daar zijn. Krijg ik vanmorgen een reminder? Wat ongeduldig. Ze hoeft niks voor te schieten nu ofzo. Als ze het maar heeft als we daar zijn denk ik? Krijg ik ook nog een bericht dat je het qua feestdagen en banken niet weet. Nou nu weet ik veel meer over financiële zaken dan zij dus dat komt wel goed hoor. Het ongeduld.
Kan kerst geannuleerd worden nog?

4 likes

Een vriend van mij zou om 12 uur hier zijn. Nou heb ik vanochtend echt als een malle lopen haasten om op tijd klaar te zijn. Ik heb mijn hele huis schoongemaakt (had ik een beetje verwaarloosd de afgelopen weken), toen ben ik onder de douche gesprongen en daarna heb ik nog heel snel boodschappen gedaan. Krijg ik om kwart over twaalf een appje van die grapjas dat hij zoals te verwachten (dat typt hij er zelf al bij) nu in de auto stapt en dat hij er dus over drie kwartier is.

Hoezo is het ok als een man zijn foto’s gelekt worden en die van een vrouw niet? Dit is zo krom. Allebei is toch niet ok?

3 likes

Buzzfeed is wel vaker heeeel hypocriet hierin

1 like

Van die wokkel elastiekjes die na 2x dragen helemaal uitgerekt zijn. Maar naar m’n werk heb ik ze nodig want van gewone stiekjes krijg ik barstende koppijn. :unamused:

Schijnbaar krimpen ze weer als je ze in koud water legt! Heb dit zelf trouwens niet uitgeprobeerd, bij mij krimpen ze altijd weer een stuk als ik ze een paar uur niet in heb gehad.

Volgens mij juist in heet water

Ik heb even gegoogled en je hebt gelijk! Bij warm water (kokend water staat er zelfs) krimpen ze, verkeerd onthouden.

Oh super. Ga ik morgen meteen even proberen. Heb er 6 en zijn allemaal behoorlijk uitgerekt. Thanks voor de tip!

1 like

Nu ik het teruglees staat het er inderdaad wat onhandig.

Het zijn 3 voorbeelden van gesprekken waarin zij ieder random onderwerp op haarzelf weet te betrekken. Hoe onlogisch ook :blush:

Dat als ik een boodschappen lijstje naar m’n man stuur, hij altijd appt wat wat is en dat ie niks kan vinden en dat ie het haat. En waarom. Nu moet ik een toetje maken voor kerst voor zijn familie notabene en dan zegt ie “oh waarom zoveel appels” ja vriend, voor jouw fucking familie. Dan zit ik hier alweer helemaal geïrriteerd en doe ik het liever zelf. Waarom doe je zo moeilijk

Edit: ik heb nu wel vegan magnums :ok_hand:t2::ok_hand:t2::heart:

9 likes

Er zit hier een man hier keihard te neuriën terwijl iedereen gewoon stil is. Wordt hier gewoon agressief van. En als hij dan even een paar seconden stopt gaat ie door met kerstliedjes fluiten. Hou op met me hoor

Fucking limburgers die voor/om verkeerd gebruiken :exploding_head::exploding_head: zou er bijna door willen emigreren

2 likes

Die foto van Redouan T. waarop hij zijn hoofd zo omhoog heeft en een kus geeft. Kan die vent echt niet meer zien.

18 likes

De kat van de beneden buurvrouw heeft in het trappenhuis gekakt en geplast. De stank is echt vreselijk. Ik heb net de drol opgeruimd en buiten weggegooid, maar dat helpt niet eens zo veel. Aangebeld bij de buurvrouw, maar die is natuurlijk niet thuis (daardoor kon de kat vannacht ook niet naar huis waarschijnlijk) en ik heb haar nummer niet.

1 like

Dat ik het liedje van marsupilami in mn hoofd heb sinds vanochtend :mad: