Waar erger je je aan #5

Oh idd! En al die klanten die nu op werk komen en gaan zitten zeuren dat het druk is. Ja het is idd druk! Maar jij hebt lekker vakantie en ik moet gewoon werken en al jullie gezeik aanhoren :rage:

1 like

Ik moet voor kerst mijn eigen vegatarischr maaltijd maar meenemen, omdat ik de enige ben die geen vlees eet. Prima, maar dan moet ik het ook voor de hele familie maken blijkbaar. En ik weet nu al dat als ik wat maak dat mensen het niet hoeven of uberhaupt niet willen proeven, want ja vegetarisch. Ik heb ook geen idee wat ik moet maken, want het moet warm daar aankomen en er is daar geen oven.

He, lastig! Misschien iets van een ovenschotel? En dan in een deken of grote handdoek wikkelen, en daarna in een tas. Dan blijft het in ieder geval best lang warm.

Ging net ff helpen met vracht, ben ik bezig om iets aan de kant te zetten zodat hij erbij kan, duwt hij die kar gewoon keihard tegen me aan. Fak jou bitch. Dus ik zei: eh hallo!? Zegt ie: ja alsjeblieft. Toen heb ik doei gezegd en ben weggelopen. Doe ff relaxt man.

Ovenschotel is wel een goed idee, is ook altijd goed en wil zelf natuurlijk ook wel wat lekkers eten haha. Handdoek erom is wel een goede tip, dankje!

1 like

Drukte overal. Ik ga naar Limburg verhuizen

Ik naar Drenthe

Mijn moeder. De kroeg waar ik altijd kom plaatste fotos van afgelopen weekend. Sta ik kussend met een vriendin op de foto, nu is ze teleurgesteld etc :expressionless::expressionless::expressionless:

Je bent welkom

1 like

Dat ik na 1,5 jaar eindelijk 2 weekjes ā€˜vakantie’ voor mezelf heb gepland en daarin ziek lijkt te worden (voel me al erg beroerd en alsof er een zwarte verkoudheid aan komt). Wil juist lekker kunnen genieten en kerst vieren (met geur en smaak)

Lekker gastvrij.

2 likes

Dat ik ondanks die fucking Nee sticker op de brievenbus toch 2 keer per jaar die tyfusElisabethbode krijg :face_with_symbols_over_mouth: dat ding kost normaal gesproken nog es €2,50 ook :sweat_smile:
Hou je ranzige, ongewilde troep bij je …

1 like

Ooh dat is ook leuk ja!

1 like

Nee, we krijgen echt alleen met kerst en pasen. Staat ook geen adres oid op. Volgens mij gaan ze alle huizen af maar dat weet ik niet zeker

Verheug me nu al op de 100e discussie of mensen wel of niet zonder vlees kunnen, waarom ik geen vlees eet, dat een mens vlees nodig heeft, of ik wel vlees zou eten als het dier vredig heeft geleefd, de oooooooh ben jij vegetariƫr vragen, eet je dan wel vis? En draag je dan ook leer? Zin in

3 likes

Haha ik voel je pijn, kijk ook aan tegen precies zo’n kerstdiner. Wel raar dat je dan jouw gerecht voor iedereen moet maken terwijl ze zo doen over je keuze om geen vlees te eten zeg

2 likes

Wilde 't eerst alleen voor mezelf maken inderdaad. Maar toen werd ik meteen afgebrand hoe raar dat wel niet is dat ik dat alleen voor mezelf zou maken. Maar waarschijnlijk wil toch niemand het eten want ja, geen vlees. Of ā€˜het is wel lekker maar met (willekeurig stuk vlees) zou het wel lekkerder zijn’. Weet nu al hoe dat gaat haha

Wtf haha. Het is juist raar dat er met jou geen rekening gehouden wordt en dat jij het zelf moet maken? Wat bijzonder zeg

Van die dreig ouders die ik elk gangpad schreeuwen ā€œALS JE NOU NIET OPHOUD ZET IK JE IN DE AUTOā€
En vervolgens loopt dat katsverwende kind alsnog gillend de winkel uit met alle spullen waar ze om gezeurt heeft.
Maar je hoort wel de hele tijd die dreig ouders met vanalles dreigen. Heb dan vaak de neiging om dat kind dan zelf maar naar de auto te brengen mja dat mag dan weer niet he.

19 likes

Haha ik ken dit niet maar omdat je het ranzig noemt, dacht ik dit is voor een seksshop ofzo maar het tegenovergestelde is waar

6 likes