Waar erger je je aan #5

Dat mijn hond er niet van houdt om op z’n buik geaaid te worden :sob:

3 likes

Er waren net bij de bakker 2 kassa’s die 1 pinautomaat deelden want 1 was er kapot
Ik ging afrekenen, word ik door een bejaarde man van de andere kassa aan de kant geduwd en hij legt zn pinpas op de automaat, dus hij betaalt mijn eten.
Terwijl ik stond te sputteren van he ik sta hier he u betaalt mn eten??
EINDELIJK had hij het door, was hij geïrriteerd dat ik het niet cash voor hem had (het was een raar bedrag, 14.20 ofzo en ik heb sowieso nooit cash)
Ik zei nog tikkie sturen maar dat zat er niet in haha
Uiteindelijk zn rekeningnummer maar opgeschreven onder strak toezicht want stel dat ik ineens weg zou rennen!!!

De grootste teleurstelling was eigenlijk dat hij niet zei: laat maar zitten het is kerst hahaha

37 likes

Aan mensen die zeggen dat ze nu een grote mensen baan hebben. Zie het steeds vaker en snap het niet. Wat is een grote mensen baan?? Een baan is een baan en een bijbaan een bijbaan toch :triumph: Vind het ook een beetje onvolwassen staan ofzo

1 like

Hoe zie jij dan werk wat eerst je bijbaan was en je erna fulltime doet omdat je nog geen baan vind in je werkveld. Een bijbaan of gewoon een baan?

Is het goed afgelopen? :sweat_smile:

1 like

Ik gebruik die term zelf niet (net zoals grotemensenhuis), maar ik denk dat mensen die term vooral gebruiken als ze inderdaad een baan hebben gevonden in de richting (en vaak op het niveau) van hun opleiding. Zo zou ik parttime retailbanen met mijn studieachtergrond minder gauw betitelen als een grotemensenbaan voor mijzelf omdat ik daar zonder steun nooit van rond zou kunnen komen en ik daarvoor geen diploma’s nodig heb in mijn richting.

Ik zeg dit ook weleens, ben 29 maar voel me echt nog 20 en een kind. Vind het ook gewoon raar dat ik mijn full time werk (goed) kan doen terwijl ik me nog helemaal niet volwassen voel.

Werk wat ik tijdens studie deed, of naast mijn volwassen baan noem ik altijd bijbanen.

Gewoon je baan! Een bijbaan is naast iets, studie ofzo. Ik zal waarschijnlijk nooit een baan nemen in de richting van mijn studie, dus dan heb ik nooit een grote mensen baan? :woman_shrugging:

@anon42392789 maar alsnog is het toch gewoon je baan? Of het nou parttime is of niet, studie gerelateerd of niet. Grote mensen huis vind ik ook vreselijk, dus als je nooit verder komt dan een kamer/studio (door wat voor redenen dan ook) ben je geen groot mens? Althans, zo vind ik het over komen haha

1 like

Wel heerlijk voor zo’n opdringerige ongeduldige bejaarde :ok_hand:t3:

6 likes

Het is wel een baan maar ik vind het meer een tegenhanger van een bijbaan.

1 like

Ergernis van de dag 2: man appt dat hij om 5u weg gaat van zn werk maar nog even langs de stad moet om een cadeautje te halen voor me
Thanks. Ik zie de bos bloemen van de pomp wel tegemoet zo

4 likes

Heb het helaas al gedaan, ben te braaf opgevoed daarvoor
Maar mentaal stuur ik hem een fuck you note erbij

Haha jaaaa thank god! Helemaal klaar voor de Kerst. :grimacing:

1 like

En wat heb je gekregen?

Kerstsokken : ))))

Zit in de bioscoop en naast me zit iemand voortdurend zijn neus uitgebreid te snuiten en te rochelen. :sob:

Oh dit doet me denken aan dat moment dat ik mn collega’s van Starbucks weer zag(was voor mij een bijbaan, maar zij werkte er fulltime en voor hen niet) en vertelde dat ik nu een “real job” had gevonden :sob::sob::sob: nog steeds zo pijnlijk als ik er aan terug denk.

3 likes

Ik heb veel teveel snacks in huis en krijg er steeds meer bij. Het is gewoon onmogelijk om tegenop te eten. 6 repen Tony’s. Pindarotsjes. 2 zakken kokoskruidnoten. 4 chocoladeletters. 5 chocoladeberen. Zeebanket. Chocoladehazelnoten. Popcorn. Tuc. Het past ook niet eens meer in de kast. Ik ben een flinke vreetzak maar het lukt me gewoon niet. Als ik voor de kast sta is het alsof ik aan de voet van de Himalaya sta en me af zit te vragen hoe ik in vredesnaam ooit boven moet komen.
tumblr_inline_p7g9qoA4yf1shaxrx_500

17 likes

Al die ‘Fijne kerst’ mailtjes van webshops. Stuur me korting en anders niks :rage:

27 likes

wel minimaal 40% anders mogen ze me alsnog met rust laten

16 likes