Ik vind die hoedjes echt super leuk, maar ik zit nu wel steeds met mn dikke vingers mensen hun profiel te klikken ipv de like uit te delen die ik wil omdat de punt van het hoedje er precies naast zit.
Nog steeds klote vuurwerk. Hond nog steeds van de leg.
Volgend jaar echt hutje op de hei boeken.
Wij zaten vorig jaar op een vuurwerkvrij park. Kan ik echt aanraden!
Als vrienden per se met zân allen iets willen eten 
Beter wordt het patat

Ik ben stiekem een beetje teleurgesteld dat ik dit niet van mn schoonmoeder of een collega heb gekregen
Het is wel gezellig, maar ik kan het niet handelen. Vooral als iemand anders dan ik het eten maakt. Dan eet ik maximaal twee happen en dan hoef ik niet meer. Ben daarin zoân meut
Ik heb er geen controle over dus is het vies. Terwijl degene dan zo haar best erop heeft gedaan
Ben wel iets anders hier in dan normale mensen.
Ik heb zooân zin in slecht eten dat ik de thuisbezorgd website al 5x heb geopend. Maar dan vind ik het weer zonde om te bestellen, dus doe ik het niet.
Ga straks kijken voor een zesde keer denk ik.
Ben net gezwicht voor kapsalon 
Ik heb geen zelfcontrole en ben nu al gezwicht haha. Ook kapsalon!
Yaay!
Erf net door insta een filmpje aangeraden van een baby die oorbellen geschoten kreeg.
Ik vind dat dus echt pure kindermishandeling. Waarom krijg ik dat aangeraden ook bah.
al die 2019 ârecapsâ, echt het boeit me niet hoe jouw jaar was en welke lastige keuzes je hebt moeten maken 
Het is hier op kantoor zo koud op de wc.
Ja bah, nooit begrepen. En in die mommygroepen op Facebook lees je om de haverklap dst kindjes ontstoken oorbellen hebben. Bbrrr
Dat ik in december denk: Oh leuk, de kersteditie van de Allerhande. Die ga ik eens 's middags op de bank, als het regent, met een kopje thee helemaal doorlezen.
En dat ik dat vervolgens niet doe en er is nu alweer een nieuwe en heb ik 0,0 van de kersteditie gelezen 
Dat die asoâs hier hun vuurwerk niet hebben opgeruimd en dat dus de gemeente mannen dat mogen doen.
Lijken mij ook nep? Maar ben geen kenner
Ik voel me echt een beetje zielig.
Heb heftig de buikgriep en mijn vriend is werken en naar zijn huis. Mijn moeder kwam net mijn katten terugbrengen maar kwam niet naar binnen omdat ze niet aangestoken wil worden. Onbijtzooi van mn vriend staat nog op het aanrecht.
En ik kan helemaal niks, van praten word ik al misselijk en alles wat ik drink komt er meteen weer uit. Maar heb mega dorst. Maar als ik drinken inschenk word ik ook weer misselijk en moet ik braken.
Hierop inhakend: Ik erger me ook aan mensen die onder een foto zetten âgoeie fotograafâ als zij de foto hebben gemaakt.