Waar erger je je aan #5

Dat mijn vriend en ik beide ziek zijn.

De opmerking ā€œwaar zijn de ouders?ā€ bij al die tyfusjeugd die met vuurwerk loopt te ouwehoeren… :persevere: (bijna) iedereen kan kinderen krijgen, hoezo verwacht iedereen dat elke onfatsoenlijke jongere wel fatsoenlijke ouders heeft?

3 likes

De verwarming doet het niet op kantoor. Beheerder is er al mee bezig, maar het is zo vreselijk koud hier. Echt idioot. Gelukkig heb ik hier een fleecekleedje liggen (heb het altijd koud), maar m’n handen bevriezen echt.

1 like

Waar is de extra politie vraag ik me altijd af. Gaan hier echt bommen de lucht in niet normaaaaal!

Ik duim echt voor een vuurwerk verbod.

14 likes

Echt niet dat mijn fatsoenlijke ouders 20 jaar geleden wisten dat hun fantastische dochter met vuurwerk door de buurt liep.

7 likes

Mensen die toeteren als ze haast hebben. Dat ik gewoon voorrang heb of halverwege ben met oversteken en dat iemand dan keihard toeterd. Of mensen die het gewoon leuk vinden om je te laten schrikken. Echt val dood. Ik hoop dat iemand dat ooit bij hen doet als ze fietsen en dat ze dan van schrik keihard vallen op hun hand, zodat het forever pijn doet als ze toeteren.

8 likes

Dat overal gedacht wordt dat mensen de gehele schoolvakanties vrij zijn. Nu weer overal: zo komen jullie de kerstvakantie door! Uhh meeste mensen moeten gewoon werken hoor.

7 likes

De nieuwere generatie pokemon games zijn zo makkelijk :tired_face: ik speel nu een week shield en er zit nauwelijks meer lol aan omdat alle tegenstanders te makkelijk out gaan :’(

2 likes

Ik wilde naar louis vuitton; maar de rij voor de rij om naar binnen te komen was zo lang :no_mouth:

2 likes

Ik baal ervan dat ik geen plannen heb voor morgen en niemand mij uitgenodigd heeft. Maar tegelijkertijd heb ik geen zin heb om plannen te maken, maar ik voel ik me wel schuldig dat ik dat niet doe? Zo raar hoe een avondje in het jaar zulke crisissen in mijn hoofd kan veroorzaken. :woman_shrugging:t2:

1 like

Dr staat iemand vuurwerk af te knallen in mijn straat. Heb zin om er passief agressief op af te lopen en ze heel blij 3 kussen te geven. En dan champagne over ze heen te spuiten. Sterretjes af te steken en dan ineens ā€œOooohhh het is nog helemaal niet nieuwjaar huuuuuuhhh… :slightly_smiling_face:ā€

32 likes

Doen!

1 like

Ik speelde laatst Heartgold terwijl Shield mijn laatste was en het viel echt zo hard tegen omdat ik vergeten was hoe moeilijk het eerst was hahah moet zoveel meer moeite doen voor gym battles winnen en de league is me nog niet gelukt

1 like

Rozijnen in wat dan ook.

21 likes

Ik vond mezelf geen moeilijke eter, tot ik in de UK was met de kerstdag; krenten/rozijnen in alles

1 like

Rozijnen zijn druiven uit de hell.

2 likes

Ik snap ook niet waarom in alle feestbroden/taarten bijna rozijnen worden verwerkt. Er is niets feestelijks aan een uitgedroogd stuk fruit

6 likes

Meh ik had onion rings besteld bij Burger King, kom ik thuis zijn ā€˜t kipnuggets :hot_face: Dit is nog erger dan wanneer ze bij McDonald’s je frietsaus vergeten bij je friet.

5 likes

Omg ja, same. Vandaag zat er een jongen VALS mee te zingen met zijn muziek in de STILTEcoupƩ. Huilon.

2 likes

Ik erger me gigantisch aan mezelf. Er was een storm in een glas water maar ik heb de halve wereld erbij betrokken alsof het de grootste overstroming ooit was en nu voel ik me dom en een paniekzaaier en een irritante stresskip tegenover die halve wereld. Vanavond sucks.