Ziggodome?
Gewoon overal. Ik ga vanavond naar twee feestjes en heb 2 x 2 euro nodig. En ik heb⊠niks
Kun je toch gewoon pinnen bij de kassa. En anders bij de servicebalie en miss hangen er wel automaten.
Nope, doen ze vanavond niet vanwege de drukte. Echt alleen cash (had het al nagevraagd)
Heb ik het gister gewoon voor elkaar gekregen dat me vriend alle ramen heeft gelapt. Staat me dochter gewoon al de hele dag met haar handen en heel haar smoelwerk tegen het raam geplakt naar buiten te kijken. Diep van binnen denk ik, blijf verdorie van me ramen af!!!
Ik verveel me echt dood. Niks op tv. Niemand om mee te appen. Net zoals andere jaren nergens uitgenodigd en niemand die met mij wil vieren. Zou zo graag ook eens leuk oud en nieuw willen vieren of weet ik het. Heb echt het idee dat mijn leven gewoon al jaren stil staat en dat iedereen om me heen doorgaat en wel leuke dingen beleefd en ik altijd maar alleen zit en âop mijn kin kan kloppenâ (geen idee of dat Netherlands is?). En niet alleen met de feestdagen maar met heel veel andere dingen ook. Al is het gevoel het met zulke dagen en ook tijdens vakanties wel veel sterker. Had echt graag een ander leven gehad ookal is dat van een ander ook niet perfect. Maar de hoop daarop heb ik ook al min of meer een beetje opgegeven
Hier thuis liggen mensen al half te slapen.
Oh en als toppunt staat er nu weer Abba in concert op. Ieder. Fucking. Jaar. Hetzelfde. Kan geen gimme gimme gimme en voulezvous meer horen. Ga voor mezelf maar de fles cava alvast openen sorry voor mijn domme gezeur ook. Is vast ook niet het juiste topic maargoed. Scusi
Knuffel van een eenzame Donny die hier dan wel met man zit maar ook graag een knallend oud en nieuw had gewild
Volgens mij zijn er wel een aantal mensen die willen chatten hier. Zag een aantal reacties in wjekw. Misschien is dat gezellig?
Mijn man zou oliebollen bakken vandaag. Heb het een aantal keer gevraagd en toen was het steeds ânee doe ik vanavondâ 3x raden wie er al de hele avond ligt te slapen.
Aan van die kutjong die denken dat het leuk is om vuurwerk op de autoweg te gooien.
Men mag alweer kappen met dat vuurwerk nu
Ik zag het laatst ook al op het forum, maar kutjong is gewoon enkelvoud toch? 1 kutjong?
Niet in Brabant.
Ugh, dat had ik zelf kunnen bedenken.
Dankjewel heel lief. Jij ook een heel fijn nieuw jaar!
Ik studeer niet meer, maar werk wel. Alleen kom ik niet echt veel in contact met anderen dus daar heb ik niet echt vrienden of iets dergelijks. Ik vind mijn werk daarentegen wel heel leuk dus dat is wel oke. Hobbyâs heb ik op zich wel maar ook niet echt iets wat je samen doet. Zou ook niet zo snel iets weten wat ik in teamverband leuk zou vinden want de meeste sporten vind ik eej beetje meh of ik kan ze niet uitvoeren vanwege lichamelijke klachten en een echte teamplayer ben ik niet.
Het is voornamelijk dat ik heel veel mensen in de laatste jaren ben kwijt geraakt om de raarste redenen en vaak zelfs zonder (voor mij bekende) reden en nu gaat het ook niet zo heel lekker met de laatste mensen die ik nog had dus dat is heel kut om het maar een beetje kort door de bocht te zeggen. Met één âvriendinâ heb ik met kerst gebroken. Of zij met mij. Tis maar hoe je het beschouwd. Blijkbaar ben ik niet zoveel waard.
En nja ik ben gewoon best bang om alleen over te blijven. En ik word er ook niet jonger op. Ik heb echt het gevoel dat ik heel veel mis terwijl anderen die dingen wel kunnen doen. Ik probeer heus veel dingen te doen en ook alleen dingen te doen. Schijt te hebben aan alles. Maar soms lukt dat niet. En vooral wanneer iedereen om mij heen wel samen is en ik alleen zit vind ik dat gewoon heel moeilijk.
Dat is eigenlijk een soort van beknopte, toch nog veel te lange en vast ook niet zo heldere (blame de cava en de bessenlikeur) omschrijving.
Ik zal nooit begrijpen waarom juist ik een kind heb gekregen dat zo weinig slaapt. 2u naar bed, 7.45 weer wakker En dan appjes krijgen van vriendinnen âOh mijn kind slaapt nog.â Eh ja, ok. Besef dan even hoe blessed je bent als je kind goed slaapt.
(Gelukkig is ze verder fantastisch. Disclamer er maar even bij.)
Aan mensen die op instagram letterlijk alles wat ze in 2019 gedaan hebben in 100 stories hebben gezet. Waarom.
Aan de persoon die voor onze deur een duizendklapper heeft afgestoken en dat niet heeft opgeruimd. Als het er morgen nog ligt ga ik koeren in de burenapp zoals het een burgerlijk persoon betaamt.