Waar erger je je aan #5

Ughhh mijn collegas gooien ook echt te veel in de werkapp. Nu weer van iedereen gelukkig nieuwjaar. Leuk. Dat kan morgen op werk ook.

1 like

Als je vader en oom onderstaand bericht delen op Facebook… Ughhh

3 likes

Dat ik geen airfryer snacks voor het avondeten meer heb en de deur niet uitwil. First World problems.

2 likes

Dat die persoon ook zijn bericht afsluit met zijn naam. We zien al dat jij dit post, je hoeft niet nog een keer je naam te noemen. (Mijn vader doet dit ook, als hij mij een voicenote stuurt op whatsapp begint hij: “hoi Westwood, met papa”, uhhh ja dat weet ik??)

1 like

Ahhhh wel schattig van je vader vind ik.
Maar die brief is geplaatst in kwaliteitskrant Telegraaf, dus niet direct via FB. Dus ik snap de naam erbij opzich wel in dat geval.

2 likes

Oh dan is het wat anders, ja! Ik dacht dat het gewoon op een persoonlijke FB was. Het is inderdaad wel schattig van mijn vader, maar ik denk altijd: ??? je “naam” (papa) staat letterlijk in mijn scherm als je dit stuurt, haha.

1 like

Dat laatste is toch wel een soort maatschappelijk dingetje? Ik hoor ook altijd als het gaat over avond/nachtmensen en ochtendmensen dat je gewoon vroeg naar bed moet en vroeg op moet. Altijd een soort kritiek over laat naar bed en laat op. Alsof je dan meteen uitslaapt en lui bent terwijl je dan ook gewoon 8 uur slaapt. En je hoort ook vaak een soort trots van “Ohh ik was al 0530 uit bed, heerlijk de stad zien ontwaken. Je mist dit allemaal hoor als je tot 9uur slaapt!!!”.

3 likes

Ik heb een nieuw fluwelen rokje en echt alles blijft eraan plakken. Pluisjes van mijn sjaal, stofjes, haar. Zit constant te plukken en pulken met dat ding

Er lag gewoon net nog vuurwerk te roken op straat. Ben twee keer met een emmer en flessen water heen en weer gelopen om die troep te blussen. Verder loopt iedereen er gewoon langs, het lijkt wel een oorlogsgebied, maar ze geven zero fucks :mad:

Zoveel troep nou overal, het is echt een obstacle run om m’n honden uit te kunnen laten. Overal vuurwerk troep maar ook gewoon kapotte champagne flessen en scherven en alles op de stoep.

1 like

Pfff jaa dit is zo irritant! één van mn honden loopt steeds met rotjes en vuurpijlen in zn bek. Ze kunnen hun vuurwerk toch even op een bultje vegen en opruimen.

Ik vind die hoedjes echt super leuk, maar ik zit nu wel steeds met mn dikke vingers mensen hun profiel te klikken ipv de like uit te delen die ik wil omdat de punt van het hoedje er precies naast zit.

20 likes

Nog steeds klote vuurwerk. Hond nog steeds van de leg.
Volgend jaar echt hutje op de hei boeken.

Wij zaten vorig jaar op een vuurwerkvrij park. Kan ik echt aanraden!

1 like

Als vrienden per se met z’n allen iets willen eten :nauseated_face:
Beter wordt het patat

:joy: :joy:
Ik ben stiekem een beetje teleurgesteld dat ik dit niet van mn schoonmoeder of een collega heb gekregen

Het is wel gezellig, maar ik kan het niet handelen. Vooral als iemand anders dan ik het eten maakt. Dan eet ik maximaal twee happen en dan hoef ik niet meer. Ben daarin zo’n meut

1 like

Ik heb er geen controle over dus is het vies. Terwijl degene dan zo haar best erop heeft gedaan :disappointed: Ben wel iets anders hier in dan normale mensen.

Ik heb zoo’n zin in slecht eten dat ik de thuisbezorgd website al 5x heb geopend. Maar dan vind ik het weer zonde om te bestellen, dus doe ik het niet.

Ga straks kijken voor een zesde keer denk ik.

Ben net gezwicht voor kapsalon :weary:

3 likes