Ik erger me aan mijn ergenis aan iemand. Die persoon zit in mijn allergie omdat ze heel veel persoonlijkheidstrekken heeft die overeenkomen met een oud collega die vroeger heel hard over mijn grenzen heen ging, heel storend aanwezig was en uitspraken deed die nu nog op mindere momenten nagalmen in mijn hoofd. Het is niet eerlijk dat ik die persoon nu al een beeld heb gegeven zonder haar goed te leren kennen, maar aan de andere kant kan ik het niet van me af schudden. Heel heel irritant, zit alleen mezelf ermee in de weg.
Thanks.
Sokken die afzakken aaah ze zitten nu echt al midden onder mn voet.
Aan mijn verhuurder, plafond zag er al heel slecht uit voor ik hierheen verhuisde maar dat wilden ze toen niet herstellen. Nu komt er deze week toch iemand kijken en gaat 't waarschijnlijk gemaakt worden, heel fijn maar dat betekent hoogstwaarschijnlijk ook dat AL mijn spullen er uit moeten en ik hier een paar weken niet kan wonen
Euh woat. Die moet toch voor jou en de kleine zorgen ? Kun je het aankaarten of melding van maken ?
Ik zou echt het kraamzorgbureau bellen. Dit kan toch niet
Ja hallo doe eens normaal, zij moet er echt alleen voor jullie zijn
Er kwam en een vreemd persoon mijn kantoor binnen lopen en die begon mij allemaal vragen te stellen op een heel denigrerende toon.
Wat doen jullie? - wij verkopen kleding
Duurzaam? Ecologisch? Biologisch? Verantwoord? - Nee helaas allemaal niet
Streven jullie daar wel naar? We proberen minder plastic verpakking te gebruiken
De kleding zal zo wel verkleuren! - Nee hoor dat valt wel mee.
Wat maakt jullie kleding dan zo bijzonder ? - Dat alles volgens de laatste trends is.
OK!
En toen ging ze weer. Was een heel naar en zuur persoon, en ze heeft hier niets te zoeken eigenlijk. Vind dat dan lastig om er iets van te zeggen dus gaf maar braaf antwoord, misschien wilde ze āĆnteresseā tonen ofzo?
Dwing die heks om thee te zetten !!!
En gefeliciteerd
Kun je haar hier niet op aanspreken?
Misschien heeft ze het ff niet door of is er iets aan de hand. En dan ben jij ook gelijk je frustratie kwijt
Ik vind de reacties hierop ook lichtelijk overdreven, een melding maken?
Het ging hier toch niet om hem ontbreken van een klik? Maar vanwege het feit dat ze geen thee zette voor @Paardenmeisje en dat ze zat te bellen met een collega. Daar kun je toch wat van zeggen ipv haar naar huis sturen zonder dat ze doorheeft waarom ze niet meer hoeft te helpen.
En een melding maken klinkt gewoon negatief, als je echt geen klik hebt is het inderdaad niet verkeerd om te bellen en te vragen naar de mogelijkheden (of er misschien iemand anders beschikbaar is) maar dat noem ik geen melding maken
Maar soieso als je thee maakt bij iemand anders thuis vraag je toch standaart of andere ook willen. Of zeg ik nou iets heel geks en ben ik vreemd opgevoed haha.
Dat mensen niet meer gaan wandelen maar gaan āhikenā
Mijn zusje en beste vriendin werken beide als kraamverzorgenden en het verschilt per bureau en persoon wat voor taken ze er nog bij doen. In principe zijn ze er voor jou en de baby en zorgen ze ervoor dat de woonkamer, kraamkamer, babykamer en wc schoon blijven en doen ze jullie was. Natuurlijk kunnen ze er nog dingen naast doen, maar de man kan ook wel een handje helpen. Het is goed als je bespreekt wat jullie wensen en verwachtingen zijn, want dat kan bijvoorbeeld niet overeenkomen. (Tenminste dit is wat ik heb begrepen van zusje en vriendin)
Niks geks trouwens om hiervoor even het bureau te bellen, mensen worden soms om minder weggestuurd(en dat komt vooral door wisselende wensen, bijvoorbeeld een oma die vindt dat de kraamverzorgenden lui is, omdat ze niet de was van iedereen doet. Vroeger was dat namelijk normaler). Het belangerijkste is dat je je op je gemak voelt
Ik vind de prijzen van sommige soorten ijs echt de spuigaten uitlopen
Ik vind dat toch zoān vreemd fenomeen⦠zoān vreemde in huis de hele dag. Lijkt me echt afschuwelijk. Kun je daar nog onderuit komen
Ik overdrijf niet als ik zeg dat mijn date altijd de hele deken inpikt, hij rolt zich er helemaal in. En als het ff kan rolt hij mij er voor het gemak als een pakketje erbij in. Ik haat hem als ik deze foto weer zie. Echt verschrikkelijk. En de deken is 240bij 200 volgens mij. Of hij gaat op zn rug liggen met die enorme poten omhoog, dus zegmaar zn knieen omhoog. Oh man.
Dit⦠En toch zijn de duurste versies de enige die ik wil
Haha wat is zijn bedritueel? HELP MIJ
Ik ben zooo opgeblazen. Waar komt al die lucht vandaan joh.