Waar erger je je aan #5

Ik zette net de containers buiten voor morgen. Word ik meteen aangesproken door iemand dat dat wel erg vroeg is?? Echt bemoei je met je eigen leven.

3 likes

In mijn gemeente mag ik hem nu nog niet buiten zetten voor morgen. Dan heb je kans op een boete. Misschien dat hij je daarvoor wilde waarschuwen?

Volgens mij niet langer dan 24 uur, en ze komen in de ochtend dus daar zit ik al buiten. En ik heb dadelijk avonddienst tot half 12 en geen zin om vanavond om 12 uur met twee containers over de straat te gaan banjeren

Ja volgens mij verschillen die regels per gemeente. Hier mag je hem pas vanaf 8u 's avonds buiten zetten en de volgende dag voor 8u 's avonds weer binnen. Maar ik kan mij voorstellen dat je hem nu aan de straat zet hoor! Zeker met je avonddienst.

Weg

Vanwaar deze blur?

3 likes

Ja weet niet dacht anders is het zo in your face :joy:

Als je een thee-ei hebt kun je het zakje daar gewoon in doen!! #lifehack

Nu gaat iedereen er op klikken en valt het idd een stuk minder op :blush::blush::blush::blush::stuck_out_tongue:

3 likes

Het is nu iig weg :roll_eyes::+1:

https://www.ad.nl/binnenland/deal-spoor-zandvoort-op-de-schop-voor-formule-1~a4427320/

wat fijn voor alle F1 bezoekers. Kunnen ze dan ook eindelijk meer en langere treinen inzetten op mijn traject in de spits? Dank u hartelijk.

Misschien dat deze meneer ook nog een duit in het zakje wil doen, het verhuren van 73929 panden moet toch wel het een en ander opleveren toch.

6 likes

Mensen van interimkantoors die bellen zonder zichzelf voor te stellen en dus ook zonder te zeggen dat ze van een uitzendbureau zijn.

We moeten 7u ergens zijn, het is een uur rijden én er is avondspits.

“Ik haal je half 7 op eerder kan ik niet”

UGHHHHHHH.

En? Uiteindelijk gelukt? Of wil je het hier niet meer vertellen?

Heb je dat nou gedaan omdat ik er wat van zei? Dat is toch helemaal niet nodig? En het is daarbij toch helemaal niet zo bijzonder om te doen? :stuck_out_tongue: ik denk dat weinig vrouwen er nog nooit 1 gedaan hebben.

Huh deze meneer is eigenaar van het circuit. Verwacht dat hij best wel wat betaald.

De harde rapmuziek van de buren met bassss, denk dat de vloer zo gaat instorten misschien.

1 like

Nee hoor meneer gebruik die maar lekker om je mond te snoeren.

3 likes

aan het spoor ook denk je? lees nu dat het vooral van de gemeente, provincie en vervoerders zelf gaat komen.

Dat mn lieverlings collegas op vakantie zijn en dat ik daarom 2 weken lang met collegas zit die het dan alleen maar over kinderen hebben. Het zijn lieverds hoor maar met een meer gemengde groep gaat het ook nog eens ergens anders over.
Mijn nep lachspieren kunnen maar een half uur per dag “Ooh jaa zo schattig” aan.

6 likes