Ja hij stopt dus het uiteinde van het dekbed vast? Ik vind het echt mega irritant en hoevaak ik het ook aangeef hij heeft het gewoon niet door. Mn bed en deken zijn echt groot genoeg voor 2 personen. Ik denk er nu over om een eigen dekbed erbij te halen maar dat vind ik wel ongezellig.
Aan bijna alle instanties tegenwoordig
Ik moet OVERAL achteraan bellen, of ze sturen me van het kastje naar de muur, of ze maken fouten pfffffff
Echt niet oké
Nee ik wil dat het ophoudt
Ben wel ongesteld maar normaal heb ik hier nooit last van?? Echt vervelend
@Paardenmeisje Ik kan me voorstellen dat jij in deze eerste week nadat je baby geboren is er echt niet op zit te wachten om jezelf te gaan moeten verdedigen of de discussie aan moet gaan wat betreft de kraamhulp. Ik weet niet hoeveel dagen je nog hebt (misschien heb ik niet goed gelezen en heb je dat wel gezegd hierboven, sorry in dat geval) maar als het nog zin heeft kun je je vriend misschien even op z’n strepen laten gaan staan en zorgen dat je zo snel mogelijk iemand anders krijgt voor de laatste dagen? Zou wel heel fijn zijn als je gewoon nog even een goede ervaring hebt met een kraamhulp, kan me voorstellen dat je het zo nodig hebt, en ze is er niet voor niks natuurlijk.
Gefeliciteerd ook met de geboorte van je kindje, en hopelijk kun je toch nog een fijne kraamtijd hebben ondanks dit gedoe.
Je baby is er???
Omg gefeliciteerd!!!
Omg als koppels elkaar elke dag taggen in hun stories en dan die stories van hun partner reposten in hun eigen story zodat het een soort van Relatie circlejerk wordt
of als ze een gezamenlijke foto op Facebook/IG plaatsen en dan ook allebei elke positieve comment liken
Ik kreeg hier altijd acute diarree van. Mijn volwassen ik is benieuwd waar ik allergisch voor was.
Dat heb ik met paprika pringles Dan is het net alsof ik de griep heb. Eerst heb ik het heet, dan koud en uiteindelijk moet ik heel vaak overgeven (volgens mij zijn er mensen die dit liever niet lezen) en dan is het klaar. Echt stom haha, want ik vind paprika pringles dus super lekker.
Dat de vrouw.nl pagina nu bij de telegraaf hoort en ik geen enkel artikel kan lezen. Alles is nu premium. Ga geen account maken.
Ik sta net de wieldoppen van mijn auto te vervangen, oude er af en nieuwe er op. Staat een drietal verhuizers bij de buren verderop te kijken, en roept er een: “heb je tiewraps nodig?”, dus ik vraag “nee, waarvoor?”. “Om ze vast te maken”, dus ik antwoord: “niet nodig, ze zijn nieuw”. Zal vast behulpzaam bedoeld zijn maar vind het echt mega irritant dat mannen meteen gaan staan kijken als een vrouw met een auto bezig is, en dan ook nog vinden dat ze zich daar mee moeten bemoeien. Alsof een vrouw niks zelf kan als het om auto gerelateerde dingen gaat.
Kan ik me wel wat bij voorstellen, maar is eigenlijk toch te belachelijk voor woorden…
Ik zette net de containers buiten voor morgen. Word ik meteen aangesproken door iemand dat dat wel erg vroeg is?? Echt bemoei je met je eigen leven.
In mijn gemeente mag ik hem nu nog niet buiten zetten voor morgen. Dan heb je kans op een boete. Misschien dat hij je daarvoor wilde waarschuwen?
Volgens mij niet langer dan 24 uur, en ze komen in de ochtend dus daar zit ik al buiten. En ik heb dadelijk avonddienst tot half 12 en geen zin om vanavond om 12 uur met twee containers over de straat te gaan banjeren
Ja volgens mij verschillen die regels per gemeente. Hier mag je hem pas vanaf 8u 's avonds buiten zetten en de volgende dag voor 8u 's avonds weer binnen. Maar ik kan mij voorstellen dat je hem nu aan de straat zet hoor! Zeker met je avonddienst.
Weg
Vanwaar deze blur?
Ja weet niet dacht anders is het zo in your face