Ik erger me aan al die mensen die vandaag ziekjes zijn… Maw die een hekel hebben aan nieuwjaarszoenen haat ik ook, maar verandering moet je afdwingen… En nu ben ik weer de enige zure heks die aangeeft niet gezoend te willen worden ipv doen alsof ik ziek ben
Irriteer me hier mateloos aan, want zijn van die vrouwen ala “nee is ook een antwoord” etc. Maar schijnbaar geld dat alleen voor random onbelangrijke shit en als je dan daadwerkelijk es voor jezelf op moet komen het af laten weten…
M’n moeder had vroeger een button met ‘ik zoen niet’. Ali radicali hoor
Erger me kapot aan de vegans op mijn tijdlijn die foto’s van verbrande dieren uit Australië delen en om het hardst roepen dat dit allemaal de schuld van vleeseters is. Walgelijk gedrag.
Waarom trek je je dat aan?
Omdat ik het heel ongepast vind om zo’n ramp te gebruiken om je eigen stokpaardje te verkopen.
“WAT IS EEN BETAALDE ENQUETE!!!”
Sliertjes van een lijmpistool. Aaahhh!!!
Hierop terugkomend, zaterdag werd het verplaatst naar maandag. Ik zit al de hele dag op het werk te wachten.
Open net de track en trace en zie: ‘bezorging mislukt, zending gaat naar postnl locatie’.
GEWELDIG.
Spotify heeft een van m’n favoriete nummers verwijderd. Vind ik niet oké, ben echt sad nu.
Ben ook steeds aan het refreshen of hij er niet toevallig alweer op staat.
Mensen die hun volle boodschappenmandje gewoon op de band pleuren
Dit doet me denken aan iemand die me ooit een preek gaf over mijn blikje cola zero. Dat je echt doodgaat van al die stoffen etc etc. Toen heb ik gevraagd ‘wil je nu ophouden. Anders gooi ik er ook nog rum bij. Boeit me niks dat het 11 uur is’
Zou dus vragen of hij jagermeister heeft. Kan je een Vliegend Hert drinken
- mijn koelkast maakt teveel geluid. MOET echt een nieuwe koelkast gaan kopen. Kan zo niet leren
- mijn kat begint weer met random ontevreden gemiauw. Dit deed hij in mijn te kleine studio ook en dacht dat het aan de ruimte lag maar nu begint het weer.
Hier ben ik het wel mee eens, Maar wat ik dan weer vreemd vind is dat een foodblogger een recept met kip erin deelt op insta, en meteen erna oproept om te doneren omdat er zoveel dieren zijn omgekomen in Australië. Dat vind ik nogal hypocriet, alsof die kip niet even zielig is als een koala.
nouja het leefgebied van de koala wordt wel ernstig verwoest en dat maakt de diersoort in z’n algeheel erg kwetsbaar, en dat is bij kippen totaal niet het geval. dus ik vind dit niet zo vreemd eigenlijk? op deze manier kun je elke vorm van steun/donatie wel afdoen als hypocriet.
Ik heb net een interview gehouden en hoor mezelf nu ook terug op de geluidsrecorder. En het valt me nu echt op dat ik zo’n dom ongemakkelijk schapenlachje lachje (ghehehehe) heb, en ook lach op van die random momenten als er niet echt iets grappigs wordt verteld. Irritant.
hmm ja, dat is natuurlijk wel weer zo. zo had ik het nog niet bekeken
en dan kun je nu 4 uur lang dat gaan transcriberen en kom je nog veel meer van die irritante dingen aan jezelf tegen
zou ook heel iets anders zijn als ze na zo’n recept ging vragen om donaties voor wakkerdier oid haha
Mijn vriend’s werk, of eigenlijk mijn werk. Een uur geleden zei hij dat hij ging aftaaien, maar hij doet een klus voor mijn werkgever en die wilde iets extra’s van hem waardoor hij niet weg kan. Kutwerk.
Haha ja begin er maar niet over!