Waar erger je je aan #5

Maar het is toch zo? Als je het zo erg vindt, ga dan ook minder vlees eten. Roepen dat je dit vreselijk vindt en 's avonds een biefstuk naar binnen schuiven is wel een beetje krom.

19 likes

Vriendin die haar verjaardag wil vieren door in een café drankjes te doen en om half 9 af wilde spreken. Kom ik daar, is er niemand, inclusief zij zelf niet. Kom gewoon even op tijd op je eigen verjaardag jeetje.

Daarbij komt dat ik me erger aan mijn eigen ongemakkelijkheid in dit soort situaties want stond net al half binnen en toen ben ik weer weggelopen omdat er niemand was. En nu vind ik het awkward dat ik zo terug moet terwijl die mensen me al gezien hadden haha kut

3 likes

Stop je telefoon in je zak op het moment dat je binnenkomt. Of lees nog ff iets na. Dan lijkt het alsof je even moest bellen ofzo.

1 like

Slim! Thanks voor de tip haha. Alleen jammer als ik ze zo buiten tegen kom en dan met hun weer naar binnen moet.

Waarom kan ik hier zo’n drama van maken in mijn hoofd

dat woonprogramma’s/tijdschriften het voortdurend over ~mannelijke~ of ~vrouwelijke~ interieurstijlen hebben :rage: :rage:

industrieel =/= mannelijk
bohemian/kleurrijk =/= vrouwelijk

8 likes

Een interieurstijl is pas mannelijk als er gebruik wordt gemaakt van piemeltjes behang en scrotumlampen.

27 likes

Mensen zijn vaak vooral met zichzelf bezig dus het is vast niemand echt opgevallen dat je voor de tweede keer naar binnen loopt. En als het iemand wél opvalt, denk ik dat iedereen zich wel kan inbeelden dat alleen in een café wachten best ongemakkelijk kan zijn. Probeer je niet te druk te maken en hopelijk heb je wel nog een leuke avond als iedereen is toegekomen! :blush:

2 likes

Marktplaats mensen. Nu in korte tijd iemand die een half uur voordat ze langs zou komen af zegt en vanavond weer iemand die iets wil kopen, zelfs adres stuurt etc en het dan ineens toch niet wil :exploding_head:

1 like

16 likes

Waarom? :confounded:

Aan mijn vriend. Die letterlijk voor de eerste of tweede keer dat we in dit huis wonen (bijna 1 jaar) de vaatwasser inruimt en dan mij gaat uitleggen hoe ik het moet doen.

Ben bijna in staat om die deur dicht te gooien met zijn hand er tussen.

14 likes

Ah super lief van je! Het was inderdaad heel gezellig en denk indd dat je gelijk hebt over dat mensen meer met zichzelf bezig zijn.

1 like

Klopt helemaal!

1 like

Aan cookies accepteren op websites. Op sommige sites elke keer opnieuw :weary:

15 likes

Ik was gisteren op een etentje van een creatieve stichting om het maar even anoniem te omschrijven. Was voor nieuwjaar dus iedereen wenste elkaar de beste wensen etc. Meestal gewoon door elkaar een hand te schudden en sommige vrouwen gaven elkaar wel drie kussen.

Nu was er dus een man die ik nog nooit had ontmoet die ik gewoon een hand wilde geven maar hij zei: “oh nee maar we gaan wel zoenen want daar hou ik van! Beste aan deze tijd van het jaar” en ik was zo verbaasd door dit antwoord dat ik niet optijd was met het zeggen van “helaas hou ik daar niet van dus je hebt pech”. Vind dit zo stom van mijzelf maar ook allemaal mannen die er om heen stonden en niets zeiden over dit gebeuren terwijl ik drie seconden daarvoor nog tegen de voorzitter zei dat ik echt niet graag drie zoenen geef en al helemaal niet aan vreemden. Nu achteraf vind ik het zo’n stomme situatie. Had echt zelf anders willen reageren en het willen afhouden en vind ook dat die mannen wel iets hadden kunnen zeggen van joh dim eens of doe eens normaal. Maar ergens voelt het ook weer zo overtrokken want waar gaat het nu om ofzo. Nouja…

Op die van de NPO?

2 likes

Dankje. Ja ik verbaasde mijzelf eigenlijk want normaal ben ik best wel snel qua reactie. Met uitgaan bijvoorbeeld zou dit niet gebeuren weet ik uit ervaring maar misschien is het omdat ik het hier niet had verwacht oid.

1 like

Ik zou dat zelf ook hebben hoor, dat gaat ook zo snel dat je bijna niet kunt reageren en dan later steeds denkt van ‘dit had ik moeten zeggen!’ Mega irritant!
En bah die man klinkt echt als een viezerik.

1 like

Ja was het ook wel echt. Weet ook eigenlijk niet wat hij normaal doet voor die stichting maar vond het echt een griezel.

Aan de persoon die dacht dat het een goed idee was om met haar peuter in een STILTE coupé te gaan zitten.