Hahaha bedankt voor de vertaling. Ik dacht aan een katachtige of zo, blauwtand, sabeltand.
Oh dit herken ik zo hahah! Dan kijk ik al een week ernaar uit. Dan cancelt hij ineens zijn plannen of worden ze gecancelt. Verder vindt hij het niet erg als ik lekker vet ga vretten in mn sloeberoutfit. Maar itâs not the same ja! Haha
Dat mijn Face ID het niet doet. Dus ik wilde hem opnieuw instellen maar dat werkt ook niet
Of briefje op de autostoel leggen dat je Parkmobile niet moet uitzetten?
Ik ben een aantal maanden geleden getrouwd en gisteren op een feestje. Daar hebben zeker 4 mannen gevraagd wanneer ik begon met âwerpenâ
Werp volgende heer een glas bier naar ze
âHey google, speel cheer af op de tvâ
âPrima, ik speel chillen af op spotiyâ
Aan dat ik behoefte heb aan alleentijd maar dat mijn huisgenoot er juist nu voor kiest om haar vriend een paar dagen hier te laten verblijven. Zij werkt thuis en ik fulltime dus zij is genoeg alleen thuis. Heb deze week nog geen moment alleen gehad.
Ik heb gisteren een madame jeanette gesneden. Ik was net de snijplank af en nu staan mn handen wéér in de fik. Gelukkig nog niet in mn ogen gewreven.
Haha ja ik moet dit toch eens kopen want het is ook echt niet de eerste keer.
Waarom zijn zoveel series zo donker. Ik kijk Ares op Netflix en ik mis de helft omdat het niet te zien is. Zo irritant.
Dump je moeder lekker even bij de Miss Etam of de ballenbak.
misschien kun je je scherminstellingen aanpassen?
Wat vind je er van tot nu toe? Ik heb alleen aflevering 1 gezien en vraag me af hoe de eerste 3 minuten in de rest van het verhaal gaan passen (dat over Rosa gaat).
Ik ben ondertussen bij aflevering 3 en weet het nog niet helemaal. Verlies soms mân aandacht, maar wil wel verder kijken. Het is wel intrigerend, maar of ik het echt goed vind?
Die eerste drie minuten snap ik ook niet inderdaad.
Ja ik ben er ook nog niet uit maar ga het wel verder kijken
Dit soort sensationele zaken. Heel erg dat je een miskraam hebt gehad maar moet je het echt op deze manier aan de wereld vertellen. Dat je er een filmpje van maakt om je ei kwijt te kunnen oké, maar nu krijg je tegenwoordig zelf vooraankondigingen op Youtube.
Dit vind ik toch wel erg meta worden alsof het echte leven ook een soap of speelfilm aan het worden is met jezelf in de hoofdrol.
En dan ook ff een premiĂšre van maken zodat mensen geld kunnen donerenâŠ
Ik vind haar echt zo hilarisch haha maar zou me echt doodschamen om zulk soort vragen aan mijn moeder te beantwoorden.
Goed dat je er wat van gezegd hebt!
Fijn dat je nog even hebt kunnen slapen, zo is het een wat rekaxtere ochtend
Gefeliciteerd!!