Aan kinderen die staan te zeuren om voetbalplaatjes buiten bij de AH. Als ik zeurende kinderen wil horen, was ik wel thuis gebleven. Ik kom hier voor mijn rust.
Ja heel herkenbaar! Ik kan sommige series ook niet etend kijken, hebben ook veel mensen wel denk ik. En heb zo’n walging naar best veel dingen, zoals objecten op sterk water (kan door de associatie ook geen dingen uit een pot eten) en opgezette dieren (in een restaurant met zo’n hertenschedel aan de muur wil ik niet eten) en antieke bordjes en bestek 
Bij de Lidl voor die aquamini’s ook. En ze zijn ook super onbeschoft. Wil ze altijd de les leren maar vader/moeder staan meestal om de hoek en die kunnen dat niet waarderen denk ik 
Had het even gevraagd, want het is al lang geleden en wist het ook niet meer precies. Het was de kop van een ‘Fuut’ (een soort vogel/eend) om zijn schedel te bewaren.
Deze verklaring maakt het er niet echt beter op ofzo. Het lag echt de hele middag in die kookpan te meuren.
Waarom hebben ze chocolade pizza niet meer bij dominos???
waar slaat dat op
een vriendin van me zei dat ze nooit een biseksuele jongen zou daten “omdat hij dan toch duidelijk geen keuzes kan maken” wat ze wel nodig heeft
oke???
Mijn kinderen zouden er maar wat graag tussen gaan staan hoor
. Pech voor ze, gaat echt niet gebeuren
Ik bestel een hamburger en krijg een broodje hamburger.
Nee ik wil gewoon enkel de hamburger.
Ik zag het trouwens thuis pas,extra ergernis
Maar dan zou ik om een broodje hamburger vragen of het aan de klant vragen.
Ik vind het dan weer logisch dat het alleen de snack is.
Heel herkenbaar! Toen mijn opa was overleden waren zijn handen gelig/wit gekleurd en het had de exacte kleur van cake. Eet het echt niet graag meer.
Als het over piercings/tattoos/botox/andere dingen met naalden gaat: “Deed het pijn?” What the fuck denk je zelf. Het was volledig pijnloos toen iemand een naald door mijn lip/oor/neus/navel/noemmaarop jaste.
Ik gaf dus afgelopen weekend mijn zegels voor die aquamini’s aan een meisje die zegels stond te verzamelen. Rende ze naar een man toe met die zegels “Kijk meneer, voor uw zoon”. Dat vond ik wel heel lief!
Dat ik dacht eindelijk 2 stevige hoofdkussens gekocht te hebben, is er na 2 dagen al bijna niets meer van over
Aan Citrix
. Wordt er weer uitgegooid.
Wij werken op kantoor ook via Citrix…dus dat zou moeten werken. Thuis is inderdaad nog afgesloten volgens mij! Maar zonder Citrix kunnen wij uberhaupt niet werken dus ja.
Nog een hier. Ik wilde vrijdag thuis mn administratie/brieven doen etc en nu moet ik terug.
Grappige is dat ik een collega heb die eigenlijk elke middag ‘thuis gaat werken’. Hij is dan ook niet bereikbaar op mail of telefoon dus in hoeverre dat werken is was altijd al dubieus geweest. Alleen, HIJ GAAT NU NOG STEEDS OM 12 UUR NAAR HUIS. Terwijl je helemaal niet thuis kan werken. Had gedacht dat hij tenminste de facade nog hoog had willen houden. Maar niks hoor.
Cafetaria hier is ook achterlijk met hamburgers… Ze hebben hamburger speciaal en broodje hamburger speciaal maar beiden zitten ze op een broodje?
alleen komt de een van de grill en de ander uit de fituur…
Maar dan hebben ze er ook nog foto’s bijstaan met een dikke laag tomaten en dan vraag ik of het zonder tomaten mag, zitten die er uberhaupt niet op (op geen van de beide hamburgerbroodjes)
en als je dan gaat vragen wat er wel op zit verwijzen ze naar de foto 
Mag het wel via iPad? Meen dat wij een smsje kregen waarin stond dat het ook niet op Ipad of telefoon mocht. Probeerde het terug te vinden, maar heb het al verwijderd geloof ik. Ik weet ook niet of het voor iedereen geldt, maar ergens lijkt het me van wel. Al weet ik niet eens precies wat er aan de hand is.
Ik was vorig jaar dus helemaal klaar met Citrix, het werkte allemaal voor geen meter. Dus ik heb voor ons bedrijf geregeld dat we over gingen naar een andere Cloud werkplek en dat is allemaal op 13 januari geïnstalleerd. Zo blij dat we dit gedoe nu niet hebben. Echt balen voor jullie allemaal dat jullie nu met dat gedoe zitten!
Ik ga nu naar een andere locatie, in de hoop dat ik daar wel kan werken. Wat een frustraaatie. Mijn god. Elk klikje duurde een uur.