Waar erger je je aan #5

Volgens mij krijg ik nu weer de buikgriep? Gratis gekregen op mijn werk❤️

1 like

Ik heb zo’n glazen screen protector op mn telefoon laten zetten, echt nog geen maand geleden. Mn telefoon is niet gevallen of iets en nu zit er ineens al een barst in??? :face_with_symbols_over_mouth:
Zo lelijk maar om nu meteen weer een nieuwe te kopen pff

1 like

Op dit moment even aan mn vriend die zo tering erg kan uitstellen. Er staat nu al een aangekoekte pan drieeeeee weken op het aanrecht met de smoes: het moet weken. Inmiddels staat ie er nog steeds verschimmeld en al. En tis een dure pan die ik gekregen heb van mn moeder. Dus ik was er klaar mee en zet die pan voor zn neus (hij was aan het niksen), je gaat dit nu fixen vriend (heel moederig i know maar jezus 3 weken). En wat zegt ie: ja ik ga nu ff koffie doen bij een vriend, doe het STRAKS.

Oh echt hoor :triumph:

11 likes

Ik heb een paar dagen geleden besloten dat ik echt weer naar de kapper moet en sindsdien kan ik me zo ontzettend storen aan mijn haar. Terwijl het natuurlijk geleidelijk zo is gegroeid.

Morgen meteen een afspraak maken :pray:

2 likes

Hahahahaha wat kut maar zo herkenbaar

1 like

Same! Maar mijn afspraak is echt pas as zaterdag en ik ben echt ongeduldig.

1 like

Omg dit heb ik ook zo erg.

1 like

Ik koop die altijd bij ali voor 50 cent, is zelf heel handig te doen

wel groot aanrecht heb je dan wel als je er zo lang geen last van had! Ik zou dit ook kunnen maar A) ik heb maar 1 pan en B) als ik die pan dan ook nog eens laat staan heb ik geen aanrecht meer over

1 like

Dat klopt. We hebben op het moment twee keukens. De ene (boven) moet eruit gesloopt en gebruiken we dus niet en daar stond de pan. Anders had ik me echt niet zolang in kunnen houden :joy:

Meneer is nog steeds koffie aan het drinken (of bier) dus ben benieuwd :roll_eyes:

1 like

Sowieso al kudos voor jou hoor, dat je het 3 weken hebt kunnen laten. Zelfs als ik het aanrecht + meer pannen had gehad dan was ik na 3 dagen al losgegaan op mn vriend :’)

1 like

Misschien heeft hij zn zin niet afgemaakt. En bedoelde hij " Het moet weken lang daar staan"

44 likes

Een hartje voor dit gedeelte, want het is natuurlijk niet leuk dat mensen via Facebook andere mensen oplichten.

6 likes

@Soy.peor hahaha ja ik denk het :sob:

Is echt letterlijk niet gebeurd omdat ik er niet de hele tijd langs hoef te lopen. Ik snáp het ook niet, zo’n klein klusje en nu is het echt zo ranzig (zegt ie ook nog: nee ik doe het na de koffie anders ben ik misselijk van die schimmel :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:). Arme jongen

4 likes

ja goh was er toch maar een manier om die schimmel te voorkomen he :upside_down_face:

6 likes

Mijn buurjongetje werd vandaag 3 en we hadden met moeite een cadeau uitgezocht voor hem, iets van speelgoed dus ook waar hij zelf blij mee is hoopte we(geen kleding ofzo). Meteen gritst ie naar het cadeau als je binnen komt, geen handje, en pakt het uit zegt ie: Stom! Wat een saai cadeau! Papaaaa! Ik ben boos! Zij is niet aardig!!
Oke het is een kind van 3 maar toch voelde ik me echt gekwetst. Doe je je best voor een leuk cadeautje enzo, ondankbaar en verwend! Ouders zeiden niks. Paar gasten moesten lachen dus dat kindje werd ook nog beloond voor zijn gedrag. Sowieso een fase denk ik want hij zegt ook de hele dag boos tegen iedeteen: Dat mag jij niet! Is van mij! En ik vind jou stom!
Ergernis ook naar de ouders die hier niks mee doen.

3 likes

De kleinkinderen van de buren hebben de hele middag binnen en buiten staan touwtjespringen. Superchill want het was net alsof ze op een papiertje boven mijn hoofd stonden te springen zo kut zijn onze huizen geisoleerd. Ach, gelukkig heb ik geen griep ofzo nu - oh wacht :roll_eyes:

Zo joh wat een kleine asoaap, dat is toch niet opvoeden zo.

Ik was op mn bloedeigenfeest naar de gang gestuurd als ik zo had gedaan. Op z’n minst.

33 likes

Terugpakken en mee naar huis nemen. Zijn genoeg andere kinderen die het wel kunnen waarderen

23 likes

Jaa ik was eigenlijk gewoon helemaal overdonderd. Misschien dat ik de moeder (ook als stille hint) nog app dat als hij er niet mee speelt ze het maar weg moet geven aan iemand die het goed kan gebruiken of er wel blij mee is. Denk dat de ouders het gewoon te druk hadden met bezoek voorzien van taart etc maar hij had eigenlijk de hele dag wel zo’n grote mond.

1 like