Ja man, wat een ettertje. Vind het ook nooit te jong om een beetje normaal omgaan met anderen te leren. Zo’n lekker narcistje in de dop die door zijn omgeving niet gecorrigeerd wordt, top.
Nou echt! Ik zou het cadeautje weer lekker mee naar huis hebben genomen.
Door dit bericht word ik er zwaar aan herinnert dat ik nooit wil dat mn eigen kind dit zou doen. Zodra die kan praten leer ik gelijk dankjewel zeggen en de avond voor de verjaardag gaan we oefenen om met álles blij en dankbaar te zijn.
(Mn kind zit nog in de baarmoeder hahaha)
Mijn rechtertepel jeukt al weken als de neten en ik word er helemaal knetterrrr van. Vooral omdat ik steeds niet lekker kan krabben in het openbaar. Wat is dit voor achterlijke lichamelijke reactie, kappen nou. Ik wil hem er het liefst integraal afsnijden
Haha wat een schattige reactie
Dit is zo herkenbaar, echt wtf is er mis mee. Ik word er gewoon in de nacht wakker van, mega irritant. Ik heb hem zelfs al afgeplakt met een pleister omdat ik echt helemaal gestoord werd. Nouja, ik heb niet echt een oplossing. Ik had nog eczeemcreme liggen en dat heb ik er maar opgesmeerd, maar dat verlicht maar voor een paar dagen. Dan is het weer terug.
Ja!! Grote ergernis. Er is dus blijkbaar een Facebookpagina over las ik hier laatst ergens, Ali versus de rest heet die. Die exposed dus al die websites die dat doen. Heerlijk.
Is je tepel wel normaal qua kleur / niet ingetrokken oid en geen velletjes of vocht oid? Anders zou ik wel even langs de huisarts gaan.
Ik heb 'm pas 1x gezien maar de reclame van coca cola. Waar heb ik zonet een minuut van m’n leven aan verspild gadverdamme
Ik had vandaag moeten leren voor een toets die ik dinsdag heb. Maar ben te ziek, heb me morgen ook al afgemeld op mijn werk maar ja ik denk dat ik me dinsdag wel weer een beetje oke zou voelen om naar school te gaan maar dan heb ik die toets waar ik niet voor heb kunnen leren?? Ik moet echt dik scoren op die toets maar dat gaat zo niet lukken.
Maar als ik de toets niet maak krijg ik een 0
Oh dat is zo kak hè! Op mijn studie hadden we voortgangstoetsen die super serieus werden genomen en als je er een niet maakte kon je echt een forse studievertraging krijgen en moeilijk moeilijk en het weekend voor die toets had m’n vader iedereen aangestoken met buikgriep. Had op ons prikbord om advies gevraagd wat te doen en iedereen zei: ja beter komen en het ‘maken’ en na een half uur weer weg dan niet komen, want een onvoldoende is minder gedoe/ makkelijker recht te strijken dan niet gaan. Dus ik ben wel gegaan maar man man, wat een martelgang was dat. Had infontinentiemateriaal meegenomen en zo min mogelijk gegeten of gedronken en idd zsm weg en inderdaad een onvoldoende omdat ik de helft niet had ingevuld. Maar in je eigen diarree marineren is ook echt geen fijne optie. Maar geen studievertraging, wel m’n bene meritum door de neus geboord want daarvoor mocht je op die toetsen geen enkele O hebben (y).
Maar: dat zijn dus m’n verborgen tips en heel veel succes want dat is echt zwaar klote.
Dat ik alle baby yoda memes al gezien heb
Seriously?
Ik had mijn kind een pak rammel gegeven en al haar cadeautjes afgepakt. Dit is toch absurd.
Als die ouders consequent op dat gedrag zouden reageren dan zou hij waarschijnlijk niet ineens zo doen omdat hun druk zijn.
Moet wel zeggen dat mijn dochter dus wel al snapte dat ze van iedereen een cadeau kreeg, maar hoe ziekelijk verwend ze ook was die weken (ze is na sinterklaas en kerst jarig). Ze ontving alles met een dansje en jeej kadotjeeess jeeeej! Ohh waauww mooi, kijk mama mooi! En een hele harde dankeWEL.
Vervolg op ‘drie weken een pan laten inweken tot er schimmel op staat’: er moest vandaag eerst nog een discussie overheen gaan voordat ie het ging doen. En dan miepen dat ik zo zeur?! Echt echt echt soms word ik gek. Dan bedenk ik me dat het gewoon een soort achterstand in de ontwikkeling is waarschijnlijk
“Blue Monday? Niet met X! Profiteer nu van 15% korting op…”
En dat zo’n 35 keer. In mijn mailbox, op Facebook, op Instagram… Hou op godverdomme.
mensen die nooit facebook gebruiken maar als ze zijn toegelaten tot een studie exchange programma even likes gaan vangen met een cliché stock photo van land/stad waar ze heen gaan
ben ik jaloers? misschien
Mijn fucking baarmoeder. Ik heb altijd een cyclus van ongeveer 28-30 dagen. Ik had vrijdag ongesteld moeten worden. Het is nu maandag en niks. Aankomende vrijdag heb ik een meeloopdag voor een baan die ik heel graag wil. Ik kan dus echt niet ongesteld zijn dan want dan ben ik een soort zombie on drugs en krijg die baan nooit. Sowieso ik word het donderdag of vrijdag. Ik ben nu zo dramatisch chagrijnig en agressief dat ik helemaal voor me zie hoe mijn baarmoeder handenwrijvend zit te genieten van het verpesten van mijn baankansen.
Zulke stoplichten, die bolletjes verdwijnen nooit in een regelmatig tempo dus het slaat eigenlijk gewoon nergens op.
Het allervervelendst is als het regent en de laatste vijf bolletjes ongeveer tien keer zo lang duren als al die andere bolletjes bij elkaar.