Waar erger je je aan #5

Ik ben bezig met het proces om een huis te kopen, en nu is mijn broertje (die voorheen nooit serieus sprak over een huis kopen) ook ineens aan het bezichtigen en naar een hypotheekadviseur gegaan.

En ik vind het naar van mezelf, maar ik erger me hier zo aan. Het is voor mij (en ook hem) de eerste keer dat ik een huis koop, en nu moet ik de aandacht hierover ‘delen’. Ik vond het juist leuk dat ik een huis aan het kopen was en familie daar aan meedacht en meekeek op Funda en nu gaat er ineens ook veel aandacht naar m’n broertje.

En dan erger ik me er nog meer aan dat mijn andere broer vrij negatief tegen me was over het huis dat ik heb gekocht, terwijl dat niet gegrond was. Maar hij en m’n schoonzus zijn wel heel erg betrokken bij m’n broertje z’n proces.

Ik snap best dat m’n broertje alle recht heeft om ook een huis te willen kopen, maar ik erger me er aan dat het NU moet.

12 likes

Oh dit is zo herkenbaar! Je zou toch denken dat dat over het algemeen ‘gewoon’ zou moeten lopen, maar nee hoor. Hopelijk hebben jullie het ergste gehad, sterkte!

1 like

Ja restaurant! Ik had alle avonden en in het weekend de hele dag, misschien zoeken ze dan iemand voor overdag maar dat stond er niet bij

1 like

Van opgenomen worden in een groep mannen word je toch geen man?

1 like

Ik besefte me ook pas hoe raar het was toen @Banananana het net zei. Raar maar waar.

1 like

Ik zou gewoon bellen of terugmailen dat je graag de reden/een toelichting wilt weten zodat je het beter begrijpt en je dit kunt meenemen in je verder sollicitaties ofzo? Kan gerust toch?

1 like

Aan mijn zenuwen. Ik zit te wachten op een telefoontje. Maar ik weet niet hoelaat ik gebelt word. Ik heb ook nog eens bel angst in kan dit echt niet aan.
Ik heb wel gemaild over wanneer ze me kan bellen maar heb daar geen mail over terug gehad. Fijn dit…

Ik durf ook niet te eten of naar de wc te gaan pff.

Ik zit momenteel een beetje in hetzelfde schuitje, t is echt kut.
Vroeg dinsdag wanneer weten jullie het? Zegt ie morgen, dus ik zat gister de hele dag in spanning te wachten, werd ik niet gebeld. Nu weet ik niet of ik dit moet aannemen als dat ik het niet ben geworden, of dat ze er gewoon langer over doen en ze dan vandaag bellen, en of het gek is om dan zelf maar voor de zekerheid te bellen :upside_down_face: Lekker piekeren.

1 like

Ah wat vervelend zeg! Ook irritant dat ze niet even iets laten weten. Ik zou als ik jou was en je hebt morgen nog niks gehoord gewoon zelf bellen. Als je het niet bent geworden kan je misschien ook om feedback vragen.

Ik kreeg de opdracht om niet zelf te bellen maar dat zij mij zou bellen op een gelegen moment. Oke maar wanneer dan he? He? Nou? Zeg dan!!

1 like

Ben inmiddels nog steeds aan het wachten. Geen idee of ze me vandaag nog gaat bellen. En heb ook geen mailtje terug gehad. Vind dit heel erg vaag. Prima als je geen tijd hebt of iets maar communiceer dat even.

2 likes

Gecondo… uh gefeliciteerd!

6 likes

DHL die zegt dat ik niet thuis was gisteren (was de hele dag thuis), en vervolgens mijn pakketje niet bij het pakketpunt om de hoek aflevert maar bij eentje op 25 minuten lopen. En dan ook nog eens onbereikbaar zijn, zelfs op de facebookchat waar ze normaal wel te bereiken zijn. Eikels.

3 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.