Waar erger je je aan #5

Mijn kinderen zouden er maar wat graag tussen gaan staan hoor :joy:. Pech voor ze, gaat echt niet gebeuren

Ik bestel een hamburger en krijg een broodje hamburger.
Nee ik wil gewoon enkel de hamburger.
Ik zag het trouwens thuis pas,extra ergernis

1 like

Maar dan zou ik om een broodje hamburger vragen of het aan de klant vragen.
Ik vind het dan weer logisch dat het alleen de snack is.

Heel herkenbaar! Toen mijn opa was overleden waren zijn handen gelig/wit gekleurd en het had de exacte kleur van cake. Eet het echt niet graag meer.

Als het over piercings/tattoos/botox/andere dingen met naalden gaat: ā€œDeed het pijn?ā€ What the fuck denk je zelf. Het was volledig pijnloos toen iemand een naald door mijn lip/oor/neus/navel/noemmaarop jaste.

10 likes

Ik gaf dus afgelopen weekend mijn zegels voor die aquamini’s aan een meisje die zegels stond te verzamelen. Rende ze naar een man toe met die zegels ā€œKijk meneer, voor uw zoonā€. Dat vond ik wel heel lief!

4 likes

Dat ik dacht eindelijk 2 stevige hoofdkussens gekocht te hebben, is er na 2 dagen al bijna niets meer van over

Aan Citrix :tired_face:. Wordt er weer uitgegooid.

1 like

Wij werken op kantoor ook via Citrix…dus dat zou moeten werken. Thuis is inderdaad nog afgesloten volgens mij! Maar zonder Citrix kunnen wij uberhaupt niet werken dus ja.:woman_shrugging:t3:

2 likes

Nog een hier. Ik wilde vrijdag thuis mn administratie/brieven doen etc en nu moet ik terug.

Grappige is dat ik een collega heb die eigenlijk elke middag ā€˜thuis gaat werken’. Hij is dan ook niet bereikbaar op mail of telefoon dus in hoeverre dat werken is was altijd al dubieus geweest. Alleen, HIJ GAAT NU NOG STEEDS OM 12 UUR NAAR HUIS. Terwijl je helemaal niet thuis kan werken. Had gedacht dat hij tenminste de facade nog hoog had willen houden. Maar niks hoor.

37 likes

Cafetaria hier is ook achterlijk met hamburgers… Ze hebben hamburger speciaal en broodje hamburger speciaal maar beiden zitten ze op een broodje? :sweat_smile: alleen komt de een van de grill en de ander uit de fituur…
Maar dan hebben ze er ook nog foto’s bijstaan met een dikke laag tomaten en dan vraag ik of het zonder tomaten mag, zitten die er uberhaupt niet op (op geen van de beide hamburgerbroodjes) :woman_shrugging: en als je dan gaat vragen wat er wel op zit verwijzen ze naar de foto :rofl:

8 likes

Mag het wel via iPad? Meen dat wij een smsje kregen waarin stond dat het ook niet op Ipad of telefoon mocht. Probeerde het terug te vinden, maar heb het al verwijderd geloof ik. Ik weet ook niet of het voor iedereen geldt, maar ergens lijkt het me van wel. Al weet ik niet eens precies wat er aan de hand is.

Ik was vorig jaar dus helemaal klaar met Citrix, het werkte allemaal voor geen meter. Dus ik heb voor ons bedrijf geregeld dat we over gingen naar een andere Cloud werkplek en dat is allemaal op 13 januari geĆÆnstalleerd. Zo blij dat we dit gedoe nu niet hebben. Echt balen voor jullie allemaal dat jullie nu met dat gedoe zitten!

3 likes

Ik ga nu naar een andere locatie, in de hoop dat ik daar wel kan werken. Wat een frustraaatie. Mijn god. Elk klikje duurde een uur.

Heb een mail van de Mc dat ze mijn sollicitatieprocedure niet voort willen zetten maar er staat geen enkele reden waarom niet, bijv dat ze niet iemand nodig hebben op de dagdelen die ik aan heb gegeven

Krijg zo heel erg het gevoel dat het om mijn leeftijd gaat (20) al dacht ik dat dat daar wel meeviel :roll_eyes:

Dat de afgelopen 2 weken de dagelijkse ziekenhuisafspraak van mijn vriend een half uur tot 2 uur lang uitloopt :angry:
Godverdomme iedereen komt hier iedere fucking dag (bestraling), de ene al zieker dan de andere, krijg je shit op orde!!!

Ik denk dat wij collega’s zijn!

1 like

Dit was ook onze grootste frustratie… echt verschrikkelijk. Sterkte

1 like

Aan boord is er, op een gordijntje hier en daar, niet veel aangepast. Ook niet in de werkzaamheden.

Watttt zou er aangepast moeten worden dan? Roze muren? Een een tamponautomaat aan de muur???

13 likes

Ja hoooooooorrrr jemig

1 like