Waar erger je je aan #5

En met een beetje pech moet er ook nog een foto gemaakt worden.

4 likes

@Lula @Jumpsuit hahah ja moet na het 6-uur journaal naar bed. Nee, oke het is wat overdreven, maar ik vind het gewoon irritant dat ik 5 dagen daarheen moet terwijl het ook in 3,5 kan.

Zit lekker in de bieb te werken, helemaal rustig om me heen, komt er een jongen tegenover me zitten wiens JAZZ ik DOOR zijn oortjes heen hoor??? Voor wie is jazz ook een goede muzieksoort bij het studeren?

8 likes

mijn veten zijn zo opgezwollen dat zelfs mijn espadrilles niet passen

1 like

Aan mezelf. Net 45 minuten gefietst naar de sportschool dus nu ga ik een uur sporten maar ik ben al kapot :redface: Weet echt niet hoe ik straks terug ga fietsen

2 likes

Nou ik ga alweer terug :upside_down_face:

2 likes

1,5 uur fietsen is ook sport!

2 likes

Ja daarom! En dan ga ik lekker zwemmen dus ik vind het goed zo :smile:

2 likes

Superirritant inderdaad, maar vraag gewoon ff of het zachter mag?

Ja heb ik gedaan! Maar wilde me eerst gewoon even lekker ergeren

1 like

Snap ik, zou ook helemaal opgefokt worden van het luisteren naar (andermans) jazz. Heb sowieso iets tegen jazz door een vriendje van 10 jaar geleden met pretentieuze kutvrienden die tot diep in de nacht flessen wijn leegdronken en onderwijl diepe gesprekken voerden over hoe jazz zegmaar echt hun leven was en Dizzy Gillespie hun zielsverwant. Ok vriend je bent 18 is prima :thumbsup: Jammer genoeg was ik zelf net zo pretentieus en heb ik dus allemaal geld verspild aan jazz-cdā€™s die ik verschrikkelijk vind.

8 likes

Aan die beer die met zn mams een froetie smoetie maakt met kookroom om de facking 10 minuten.

(Reclame van blueband)

7 likes

Fangirl123 hahaha

1 like

De nieuwe buren, wat kunnen mensen herrie maken zeg!

Vorige buren (ouders + 2 kids) nooit last van, nooit herrie of geluid. Deze mensen (ouders + 2 kinderen en 1 baby) echt niet normaal. Je hoort ze de trap af denderen, schreeuwen tegen de kinderen, de deuren dicht meppen, in de tuin heel hard MAMAAAAAA roepen terwijl die binnen weer terug roeptā€¦

Daarnaast ken ik ook behoorlijk wat mensen die juist minder kunnen dan ze denken.

9 likes

Of de extreem passief agressieve ā€˜fijne dag nog!ā€™

6 likes

Dat de overburen die mn pakketje hebben aangenomen niet opendoen :mad:

(en dus achterliggende ergernis dat ik dit pakketje niet bij een afhaalpunt kon laten afleveren)

1 like

Ik heb veel te veel gegeten. 2 uur geleden voor het laatst iets gegeten en heb gewoon nog buikpijn. Moet ook echt in een bepaalde positie liggen nu zodat ik die maaginhoud minder voel. Gelukkig heb ik dit niet meer zo vaak, mezelf zo overeten want jeetje wat is dit kut. Echt niet ok.

Dat wij op werk nu Teams gebruiken en dat mijn lead een presentatie over geeft. Wij dus heel veel dingen dubbel te horen krijgen.
Zo saaai

Mā€™n tv kastje doet het niet! Blijkbaar een storing in het zuiden van het landā€¦ heel fijn.