Waar erger je je aan #5

Misschien van koraal? Daar kun je rare plekken van krijgen.

Ik had als tiener een soortgelijk gesprek met een docent:

Ik: *zit met voeten op de bank
Docent: doe je dat thuis ook altijd?
Ik: ja
Docent: oké, wat is het telefoonnummer van je ouders? Dan bel ik ze even op om te verifiëren dat je dit inderdaad ook thuis doet

:thumbsup:

Mijn vader werd juist vaak boos op mijn broer: ‘leer je dat op scouting, ofzo?’ Hij had geloof ik niet door wat mijn broer op scouting juist wel leerde. En dat hij zich thuis graag liet gaan.

2 likes

Dat ik me na jaren weer eens heb laten overhalen om een enge film te kijken terwijl ik daar niet van kan slapen :weary:

1 like

Ik heb een nieuwe blender en heb zo’n zin om er dingen mee te maken. Wilde humus maken, maar kan hier (niet NL) nergens tahini vinden. Toen dacht ik, oké, dan pesto. Was de basilicum overal op. :weary:.

Oh inderdaad! Bedankt voor de tip, dit ga ik proberen.

1 like

Helaas niet, zonder mij kan de hele winkel niet eens open vandaag. En bedankt! Ik ga zo weg gewapend met neusspray, zakdoekjes, keelpastilles en ibuprofen.

Is langzaam werken een vereiste ofzo om aangenomen te worden bij de Leon op Utrecht centraal man man man

7 likes

Mijn favoriete thee van Pickwick is uit het assortiment.

De energie thee.

Ik zoek straight jeans low rise.

Nergens verkrijgbaar voor een normale prijs.

Nou ben ik eigenlijk wel benieuwd naar die jurk!
Ik denk juist dat mensen het tof vinden dat je zo verkleed gaat.

2 likes

aan de h&m site. Ik wil iets in mijn winkelmandje stoppen maar als ik dat probeer staat er: “Dit artikel kan niet worden toegevoegd.”

Gewoon doen, staat je goed!

5 likes

Ik zie echt niks raars hoor! Gewoon mooie jurk die super mooi in het thema past en goed staat

5 likes

Dit is te gek! Ik stem voor (en hoop dat je je er tegen die tijd ook lekker in voelt!)

2 likes

Hij staat je mooi!

2 likes

De jurk staat je goed hoor!

1 like

Ik zet na jaren ook weer eens iets op Marktplaats hoor, gelijk weer van die debiele reacties. En veel reacties in gebrekkig Engels ook. Echt, waar komen al die mensen vandaan? :roll_eyes:

1 like

Dat ik altijd mannen datet die rare werkroosters hebben (s nachts, s ochtends super vroeg, in het weekend, met feestdagen). Zouden gisteren dagje weggaan, maar hij was ziek. Zijn volgende vrije dagen moet ik gewoon werken, hij heeft geprobeerd in het weekend een dag vrij te krijgen maar dat is afgewezen. Ik werk nog maar pas ergens dus kan nog geen vrij nemen. De eerstvolgende keer dat we samen een dag vrij zijn is over een maand ofzo.
Op zulke momenten wou ik dat ie gewoon een kantoorbaan had.

Videoland doet het niet