Waar erger je je aan #5

Ik heb nog een aangebroken zak hot cheetos liggen. Ik wil ze opeten maar dat is zonde van mijn dieet maar als ik ze nu niet eet, moet ik ze weggooien want dan zijn ze niet meer lekker over een paar dagen

1 like

:joy::joy::joy:

Ja sorry dat is gewoon een hele goeie tip. Maar ik heb er 10 gegeten en toen kreeg ik buikpijn :+1:t3:

2 likes

Ik erger me meer dan zou moeten aan het feit dat het forum iedere keer ongelezen posts blijft weergeven terwijl ik ze wel gelezen heb. Ik weet dat het een bekend probleem is en dat eraan gewerkt wordt, maar merk meteen dat ik dan ook minder zin heb om te forummen. Hopelijk is het snel opgelost! :blush:

4 likes

Turkse supermarkt; Tahin.

You’re welcome :smile:

Word leip van mn hormonen. Heb laast een video van elise (blond tigers) gezien over dat ze een tweeling krijgt.
Nu wil ik ook een tweeling. Ik zit al bij zara kids kleding in het mandje te gooien. Heb al namen weet al hoe de kamer eruit komt te zien…

Heb alleen geen tijd en geld enzo maar goed.

9 likes

Klopt inderdaad @HotMomma! Helaas geen Turkse supermarkten hier.

Ohh haha oeps :see_no_evil:

1 like

Ik erger me een beetje kapot aan het feit dat er zo weinig mensen de moeite willen doen om bij mij langs te komen. Ik zit nu al 4 jaar lang op dezelfde plek. Elke keer is het weer een ander smoesje. Je geeft nooit een datum. Terwijl ik zo vaak zeg ik kan bijna altijd jullie niet zoveel dus gooi er iets uit en waarschijnlijk is het antwoord ja of dan Is het met meerdere personen gooi ik er een datumprikker eruit want moeilijk moeilijk en dan vult misschien 1 iemand hem in. Nu gooi ik er een datum uit en echt 0 reactie. Niet eens een o leuk maar ik kan niet. Deze datum geef ik dus al 3 weken van tevoren aan. Terwijl ik vaak genoeg ook berichten zie van wie wil vanavond eten en de mensen die dan niet langs mij komen, gaan daar wel heen. Of dan zeggen ze weer ja het is gewoon niet zo makkelijk reizen. Of ik zit vast aan dit of ik zit vast aan dat. Ik vind het echt irritant want dan kom ik met een oplossing omdat ik het ook wel snap zoals o anders kom je in de vakantie en dan is iedereen zo van ja is wel een goed plan en vervolgens niks. Je moet toch wel 1X in 4 jaar tijd een keertje langs kunnen zijn gekomen. Nu studeren er niet meer zoveel. Dus ik snap dat die minder flexibel zijn maar daarvoor studeerden nog best wat mensen en als ik dan kijk naar een specifieke vriendengroep is er maar 1 ooit langsgeweest en die studeerde nog het verst weg van iedereen. Iedereen mag ook bij mij blijven slapen. Dat is echt geen probleem. Dus dan vind ik dat gewoon echt jammer. Ik reis altijd heen en weer. Sommige weken zit ik vaker in de trein dan dat ik mijn eigen bed zie want vergadering hier, even eten daar. Alleen dat lijkt iedereen een beetje te vergeten of zo.

2 likes

:disappointed:
Wat naar. Kan je er wel een (normaal) gesprek met ze over voeren of blijft het allemaal wat onuitgesproken sudderen?

Ik vind het meestal heel sneu voor ouders en baby wanneer heel de gate zucht en kreunt over het gehuil van je koter MAAR ER JANKEN 3 BABY’S EN IK HEB ER GENOEG VAN

12 likes

M’n neus zit zo dicht dat ik buiten adem raak van eten

1 like

Ik zag het vorige week bij de Xenos!

1 like

Oeeeh dank! Eens kijken waar in mijn buurt een xenos zit. Want de mijne is een casa geworden.

riverdale interieurs

10 likes

Mensen met een piepkleine blaas. Dit moet misschien in het opbiechttopic maar tenzij er een medische aanleiding toe hebt moet je toch echt een vlucht van 4 uur aankunnen op één toiletbezoek? (Liefst geen enkel maar goed da’s misschien een controversiële mening.)

Edit: een goeie raad: neem NOOIT de stoelen vlakbij de wc op het vliegtuig tenzij je het fijn vindt als mensen je kuiten, ellebogen, schouders en ja ook je hoofd als leuning gebruiken. RAAK. MIJ. NIET. AAN. Dank.

23 likes

Misschien mensen met vlieg angst? Dan gaat mijn blaas ook in de stress.

Ik spreek weleens mensen er op aan en dan komen ze met dezelfde dingen. Dus heeft niet echt nut. Het is ook niet dat ik zit van je moet langskomen. Er zijn ook mensen die gewoon zeggen ik denk niet dat ik langskom want zie je ieder weekend prima. Eerlijk en ook begrijpelijk. Mijn ergernis gaat meer over de mensen die zeggen dat ze graag willen komen en het uiteindelijk nog niet hebben gedaan en dat gaat denk ik ook niet veranderen. Heb namelijk al vaak uitgesproken o leuk kom een keer langs en geprobeerd mee te denken. Als ik er nu weer over zou beginnen komen er denk ik alleen frustraties uit.

Het licht in de keuken is al twee maanden kapot en de huisbaas heeft nog steeds geen nieuwe lamp gekocht, maar wel de oude meegenomen dus nu weten wij niet wat voor een lamp erin moet. Nu het weer eerder donker wordt sta ik dus half in het donker te koken.

Ik woon tijdelijk in het buitenland voor werk en de spinazie uit de supermarkt blijkt hier niet voorgewassen te worden.

Deze twee feiten leiden ertoe dat mijn eten nu bij elke hap tussen mijn tanden knarst. En ik heb voor drie dagen gekookt :frown:

2 likes

Sorry. Ik ben die vervelende persoon die ieder uur naar het toilet moet.

5 likes

Mijn vriend heeft een gitaar gekregen voor zijn verjaardag. Ik word nu al helemaal knetter gek van het lawaai. Als ik thuis ben wil ik gewoon stilte. Nu maar aan het kijken voor een noise cancelling koptelefoon.

2 likes