Waar erger je je aan #5

De nieuwe AH reclames. Vond die lange intro al stom maar de opvolger met verspakketten is ook echt te nep opgewekt ‘kijk welke strijd we elke dag voeren om iets op tafel te krijgen’ blehh

4 likes

Dat de wc’s hier (uk) de helft van de tijd geen “doorspoelkracht” lijken te hebben. Het voelt altijd een beetje een gok of doorspoelen gaat lukken, want het lijkt nooit alsof hij nog aan het bijvullen.

2 likes

Aan paar mensen, werk en prive kan niet echt kwijt. Hier niet, misschien te herkenbaar.

Mijn duim blessure

Dat mijn vriend altijd op een slakkengangetje aan komt zetten als er een spin/zilvervis vermoord moet worden.

MAAK TEMPO

10 likes

Oja de mijne ook! En dan ook nog een kwartier met een papiertje erbij staan om te kijken welke hoek hij het beste kan nemen.

2 likes

Dat! Ondertussen zeggend dat het geen eng/groot beest is

1 like

Net helemaal m’n wekker gezet (in m’n herfstvakantie, na gister een mega zware 11-urige werkdag te hebben gehad en dus ook wel echt toe ben aan een dagje vrij) om met projectgroepje op school af te spreken. Haakt de helft nu opeens af in de groepsapp omdat ze zogenaamd opeens moeten werken de hele dag. Ja doeeeeiii…

Het is vakantie. Ik sliep heerlijk uit.
Totttt de buurman zn voordeur open zette en zn hond op de gang ging staan blaffen?? 15min non stop ughhh
Heb de deur dicht gezwiept maar nu zijn er bladblazers bezig voor de deur :thumbsup:

1 like

Die bladblazers zouden ze moeten verbieden! Altijd in de ochtend ook die herrie :sob:

3 likes

Ik had een videospel gereserveerd bij de bibliotheek, al sinds begin Augustus. Ding moest door vorige leners begin september al terug gebracht worden, er stond 1 reservering op (de mijne dus…) Is die hele reservering op eens weg en is hij schijnbaar uitgeleend tot eind december… Dat is niet eens een leentermijn :sweat_smile: Zo niet blij met geen boete systeem van de bieb, lever die zooi gewoon op tijd in.

Heb geen internet thuis. Kan geen Netflix kijken op m’n pc. Kan geen hay day spelen op m’n tablet. Heb m’n router maar opnieuw opgestart. Duurt ook een eeuw. Zit hier te balen.

Bleh, ik haat gebeld worden door anonieme nummers. Ik had me laten ompraten door een persoon die voor een goed doel werft, prima, maar nu wordt ik steeds gebeld door een anoniem nummer. Ze laten m echt maar 4x over gaan en dan hangen ze op, dus ik ben steeds te laat.Ga me niet meer laten werven hoor vind dit maar vervelend.

Wanneer ze tegen het einde van het kwartaal nog met een krat ongeopende post aan komen kakken.

De tattoozaak die mn tattoo heeft gezet heeft de tag verwijderd op een foto van mijn tattoo en dat is al lang geleden maar altijd als ik er aan denk word ik er weer geïrriteerd van.

10 likes

Hahaha love deze wrok :sparkling_heart:

3 likes

Hadden zij de foto geplaatst en jou getagd? Of had jij de foto gepost en zijn zij getagd?

Al 2,5 jaar going strong!

Ik had hem geplaatst en hen getagd en die tag is toen door ze verwijderd

1 like

Ik denk dat ze hem niet mooi vonden ofzo! Mijn hele tattoo ervaring was ook niet helemaal niet fijn bij ze dus zou best kunnen dat het wederzijds was