Als mensen “je was geweldig/top/fantastisch” zeggen over iets wat geen persoon is
Dat ik huursubsidie moet terugbetalen ik haat de belastingdienst zo erg.
Dat er maar 2 toiletten op de afdeling zijn waar ik werk en de verafgelegen toiletten bekend zijn bij de helft van de medewerkers waardoor ik daar ook niet rustig kan gaan.
Nieuwe ergernis; ze hebben me voor deze maand maar gewoon geen huursubsidie overgemaakt en maar de helft zorgtoeslag
Huh is dat omdat je dus recht hebt op geen huurtoeslag en helft van je zorgtoeslag of is dit hun manier van ervoor zorgen dat je terugbetaalt?
Want ik vind die laatste manier echt heel extreem en egoïstisch van ze.
Ja ik weet het niet of ze dat daarom gedaan hebben! Zou wel echt next level zijn.
heb die brief pas vorige week ontvangen en daar stonden nieuwe maandbedragen in en ging er vanuit dat ik die dus vandaag zou ontvangen. Dat zou rond de 300 euro zijn en vanochtend hadden ze 50 euro overgemaakt en dat zou de zorgtoeslag zijn volgens de omschrijving
*blokt Lula op whatsapp *
Ik sluit me hier bij aan. Wacht nog steeds op een teruggave van inkomstenbelasting 2018, die de rest van Nederland in juni heeft ontvangen. Nu loopt er volgens hen een onderzoek over een aftrekpost van 2017, die ook in 2018 gold, en waar ik gewoon recht op heb, maar volgens hun gegevens niet dus of ik dat even kan bewijzen en dan nog een half jaar ofzo wil wachten op mijn geld. Tuurlijk joh, zin in.
Ik heb net eventjes gebeld en omdat ik teveel heb ontvangen krijg ik deze maand en volgende maand niks en vanaf december het nieuwe bedrag. Beetje dubbelop in combinatie met het bedrag wat ik al terug moet betalen vond de belastingdienst medewerker zelf ook maar leuker konden ze het niet maken helaas. Ga maar een maand uit de diepvries leven denk ik
Ja het is echt een hele erge bureaucratische instelling die niet met je meewerkt. Vind ze aan de telefoon wel altijd heel aardig maar dat maakt het alleen maar kutter want dan kun je je boosheid en irritatie niet kwijt
Had je vaak boze mensen aan de lijn? Ik heb btw ook al eens gehuild bij een meisje aan de lijn
Omg er wordt net aangebeld door postnl en meteen zo tyfushard en lang! Die bezorger dacht zeker, nou als we nog maar een keer aanbellen, dan maar meteen goed! Heb wel mn pakketje nu
Precies dit!! En als je vraagt of ze je gegevens uit de kvk hebben negeren ze de vraag.
Ik stoor me echt ontzettend aan Ziggo. Ligt er gewoon alweer uit. Heb soms echt de neiging om een andere provider te zoeken, kut storingen altijd.
Als een metropoortje maar voor de helft open gaat. Of te langzaam, dan botst ik ertegen aan.
Dat ik gisteren gazpacho heb gemaakt, en daar gisteren en vandaag veel van heb gedronken, en ik daardoor steeds naar de wc moet. Mijn lichaam is blijkbaar niet gewend aan zo’n hoeveelheid rauwe groenten (of misschien is het de plens olijfolie).
Ik vind die clown van Walibi zo ontzettend kut.
Voor de goede orde: niet eng maar kut.
Picnic staat al tien minuten ‘voor de deur’. Maar ze bellen niet aan en ben net gaan kijken, staat niks voor de deur…
Ik ga een oude hobby weer oppakken maar eigenlijk weet ik dat dat mijn materialistische instelling echt een slecht idee is omdat ik nu al weet ik dat ik allemaal dingen ga aanschaffen en dat dat veel geld gaat kosten
Ik heb trek in snacks maar ik heb niks