Ook na je uitleg snap ik niet wat j13m betekent?
Speciaal plekje in de hel voor dit soort mensen.
Te snel getypt, het moest 1j3m zijn, 1 jaar en 3 maanden. Meestal schrijf ik het ook gewoon voluit.
Ooh en ouders die zeggen: zl en dl (zoonlief en dochterlief). Dat heb ik werkelijk waar nooit begrepen. In het engels is het dd (darling daughter) en je hoort ook wel eens dh (darling husband). Jakkie.
Ja ik heb echt dezelfde ervaring. Het meisje zat de hele tijd te roddelen/zeuren over klanten die gemaild hadden oid en had de muziek keihard aanstaan en ging ook heel overdreven meezingen. Vreselijk. Kon niet eens praten met mijn zus die mee was.
De tweede en derde keer was ze gewoon alleen maar heel chagrijnig en liet ze inderdaad haar klanten heel lang wachten op een tekening. En werd ze boos op mijn vriend omdat hij de verkeerde ingang gebruikt had. En dat moest die jongen toen tegen hem gaan zeggen dat ze dat écht niet fijn vond.
Dat had ik zelf bij die jongen ook, maar omdat hij toch wat zachtaardiger en rustiger was vond ik het bij hem minder storend.
Spel gister online gekocht, brievenbuspost. Normaal altijd rond een uur of 11 hier, nu nog steeds niet ik twijfel of dit reden genoeg is om al aan de wijn te gaan
ik gok van wel.
Ja ben ook heel blij eigenlijk dat ik niet de enige ben! Word me eigenlijk best gevraagd waar ik mijn tattoo heb laten zetten maar zou eigenlijk niemand aanraden om daarheen te gaan⊠mja om altijd dit negatieve verhaal op te hangen is ook weer zoiets
He getver die afkortingen over je kind of
man. Ik zeg/typ wel eens over mensen; dat is zĂłân Pita ( pain in the ass), maar voor de rest typ en praat gewoon voluit man.
Ik zeg trouwens altijd gewoon: mijn kind is een half jaar/ 1 jaar/ anderhalf / twee, etc. Dus gewoon in halve jaren en evt ânetâ of âbijnaâ ervoor.
Ik chat met de klantenservice van Netflix en krijg dit:
Bedankt voor het contact opnemen met Netflix, je chat met ___, met wie heb ik het genoegen?
Is dat relevant?
Als je een vraag hebt over je abonnement ofzo moet je je gegevens toch doorgeven
Jawel, maar de gegevens had hij dus al. Hij wilde mijn naam weten.
Die man bij Help mijn man is klusser. Mijn God.
Netflix staat niet op mijn naam haha. Maakt verder ook niet uit hoor, ergernis is ook een groot woord. Hij praatte in het gesprek alsof ie mij heel goed kende, ik ben zelf heel anders als ik bedrijven benader.
Hij heeft me in ieder geval wel goed geholpen, probleem is weer opgelost.
Is denk ik een marketingtruc/tactiek, om het âpersoonlijkâ te maken.
Dus stel jouw naam is Laura, dan typte hij waarschijnlijk: fijn dat het opgelost is! Kan ik je verder nog ergens mee helpen, Laura? Jij: nee. Hij: oke, fijne dag Laura!
Ik ook hoor, lof Anouk!
Ik erger mij hier ook aan. Aan dat popi Jopie zogenaamd grappige op social media enzo. Netflix doet dat inderdaad, KLM, Bol.com. Praat gewoon normaal en netjes tegen je klanten, heb niet met je geknikkerd.
@Karl_Lagerfeld @Willem Een vriendin van mij heeft ook een tattoo laten zetten bij die tent, en ondanks dat haar tattoo supermooi is was zij ook niet blij met haar ervaring daar. Kan me het verhaal niet precies herinneren maar het kwam best wel overeen met jullie ervaringen volgens mij. Jullie zijn dus niet de enigen.
Jaaaa mijn hemel. Er was echt iets mis met die man? Hij keek haar ook gewoon de gehele aflevering lang niet recht in de ogen.
Bij sommige mensen kan ik me niet voorstellen dat iemand ooit op hen verliefd wordt of kriebels krijgt.
Aan mijn directe collega en ik kan mijn vinger er niet opleggen wat.
Maar ik vind hem echt niet fijn als directe collega.
Altijd als het over verkrachtingen gaat in een gemengde groep, dat moment dat iemand er weer ingooit hoeveel vrouwen er verkracht worden dat iedereen even elke vrouw diep in de ogen moet kijken âwant statistisch gezien zitten er hier een x-aantalâ canât handle.
Kreeg serieus woorden met een gast omdat ik zei âmaar dan zouder er hier ook minstens 2 verkrachters moeten zijnâ.