Als je het bonnetje nog hebt kan je ze terug brengen.
Ja ik ook, maar met zulk duur fruit is het wel zuur.
Aan dat mijn zorgverzekering altijd op de 24ste afschrijft, maar ik dan echt nog nooit mn salaris heb.
Aan mijn nieuwe collega. Ik moet haar inwerken en met alles heeft ze wel een argument, en weet ze het beter. Nu heeft ze gezeur met haar uren, en ik weet precies hoe ze het moet doen want ik was ook eerst via uitzendbasis, maar ze neemt niks aan?! Oke dan toch lekker nog 3 weken wachten op je salaris.
Ik runde 3 jaar lang een team van 15 man, en weet heus wel hoe ik iemand moet inwerken. Maar denk dat ze het niet fijn vind dat ik 22 ben en zij 60. Ugh
Bij de meeste zorgverzekeringen kan je de datum tegenwoordig zelf kiezen!
Ik zou met een goeie vriend naar een concert gaan. Maar tijdens mijn verhuizing heeft hij me weer zo ontzettend laten zitten met iets, waar ik eigenlijk nog heel boos over ben. En nu heb ik geen zin meer om met hem naar dat concert te gaan. Maar meneer heeft kennelijk weer niks in de gaten want hij vroeg of we nog gingen. En dit is al zo vaak gebeurd. Hij doet altijd alsof vriendschap belangrijk is en blabla maar ondertussen kan ik gewoon nooit op hem rekenen. Aan de ene kant heb ik geen zin om dingen op scherp te zetten maar aan de andere kant denk ik: rot nou eens op stomme lul. Je bent een vriend of je bent het niet.
Ik erger me echt dood aan een vriend van me
Als we elkaar zien is het altijd gezellig en gewoon 100% vriendschappelijk maar echt áltijd een paar dagen later stuurt hij van die stomme berichtjes op Instagram. Dan post ik bijvoorbeeld een foto dat ik uit eten ben en dan stuurt hij: zonder mij?? of: waarom gaan wij niet eens een keer uit eten?
Ik negeer dat dus altijd want ik vind de manier waarop hij die dingen zegt niet helemaal fijn. Ik ben er ook achtergekomen dat hij al 2 jaar een vriendin heeft, en dat heeft hij nooit verteld (zijn al 6 jaar bevriend).
We hebben ook een foto van ons samen van een paar jaar geleden en echt bijna iedere maand verandert hij zijn profielfoto’s op Facebook en Instagram naar die foto van ons samen, waarom?!! Ik vind het dan namelijk echt lijken alsof ik zijn vriendin ben want hij heeft verder nooit een foto gepost van zijn huidige vriendin.
Nu dus net 5 minuten geleden post hij wéér die foto van ons samen op Instagram met een tekstje erbij van ‘ik ga mijn tattoo laten weglaseren’. Post dan lekker een foto van je tattoo ipv een foto van ons samen? Ik bekeek die foto en 2 seconden later had ik een berichtje van hem in mijn inbox: leuke foto van ons samen hè?! Jezus doe even normaal
En als we elkaar dan in het echt zien doet ie volkomen normaal en niet flirterig ofzo. Ik denk dat ik er wat van ga zeggen maar ik vind het zo moeilijk omdat ik mensen niet graag kwets. Maar vind het nu echt niet meer leuk
Misschien een tip voor komende maand! Als ik loon krijg zet ik het bedrag wat er aan vaste lasten wordt afgeschreven in een spaarpotje op mijn rekening (ing). Dan kan ik het weer overboeken als het afgeschreven moet worden/is. Dan kun je er niet tegenaan lopen dat je het even niet kan betalen!
Bij sommige kun je inderdaad zelf kiezen zoals @Luzarl zegt. Ik heb laatst gebeld om de datum te verzetten naar de 30e dan heb ik sowieso altijd genoeg op mijn lopende rekening.
Hoeft niet! Bij de J.umbo niet en bij de Appie kan je ff via IG een berichtje sturen en dan mag je ze vaak ook ruilen @monkeyslut
Dit is echt heel vreemd ook, dat jij niks ervan af weet dat hij al 2 jaar een relatie heeft? Dat komt toch wel eens ter sprake zou je denken… en ook fijn voor die vriendin dat hij steeds foto’s met jou samen post en niks met haar misschien hem gewoon eens vragen als je hem weer in het echt ziet waarom hij zo doet?
Als mensen op zo’n neerbuigende toon:’ Lieve schat… etc etc. ’ zeggen
Wow wat bizar! Misschien wil hij gewoon heel graag dat mensen denken dat jullie samen zijn? En heeft hij waarschijnlijk een serieuze crush op je? (Ik herinner me ook volgens mij dat je echt super knap bent sorry als dit creepy overkomt btw hahaha is niet mijn bedoeling) Maar wow wat ontzettend lullig voor die vriendin? Damn als mijn vriend dit zou doen had ik hem allang de deur gewezen man.
Gisteren werd ik uitgescholden door een pizzabezorger die vond dat ik de bocht te ruim nam en vanmiddag was een NRC-verkoper boos omdat ik niet vriendelijk keek. Ik snap dat dus niet. Laat mij met rust en ik was in gedachte!
Reden genoeg om onvriendelijk te kijken.
Hahaha wat raar! Is er een reden waarom je hem niet gewoon een berichtje stuurt waarin je hem vraagt waarom hij dit doet/waarin je vertelt dat je het niet zo fijn vindt? Ik zou het echt supervervelend vinden,
Dit is zo vervelend he, altijd maar commentaar op hoe je er uit ziet. Gister zei een surveillant bij mijn tentamen ook dat ik triest keek. 1, ik was in gedachten dus dan let ik er niet op of ik nog wel blij kijk en 2, ik moest een tentamen maken dus natuurlijk kijk ik triest
Er is een tijdje geleden om de hoek van mijn appartement een yogastudio geopend en heel veel mensen die daar een les gaan volgen parkeren hun fiets op de stoep voor de studio, terwijl het troittoir echt al supersmal is en ik erger me iedere avond als ik naar huis ga KAPOT aan al die fietsen die er staan
Ter illustratie hoe smal de stoep is:
Kun je dit niet aankaarten bij de yoga studio? Dat zij een bordje ophangen van geen fietsen parkeren ofzo?