Hahaha wat raar! Is er een reden waarom je hem niet gewoon een berichtje stuurt waarin je hem vraagt waarom hij dit doet/waarin je vertelt dat je het niet zo fijn vindt? Ik zou het echt supervervelend vinden,
Dit is zo vervelend he, altijd maar commentaar op hoe je er uit ziet. Gister zei een surveillant bij mijn tentamen ook dat ik triest keek. 1, ik was in gedachten dus dan let ik er niet op of ik nog wel blij kijk en 2, ik moest een tentamen maken dus natuurlijk kijk ik triest
Er is een tijdje geleden om de hoek van mijn appartement een yogastudio geopend en heel veel mensen die daar een les gaan volgen parkeren hun fiets op de stoep voor de studio, terwijl het troittoir echt al supersmal is en ik erger me iedere avond als ik naar huis ga KAPOT aan al die fietsen die er staan 
Ter illustratie hoe smal de stoep is:
Kun je dit niet aankaarten bij de yoga studio? Dat zij een bordje ophangen van geen fietsen parkeren ofzo?
@diamonds Ja dit idd. Weet je wie zijn vriendin is? Straks doet hij tegenover anderen net alsof jij zijn vriendin bent
Is toch te vreemd, met die fotoâs.
Emma Wortelboer bij DWDD.
Boomerang filmpjes 
Helemaal als je dan alleen iemand met dr ogen ziet knipperen ofzo
Ik ben officieel oud. Ik weet niet wat dit is. Uit de reactie maak ik op dat het niet om de boomerang van de rode gratis kaarten uit de bibliotheek gaat 
Ik vond t zooo irritant dat als we yahtzee spelen, de anderen zich met mijn keuzes gaan bemoeienâ:triumph: lief dat ze advies geven, maar laat me zelf nadenkenâ:triumph:
Ik word woest van een (aangetrouwd) familielid in de groepsapp⊠(ik zal geen printscreen plakken ivm de regels maar ik quote)
âme voet is gekneusd en dat is lastig met die kids ja. Maar komt wel goed. Heb me pa trouwens gevraagd maar hij weet ook niet zins wanneerâ.
me 
kids 
zins 
Zoveel zin om in CAPSLOCK te reageren maar durf ik niet en nu hoop ik dat mijn neef dit gaat doen 
Emma Wortelboer.
Hahahaha je moet idd geluk hebben, maar ook strategisch nadenken? Want je kan bv voor fullhouse kiezen, maar mss kan je de cijfers beter gebruiken voor het bovenste gedeelte, zodat je de bonus krijgt blablaaaaaa ja vervelend. Heb net een potje gewonnen, ben gelijk gestopt 

Ahaha ja of ze doen zoân shot dat iemand âverlegenâ dr kop weg aan het draaien is, en dat gaat dan zo snel dat je niet eens ziet wie het is.
Nou eerst dacht ik gewoon dat ik me aanstelde dus negeerde ik het gewoon, maar het leek wel erger te worden dus heb het toen tegen mijn vriend verteld en hij zei dat het echt wel lijkt alsof hij meer van me wilt. Ik heb ook vooral medelijden met hem omdat ik weet dat hij geen makkelijke jeugd heeft gehad en weet ook dat hij over heeeeel veel dingen liegt. Zie/spreek hem de laatste tijd ook een stuk minder daardoor. Maar goed, ik vind dat hij nu wel te ver gaat en dan moet ik gewoon even eerlijk kunnen zijn. Ik haat confrontatie dus dat helpt ook niet mee haha
@Grey Ik wist alleen haar voornaam en ben toen op zijn Instagram gaan zoeken en heb haar gevonden! Zij heeft wel veel fotoâs van hun samen dus weet wel dat het echt zo is gelukkig. Anders was het helemaal freaky haha.
@Otzi Hahahaha wat lief dit. Valt overigens reuze mee hoor
Het rare is dat hij vanaf het begin dat ik hem ken altijd praatte over andere meisjes, en zelfs naast mij een lijst aan het maken was van alle meisjes waarmee hij seks had gehad en dat waren er rond de 400 (al geloof ik dit niet) en hij vond dat heel erg stoer. Hij liet ook altijd fotoâs van ze zien en dat waren altijd heel andere types (heel donker haar met tatoeages etc) en ik ben wel het tegenovergestelde daarvan dus had ook nooit het idee dat hij mij op zoân manier zou zien eigenlijk⊠Nouja ik ga het gewoon even op een normale manier zeggen en hopelijk stopt het dan 
Ik had dat ook, zat dik in de stress want die kut verhuurder reageerde maar niet, zei hij dat hij het âeinde van de maandâ op zou sturen terwijl we het al een paar dagen erna nodig hadden. Uiteindelijk nooit meer gekregen, maar op dat gesprek vroegen ze er uiteindelijk helemaal niet naar.
Maar ik was wel de enige kandidaat voor de woning, niet dat we met meerdere tegelijk moesten, dan zal het wel weer anders zijn.
Waarom duurt het altijd zo tering lang bij de apotheek. Pak gewoon mân pillen.
Ik voel deze ergenis zooooooooo erg met je mee.
@Bunnyslippers en ik hebben dat probleem ook ĂĄltijd, dat we alleen nog maar hoeven te appen âik sta bij de apotheekâ en dan begint de hele rant alweer.
Ik had gebeld of het al klaar lag. Ja lag klaar. Dus ik kwam binnen, na tien min wachten werd ik geholpen. âwilt u erop wachten?â. Nee het ligt toch al klaar!! 
Dat een vriendin van mij altijd zo defensief reageert in de groepsapp bijvoorbeeld.
âOh sorry hoor! Ik wist niet dat je boos werd!!1!â
of âNou laat maar, dan ga ik wel niet meer meeâ als iemand iets zegt over haar.
Sowieso mensen die zo praten, je bent toch geen 5 ofzo.
Omg ja die niet tegen afzeik grapjes kunnen